Se afstemningsresultater: Yay or Nay??

Stemmeafgivere
347. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Yay!

    111 31.99%
  • Nay!

    185 53.31%
  • Ståle Raus!

    51 14.70%
Viser resultater 1 til 15 af 100

Emner: Kamil, yea or nay?

  1. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,769

    Re: Kamil, yea or nay?

    Sportsligt:

    Jeg har gennemgået internettet for mål, ekspert kommentar, TV3 Frimanns show osv. han er virkelig målfarlig og han er fysisk sindsyg stærk og så vil han sammen med Wind blive Superligaens klart farligste angreb. Jeg tror endda at han vil passe rigtig godt sammen med Santos også!

    Sportsligt er det rent faktisk en rigtig god signing og jeg er sikker på, at han sagtens kan spille +40 kampe på en sæson og han skal helt sikkert også få scoret +15 mål... sportsligt er han det rigtige køb.

    Personligt:
    Han siger familien savner København, han scorer sin sidste store kontrakt og han tager et step op klub mæssigt. Det giver alt sammen rigtig god mening. Naturligvis elskede han Brøndby - han var deres helt store helt og frelser.... når man bliver tilbedt, så kan det da godt være lidt svært ikke at nyde det og at giver en form for kærlighed, den er så heldigvis ikke større end et skifte til FCK er et skridt op og det siger han jo direkte - jeg vil vinde mesterskaber og spille i Europa.

    Skulle vi prøve noget nyt, skal vi vise spillere med en forfærdelig fortid at vi er en større og bedre klub, med mere rummelig fans og så byde ham velkommen. Her kommer et lille men - sagaen omkring homofobi... hvis det er baggrunden for ikke at vil råbe hans navn, så synes jeg faktisk det er på plads og det skal man også lade folk om. Måske skal vi her i karrierens efterår udnytte chancen for at lærer ham om tolerance og mangfoldighed, så han kan tage de værdier med videre i livet - hans opvækst har måske været lidt anerledes end vores.



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •