Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 44

Emner: Rasende BIF-fans angriber træning

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    84

    Rasende BIF-fans angriber træning

    http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63188&rss=true

    Hvad mener I, kunne man opleve noget lignende på PBV?.
    Smeden banker tingene på plads

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK !!!

    Nu er vi jo ikke limsniffende bumser der ikke har andet at tage sig til, så det tror jeg du kan være ret sikkert på. Flot hvordan buif gang på gang udstiller sig selv som hele fodbold Danmarks mest idiotiske supportere, sammen med AGF's White Pride.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    76

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK !!!

    Jeg synes det er sødt at Per Nielsen kalder demonstrationen en positiv oplevelse for spillerne...siger måske lidt om mentaliteten derude?

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK !!!

    ›Nu er vi jo ikke limsniffende bumser der ikke har andet at tage
    ›sig til, så det tror jeg du kan være ret sikkert på. Flot hvordan
    ›buif gang på gang udstiller sig selv som hele fodbold Danmarks
    ›mest idiotiske supportere, sammen med AGF's White Pride.
    Nu skal man ikke tage fejl af, at vi også i vores fankredse har folk der ikke orakler inden for god opførsel.

    Men jeg håber da ikke at det nogensinde kunne ske i vores klub. En demonstration til træning ville jeg ikke have det store imod, men det er uacceptabelt at ødelægge biler.
    Fc Ålene

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK !!!

    Jeg ville ønske at jeg kunne sige ubetinget nej. Uheldigvis synes jeg der er tendenser i retning mod at enkelte fangrupper bliver mere og mere rabiate, ikke bare i Brøndby men også andre steder. Derfor vil jeg sige - jeg håber ikke det kunne ske hos os, men jeg vil desværre ikke udelukke det.

    WII
    Tilskuer


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK !!!

    Jeg tør ikke afvise, at nogen lignende vil kunne ske i FCK. Det er jeg egentlig ret sikker på, at det kan, hvis omstændighederne skaber muligheden for det.
    Men det, jeg hverken håber eller tror vil ske i en tilsvarende situation hos os, er den mageløst idiotiske udmelding, som Per Nielsen er citeret for. Jeg havde i forvejen ikke høje tanker om mandens intelligens, men det her overrasker mig alligevel:

    Fansene har ret til at være utilfredse, når resultaterne har været, som de har været på det seneste, så for de fleste af os spillere var demonstrationen en positiv oplevelse.
    Sikke da en klovn! At manden er en ynkelig crowd pleaser er én ting, men når han vælger at være det med fjolser, er han med til at retfærdiggøre fjolsernes opførsel. Det er fandeme ikke i orden.
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  8. De følgende 164 brugere er enige:
    -PhantomBlot-, -smølle, 13Karat, 2000F, Allano, AmagerFCK, Anders, Avalanche, Awesome, Azaghal, Beer, Begbie, Big Cat, Bingohanz, Bo N K, Boomer, bryder, BSL, Bungle, BØF-stinker, Caligula76, cf5, Charlemagne, Charlotte, clamm, Clough#1, copenhagener, Dane, DaneX, Der Kaiser., Dét er humor, Diablo Diego #4, Don Ekström, Don J., Dongolf, DroitAuBut, dujopolak, duxie, EALP, Ege, Egeskov, El Diego, Fc Devil, FC Eagles, fc.Kun_mig, FCAnders, FCFE, FCK Irakeren, fckjoe, fckjohnson, FCKmanden, Fissan, Fnug, Frederiksberg, Fuego, funken, Gandalf, GatoConBotas, gbo, giggs, Glasbarn 13, GnuDi, Gravedigger, guldsmed, HAB, hadberg, Hafnia Victor, Hansen-san, happyman, Hippien, Hjalte & Álvaro, HuX, Il Calabrese, Jan the FC-man, jaydee, Jean, jeske, JesperFCK, JHF, JM, joke, jop, Joz, kanon, Kenneth Bak, Kenneth81, Kickasso, KK, Krølben, ktulu, kvanse, KWe, Lau85, Leander, lhama, Lounen, Lundberg_aus_Lolland, madsen45, Mal, Mapper, MHA, michael_kruuse, Mighty Lions, Morten, Mr. Jardex, Mr.Crowley, Mykness, Nicodemus, Nikolaj N, Onkel KB, Onkel Sjus, Owen, p.plankeværk, Pabres, Parappa, Pauli!, Perec, Peter P, Peter Schou, FCKPL#4, Phessor, Prophet, Ras, real_per, Reeh, Rocksteady, rsj, Rudi_E, RWF, ryet, SALT, SantoZuma, Shankly, Skakkbratt, Slau, Stilltripping, Stoffer, SuperKøbenhavneren, Tboat, themaninblack, there is only one fc, The_Man, Thomas L, Thomas_E, thped5, tortocnt, ullebulle, Urban Skurk, Urbanus, Uskis, Ventspilsner, Vincent Vega, WA1, Walle, wiesel, Wilkens, Witzansky, Zetterstedt, ZFDK, _EG_

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK !!!

    Hvad mener I, kunne man opleve noget lignende på PBV?.
    Forhåbentlig holder "vores" tudekællinger sig til at skrive på asfalten derude.
    Derudover gruer jeg da for, hvordan bemeldte Brøndby-fans opfører sig, såfremt det skulle lykkes dem at vinde to udekampe i træk!
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK !!!

    Selvfølgelig kunne det ske i FCK. Der er selvsagt idioter i alle fanmiljøer, og dermed også i vores.
    Og selvom artiklen gør som om alle 100 mennesker der deltog i demonstration,var truende i deres adfærd, vælger jeg nu at tage det med et gran salt. Det ville ikke være første gang at TV2 overdramatiserede historierne en anelse....
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK (hærværk efter træning i Brøndby)

    ›Hvad mener I, kunne man opleve noget lignende på PBV?.

    Det ville jeg ikke udelukke; udviklingen går da i hvert fald i retning af at halvhjerner skal udleve deres kolossale følelser på den måde. Indtil videre har de dog nøjedes med at skrive tåbeligheder på asfalten.

    Men jeg håber dog aldrig at vi får så halvhjernet en anfører som ligefrem går ud i pressen og opmuntrer til nye aktioner. Men det er selvfølgelig ikke første gang han snarerere ser sig som anfører for klubben end for truppen.

    Venligst,
    Bo N K


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK (hærværk efter træning i Brøndby)

    Træning med opmærksomhed: http://www.brondby.com/article.asp?aid=39473&id=145

    Synes specielt det er sjovt at de siger "det drejer sig om folk fra miljøet i yderkanten af Brøndbys fankreds"

    "Resten må være op til glostrup politi"
    Forstår ikke hvorfor BIF ikke selv aktivt forsøger at stoppe deres voldlige fans.
    Zanka-Mania

  15. #11
    gruf er offline SUCCES KOMMER OG GÅR
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    432

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK (hærværk efter træning i Brøndby)

    som alle de andre siger, så ville det kunne ske i FCK men man kan da kun håbe at muligheden for det ikke kommer på noget tidspunkt, sådanne spader vil og er der i alle klubber.

    At der er bøffans den her gang giver jo kun en ekstra dimision til at de er ægte fans!!!!!1111
    Forza FCK, I med og modgang

  16. #12
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK (hærværk efter træning i Brøndby)

    ›At der er bøffans den her gang giver jo kun en ekstra dimision
    ›til at de er ægte fans!!!!!1111

    Lige præcis. Det er manifestationer af den kaliber, folk husker. Hvem kan huske, at UC'erne gav spillertruppen øl efter pokalnederlaget i marts? Hvis vi skal forsøge at ændre Sørine Gotfredsens opfattelse af FCK som en ikke-klub, er det nok alligevel vedholdende tiltag af dén type, der er vejen frem.

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    825

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK (hærværk efter træning i Brøndby)

    Så længe vi har "fans" der på aways, finder det nødvendigt at true guiderne med alverdens ulykker og ligefrem tilbyde en dusør på enkelte af guiderne, hvorfor skulle vi så ikke også opleve at de vil lave den slags ting for at få mere opmærksomhed?
    Outlawed

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK (hærværk efter træning i Brøndby)

    ›Så længe vi har "fans" der på aways, finder det
    ›nødvendigt at true guiderne med alverdens ulykker og ligefrem
    ›tilbyde en dusør på enkelte af guiderne, hvorfor skulle vi så
    ›ikke også opleve at de vil lave den slags ting for at få mere
    ›opmærksomhed?

    Jeg husker en gut der på en udetur sad totalt overtændt og skrålede nordirske krigssange fra kort før fyn til vi nåede Esbjergs parcelhusidyl - her blev IRA krigserklæringerne afløst af diverse trusler mod forbløfede hundeluftere.
    Disse fredelige mennesker ville formentlig være i nærheden af at føle sig godt truede, hvis de altså kunne høre hvad det stærkt gæstikulernede fjols bag busens lydtætte rude lovede dem af elendigheder.

    Når idioten kan opfører sig så latterigt på en fredelig fanklubtur omgivet af folk der slet ikke gejlede ham op til noget, vil han formentlig rigtigt træde i karakter sammen med ligesindede. Vi har jo desværre allerede set situationer hvor vores er gået over stregen, så naturligvis har vi også folk der kan finde på at gå over stregen til en formiddagstræning - min IRA elskende ven er formentlig en af dem.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Det her må ALDRIG ske i FCK (hærværk efter træning i Brøndby)

    Det værste ved PerPers udtalelse er at den nærmest undergraver hele ideen om at være fan, for i min verden er man tilhænger af en klub på godt og ondt.

    Det har vi selv oplevet på egen krop.

    Når man som i tilfældet her tyer til selvtægt i en selvopfunden retfærdighed, er man alt andet end fan og det er der jeg mener at PerPer er helt gal på den.
    Sidst redigeret af Fc Devil : 25.11.06 kl. 17:22

  22. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF-fans dømt!
    By Guzz in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 17.09.07, 09:30
  2. FCK Fans IQ Vs. BIF Fans IQ
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 90
    Sidste Meddelelse: 15.09.05, 14:14
  3. Vi kan lære noget af BIF FANS
    By Mio19 in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 04.12.03, 02:20
  4. Usportslige Bif-fans.
    By dbm in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 11.11.03, 12:22

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •