Viser resultater 1 til 14 af 14

Emner: En løbende rejserapport

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    347

    En løbende rejserapport

    Hvis man sidder og keder sig lidt på jobbet og bare ikke kan vente til kampen imorgen aften så kan man passende følge med i hvad Københavns udsendte foretager sig i Dublin! Vi vil prøve at opdatere denne tråd med lidt historier og billeder fra vores tur.

    Vi startede ud imorges med at konstatere at vi skulle flyve med de blå-gules luftfarttøj! Det svenske fodboldforbund tjener åbenbart en skilling ved at leje deres fly ud til klubben. Brolin var dog ikke kaptajn!



    Vi er 16 stykker afsted. En harmonisk blanding af både officielle og uofficielle. Folk sidder hånd i hånd og drikker øl og snakker bold! Der bliver sågar drukket bloody mary!



    Vi har tilmed en lille video:

    http://www.youtube.com/watch?v=gEqBM1GQ290




    Det var lige før vi ikke fik Dame N´Doye gennem paskontrollen men det hele løste sig og nu er vi altså ankommet til Dublin. Her er 15 grader og overskyet. Vores Hotel ligger i byens mest aktive kvarter hvor der er masser af barer og shopping. I skrivende stund befinder de udsendte sig på en bar hvor dagens første irske føde indtages (lager). Undertegnede er også tørstig så liverapporten slutter her, men der kommer mere senere... Stavefejl kan ikke udelukkes!
    Sidst redigeret af Peach : 01.08.11 kl. 21:47


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: En løbende rejserapport

    Peach har fået Iphone, og det er jeg lykkelig for..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,146

    Re: En løbende rejserapport

    Fedt initativ! - Bliver spændende at se hvor mange stavefejl der kommer senere på dagen :-)

    Hvad er historien med Damen? Hvorfor var han ved ikke at blive sluppet ind i Irland?

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    166

    Re: En løbende rejserapport

    Fantastisk ide !

    Kunne være fremragende i forbindelse med alle europaturene :)
    Nogle mennesker drømmer, om at guldet ender hos deres klub - hos os lader vi bare pokalen stå!

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: En løbende rejserapport

    Sådan en flok levemænd! Nyd en Guinness for mig også glæder jeg mig til at se hvad I ellers får tiden til at gå med.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    90

    Re: En løbende rejserapport

    Hej Peach + 15 rejsekammerater
    Jeg ankommer i morgen(tirsdag) med min store søn, skriv endelig hvor I har tænkt jer at hænge ud så vi kan støde til jer!
    Mvh. fc t'et

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    347

    Re: En løbende rejserapport

    Så er der update!

    Eftermiddagen gik med den obligatoriske spankulering rundt i byen. Halvdelen røg på guidet tour hos Guiness og den anden halvdel valgte at nærstudere selvsamme bryg på de mere eller mindre intime værtshuse. Efter et par timer valgte en 7 mands gruppe at besøge Bohemians stadion, Dalymount Park. Rygtet gik på at det var nemt at entreere banen. Det viste sig ikke at være muligt da Bohemians trænede!

    http://www.youtube.com/watch?v=rC7pXg9MIOo







    Awayholdets omklædningsrum!!





    http://www.youtube.com/watch?v=RPPSmY11WaE



    Men det endte på ingen måde med en skuffelse. På vej væk fra stadion traf vi på deres "Kit manager" Sean. Helt umotiveret bød han på rundvisning og den fik ikke for lidt... Man skulle tro vi var repræsentanter fra UEFA.


    http://www.youtube.com/watch?v=lkFsuxrD35c







    Vi kunne konstatere at omklædningsrummet ligger i samme bygning, 10 meter, fra hele fanskarens samlingspunkt/vandhul. Efter en masse gode røverhistorier fra klubmanden ville han gerne give os en lille gave. Han var desværre løbet tør for klub-badges men så måtte han jo finde på noget andet. Han fandt derfor 7 originale spillertrøjer frem, hevet direkte ud af vasketøjskurven! Et eller andet skulle vi jo have med hjem...






    http://www.youtube.com/watch?v=2wZ8wLNMPN8




    Så er der ikke mere at skrive om hjem for nuværende stund. Vi er glade, fulde og i højt humør! I skrivende stund er resten af det Københavnske fanmiljø samlet på en pub i nærheden af undertegnede og derfor vil jeg afslutte reportagen for nu. Opdatering kommer der forhåbentlig imorgen.

    FC'tet: Du skal være velkommen til at sende mig en privat besked så kan vi mødes. Vi befinder os som sagt på Hotel Temple Bar i byens centrum.
    Sidst redigeret af Peach : 01.08.11 kl. 21:43


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: En løbende rejserapport

    Vil begynde med at bekræfte, at alt går vældigt. Dog uden fine billeder fra min side. Men skål!
    En lille sjov historie fra Kastrup. Vores nye håb fra Hvidovre var kommet af sted med brormands pas. Han kom dog med flyet efter lidt ventetid på det rigtige pas (sådan går det, når mor pakker :))
    Gad vide hvad den koster i bødekassen...


  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: En løbende rejserapport

    Imponerende løft med disse - nærmest - live updates.

    Jeg glæder mig allerede til den næste.

    Tak!


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: En løbende rejserapport

    Det var dog en helt fantastisk historie med turen hos Bohemians... er helt vildt misundelig over, at jeg ikke er med i Irland...

    Rapporten slår da FCKTV med længder: CV: Kontrakt til disse drenge...
    Sidst redigeret af Thomas FC : 02.08.11 kl. 13:49

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: En løbende rejserapport

    ›CV: Kontrakt til disse drenge...

    PSE vil ikke have kontakt med de fleste af disse drenge.. hehe ;)

    Dum bemærkning til side..

    Håber virkelig også, at det kan blive en tradition, at udekampe dækkes på denne måde.

    Det er vel lige før, at det kan trække flere med på udebane, da man kan se hvor sjovt det er..
    Sidst redigeret af Ace20 : 02.08.11 kl. 15:29
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    347

    Re: En løbende rejserapport

    Aftenen sluttede meget hyggeligt. Hele den rejsende gruppe var samlet i en lille kælder knejpe og det mundede ud i en ganske fornuftig pubcrawl.

    http://www.youtube.com/watch?v=4Ts_b8GnmKU

    Nu er folk ude for at strække ben og se nærmere på byen. Dublin er en flot by der på mange måder minder om København i sin arkitektur. En rimelig homogen blanding af bygninger fra både nyere tid og 16-1700 tallet.







    Nogle valgte at tage på en "walking tour". Et friskt projekt. Guiden (som hed Sean, det gør de vidst allesammen) havde annonceret at turen ville vare 2 timer. En overskuelig oplevelse havde det ikke været fordi at han var i übler hopla og strak det til en 4,5 time.



    Den var vidst lidt hård!











    Det her bliver nok sidste opdatering inden kampen. Det bliver spændende at se hvilken slags billeder og videoer der kommer op imorgen når turen skal opsummeres. Her i byen og i medierne er der en stærk tro på at SRFC kan skabe overraskelsen! Vi får se...


  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: En løbende rejserapport

    God kamp i aften drenge.

    Vi glæder os alle til at se pinlige billeder fra nattens sejrsfest.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: En løbende rejserapport

    Tak for fin og detalieret rejse beretning!

    OG ens hals siger da GUUUUUUUUUIIIIIIIINNNNEEESSSS efter der nærbilleder :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Rejserapport fra den "korrupte" by Moskva...
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 06.12.07, 11:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •