Side 6 af 24 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 360

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    310

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Sgu da mere patetisk fuldstændig at overse tydelig ironi bare for at kunne melde sig i "BIF: Sagde de virkelig det?" tråden.

    Kom ind i kampen Caligula


  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Nedenstående billede taler jo sit eget sprog! Man kan ikke kæde brønderne sammen med hagekorsene på billedet, for enhver idiot kan købe et halstørklæde og stille sig hvor de vil.....



    men det sjove er denne meningsudveksling! :-)

    SVAR 1: Hvad er relevansen? Ja jeg kan godt se BIF halstørklædet. Der er vel en bulgarer der har købt det da Levski i 2002 spillede mod os.

    Efter at have kigget en ekstra gang på det, tror jeg ikke det er et BIF halstørklæde.

    SVAR 2: du mener ikke det der vel???

    SVAR 3: Jo jeg mener det. Det ser ud som om der er russsiske bogstaver på det halstørklæde. Men selv om det så skulle være et BIF halstørklæde har jeg svært ved at se relevansen.

    SVAR 4: Der er flere steder på det billede hvor folk har noget blåå/gult om halsen .. Det der er ikke et BIF halstørklæde ..


    Man kan vist rolig kalde det for at være "in denial!" ;-)

    top-LOL - http://search.yahoo.com/search?p=htt...p=mss&ei=UTF-8

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    138

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Det her billed burde gøre det mere klart:

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Man tror næsten det er løgn, men efter en formiddag hvor ca. 100 brøndbyfans viser deres harme over de dårlige resultater ved at hoppe på spillernes biler, udtaler anfører Per Nielsen minsandten:

    "Jeg kan godt forstå fansene. De elsker klubben lige så meget, som jeg gør. Jeg følte mig ikke truet på noget tidspunkt, men jeg hørte bagefter, at det var gået ud over nogle af bilerne, blandt andet politiets, og det er selvfølgelig ikke i orden," sagde Per Nielsen til TV 2 Sporten.

    "Fansene har ret til at være utilfredse, når resultaterne har været, som de har været på det seneste, så for de fleste af os spillere var demonstrationen en positiv oplevelse," mente Per Nielsen.
    Herre Jemini hvor er det tosset sagt.

    WII
    Tilskuer


  6. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,497

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›De er lavet så det både er sværere at få fat i dem og det bedre
    ›kan gå i stykker/laves deforme når det så lykkedes at få fat i
    ›dem.

    Vrøvl, ingen trøje er produceret med henblik på at gå lettere i stykker. Kappa har valgt at lave FCKs trøjer i en kvalitet der er under vanlige standard, og derfor går møget i stykker. Det er dybt ubeklageligt og en vanvittig dårlig reklame for Kappa selv.

    Jeg kan berette om at det er noget de forventer forbedret og rettet til forårssæsonen, hvilket især Grønkjær sikkert vil være glad for.

    Mvh. Søren

  7. #81
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    102

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›Man tror næsten det er løgn, men efter en formiddag hvor ca. 100
    ›brøndbyfans viser deres harme over de dårlige resultater ved at
    ›hoppe på spillernes biler, udtaler anfører Per Nielsen
    ›minsandten:

    ›Herre Jemini hvor er det tosset sagt.

    Han siger vel bare at:
    a) det er ok at være utilfreds og vise det, hvilket han tager som tegn på engagement. (her taler han om demonstrationen ved træning vha banner m.m.)
    b) det er ikke i orden at udøve hærværk. (her taler han om at hoppe på ordensmagtens biler)

    Er det så tåbeligt sagt?

    mvh

  8. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ››Man tror næsten det er løgn, men efter en formiddag hvor ca. 100
    ››brøndbyfans viser deres harme over de dårlige resultater ved at
    ››hoppe på spillernes biler, udtaler anfører Per Nielsen
    ››minsandten:

    ››Herre Jemini hvor er det tosset sagt.

    ›Han siger vel bare at:
    ›a) det er ok at være utilfreds og vise det, hvilket han tager som
    ›tegn på engagement. (her taler han om demonstrationen ved træning
    ›vha banner m.m.)
    ›b) det er ikke i orden at udøve hærværk. (her taler han om at
    ›hoppe på ordensmagtens biler)

    ›Er det så tåbeligt sagt?

    ›mvh


    Øhhhhhhhh..............JA !!!! han legitimerer deres tåbligheder og næste gang bliver det værre, hvad gør han så ??
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #83
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›Han siger vel bare at:
    ›a) det er ok at være utilfreds og vise det, hvilket han tager som
    ›tegn på engagement. (her taler han om demonstrationen ved træning
    ›vha banner m.m.)
    ›b) det er ikke i orden at udøve hærværk. (her taler han om at
    ›hoppe på ordensmagtens biler)

    ›Er det så tåbeligt sagt?

    ›mvh

    Jeg vil faktisk medgive dig, at efter Per Nielsen standarder er denne her ikke så kriminel. Jeg er såmænd enig med dig i din tolkning, problemet er bare at man megetmegetmeget nemt kommer til at tolke det som om han legitimerer smadrede politibiler.

    Efter så mange års kommunikation med pressen, burde han være trænet nok til at kommunikere sin afstandstagen mere klart. Så hans fejl består som nok mest i at være utrolig dårlig til at kommunikere….men til hans forsvar skal vel siges at ingen er forpligtet over evne.

    ….hvis vi skal diskutere videre om dette bør vi gøre det i den tråd der omhandler dagens begivenhed, dette er jo ikke en egentlig debattråd.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  11. #84
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    >Sgu da mere patetisk fuldstændig at overse tydelig ironi bare for at kunne >melde sig i "BIF: Sagde de virkelig det?" tråden.

    >Kom ind i kampen Caligula


    PLZ, hsmidt!
    Tillægger du virkelig BUIF at de er "så civiliserede" at de kender til ironi og sarkasme? Skal jeg tro det, så må perper.dk virkelig være skrevet af ikke-dedikerede fans, der bare ironiserer over per. (Qua de øjenrullende citater og forsøg på at fremstille Per som KLIPPEN i dansk fodbolds forsvar). Når folk iøvrigt kan "vise deres hengivenhed" ved at lege hoppeborg på deres klebs spilleres biler, så er de mere end en myu fra et stadie, hvor de forstår ironi og sarkasme... Og at Perper ovenikøbet nærmest bifalder at de viser deres frustration; dumhed eller sarkasme? I know what to pick...
    Sidst redigeret af Caligula76 : 25.11.06 kl. 18:07

  12. #85
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    107

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    GENIAL tråd.. hvorfor har jeg ikke set den før, det var 20 minutters top latter :D

    Det undre mig dog at disse bemærkninger fra vores alle sammens per per ikke er inkluderet i denne geniale tråd.

    Efter 1-0 nederlaget den 01-10-06 sagde perper således, Vi var klart det bedste hold der vi var 10 mand, på trods af at skud statestik, og antal mega chancer var klart i vores favør.

    Og efter 3-1 afklapsningen den 05-11-06 mente perper således at den eneste forskel på de 2 hold var Marcus Albeck, og at resten af bifs hold matchede FCK's :D :D

    Venter med stor spænding på nyt fra perper-føljetonen den 09-05-07

    Nogle gode bud kunne være :
    1. Der var for lidt luft i bolden, det kunne enhver se.
    2. Dommeren var bestukket, Derudover blev vi snydt for 3 straffespark.
    3. Skaderne gjorde at vi ikke kunne stille med et slagkraftigt hold, 0-4 nederlaget giver desuden også et forkert billede af kampen, vi var det bedste hold på banen.
    4. Den eneste forskel var Frederik Berglund, resten er holdet er ret ordinært.
    Sidst redigeret af Zack : 25.11.06 kl. 19:32

  13. #86
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›GENIAL tråd.. hvorfor har jeg ikke set den før, det var 20
    ›minutters top latter :D

    ›Det undre mig dog at disse bemærkninger fra vores alle sammens
    ›per per ikke er inkluderet i denne geniale tråd.
    Zack min egen. Du vil finde utallige guldkorn fra Perper i denne tråds tre forgængere:

    Vol. 1: http://sidelinien.dk/forums/showthre...de+de+virkelig

    Vol. 2: http://sidelinien.dk/forums/showthre...de+de+virkelig

    Vol. 3: http://sidelinien.dk/forums/showthre...de+de+virkelig

    Værsåartig. Lidt over 900 indlæg og potentiale for et par timers kamplol :)
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #87
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Geniet Ejvind Sandal, bestyrelsesformand for BIF A/S, til B.T. i dag:
    Er I gået i stå?
    »Det vil jeg ikke sige, men hvis vi dengang var ti procent bedre end de andre, og der i dag kun er tre procents forskel, har de måske rykket sig mere, end vi har.«
    Hvilken lettelse, at Brøndby kun er tre procent foran os.

    mvh,
    -smølle


  16. #88
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Og nu tager BIF-fans åbenbart til en form for genmæle for træningsbaneepisoden:

    Sakset fra forza:

    http://forza.dk/index.php/news/show/id=13486

    TV2 overdramatiserer aktionen fra Brøndbys lørdags-træning, lyder meldingen fra folkene bag 'aktionen'.

    TV2 taler også om at flere politibiler og enkelte spillerbiler skulle være blevet smadret?
    Så kun smadrede politibiler. (altså hvor ruderne havde fået et tryk) Ingen har gået efter spillerbiler. Hvis det er sket, har det været et uheld, for det tolererer vi heller ikke selv sker. At folk har et horn i siden på politiet og giver udtryk for det her er lidt uheldigt, men det har INTET med aktionen at gøre.

    Så det du siger er, at de smadrede biler er udtryk for enkeltpersoners handlinger?
    Hm. Ja det er det vel. For vi gik som sagt med hovedflokken tilbage, og vi hoppede ikke rundt på nogle biler. Men gider ikke sige, at de personer, der gjorde det, ikke var med os derop. For det var de.

    1. Det er lidt uheldigt, at de hopper ovenpå et par biler. (ergo det var ikke med vilje)
    2. Det har intet med aktionen at gøre. (ergo der var bare et meget uheldigt tid- og sted-sammenfald)
    3. Det er at overdramatisere at bringe sagens forløb (godt nok på fodboldhaderkanal nr. 1) til offentlighedens kendskab

    Yeah right!

  17. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›TV2 overdramatiserer aktionen fra Brøndbys lørdags-træning, lyder
    ›meldingen fra folkene bag 'aktionen'.

    Lidt guf til konspirations-teknikerne herfra:

    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...4866&id=104885

    Teoretisk, så kan det evt være at de politibiler slet ikke er beskadiget af Brøndby IF tilhængere?

    Jeg tror ikke det er en konspiration, jeg tror det er Brøndby IF tilhængere, som står bag hærværket. Hærværk som bestemt ikke er klædeligt.

    Men jeg ved det ikke! Man har jo altså hørt om plantede historier før - skulle de vise sig at være en konspiration, så ville de færreste vel være overraskede?

    Jeg tror det ikke, men det er muligt. De eneste der kender sandheden, det er dem som har øvet hærværk.


    Jeg tror det ikke - men jeg tror det lidt alligevel.........

    Teoretisk set kunne det også være en udenfor stadion der kastede cykellygten.... you never know!!!!!

    Watch out - they're comming to get you!!!!

    MVH
    Bechs

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    442

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›Jeg tror det ikke - men jeg tror det lidt alligevel.........

    ›Teoretisk set kunne det også være en udenfor stadion der kastede
    ›cykellygten.... you never know!!!!!

    :-)

    Desuden er det bemærkelsesværdigt, at personerne tilsyneladende kun har øvet sig.

    "Jeg tror det ikke, men det er muligt. De eneste der kender sandheden, det er dem som har øvet hærværk."

    Det var bare en generalprøve, så det rigtige hærværk må vi vente i spænding på at se.
    Casper
    .casper's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    RWF

Side 6 af 24 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •