Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 72

Emner: Censur over for Frems supportere

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2

    Fairplay i Parken...

    Dagen i dag var udråbt til at være national fairplaydag! En dag hvor klubber, dommere, spillere og fans alle skulle vise den rette sportsånd - at fairplay skulle vise sig at betyde mange forskellige ting er en helt anden side af sagen.

    Ihvertfald var der ikke meget fairplay over sikkerhedsvagter og kontrollører i parken i dag. Ikke fordi der på nogen måde var tale om voldseskapader eller andre former for fysiske optøjer, som desværre har for vane at krydre visse fodboldsholds opgør.
    Tværtimod var det noget så uskadeligt som et banner med skriften : VI SAVNER KB! der var det store omdrejningspunkt.
    Dette banner blev efter opkald fra sikkerhedschefen pillet ned fordi det udgjorde en trussel af en art, og fordi: Lød det fra de talstærkt fremmødte vagter; at det ikke var i fairplayens ånd!!!

    At fansene til den sportslige afdeling af underholdningsfirmaet - Parken Sport og Entertainment havde deres egne bannere hængende overalt.
    Man kan som tilskuer undre sig over, hvad bevæggrundende for denne beslutning har været. Er det fordi de fck-fans der nu engang også kommer fra københavn ikke savner KB - det tvivler jeg på. Er det fordi, at ytringsfrihed ikke er forenelig med Don ØSterborgs opfattelse af Fairplay. Og man kunnne spørge, hvad selv samme Flemming, der iøvrigt sad på sin trone placeret lige under kronen i Carlsbergs reklame, egentlig har at frygte. Gælder retten til at udtrykke sig kun pengestærke jakkesæt, og skal almindelige mennesker kues bare fordi de vil hylde en desværre tabt kæmpe i dansk fodbold.
    Nogle klubber har deres årelange traditioner at være stolte af, andre kun deres aktiekurser... og man må da undres over, hvad bagmændende i parken egentlig har at frygte. HVis der ikke skal mere end et VI SAVNER KB til, ja så står det sgu skidt til med FAIRPLAYEN!

    Spillet på banen kan man have mange meninger om, og de vil selvfølgelig være farvet af, hvem der ser. Personligt synes jeg det virker som om, Peter Nielsen og Erik Mygland (sidstnævnte der iøvrigt slap afsted med en hævnakt på linie med den Vierra fik rødt for sidste weekend) har fået lavet en efterlønsordning med dommerforeningen gående ud på, at uanset hvilken svinestreg de to oldboysspillere laver, så kan det klares med et glat grin og et håndtryk. Fairplay, ja, men kun for nogen.
    Det enste fair ved kampen i parken idag var fcks fans efter kampen. Her kunne man som FREMtilhænger nyde det faktum, at have stort set hele fortovet for sig selv. Lige fra Parken til Israels plads holdte de bilkørene fckfans glædeligt tilbage for de mange cyklende og gående fremmere. Tak for det - det var fair. Og må jeg så ønske de samme mennesker en god tur hjem, de kan jo glæde sig over en lidt heldig 2-0 sejt hele vejen hjem til hellerup - og frederiksberg, hvor den sportslige afdeling af det usympatiske firma vist nok har sine rødder.

  2. #2
    CF13 Anders Slettet
    Du er for indebrændt. Gå i bad inden du selvantænder.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    571
    ....Og desuden meget bitter

    Tag 1 enkelt fra flasken..!

    Og husk..! Der er også en dag imorgen..!
    Mvh.
    Thomas

    Luk nu røven og gør plads!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,209
    ›Du er for indebrændt. Gå i bad inden du selvantænder.

    tak - lige mine ord

    ........snart råbes der goooooool............

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    62

    vi savner sku K.B

    jeg fatter heller ikke deres banner system, deres fine og store reklamer på diverse TV kanaler om at man godt må i Parken. men når det kommet til stykket så må vi sku ikke lave et banner. Dem som havde lavet banneret med "Nej til til håndbold" fik også at vide at de skulle pille det ned fordi at bestyrelsen ikke ville se det i Parken.
    det er sku da noget pis.
    jeg tror der er mange der savner KB, men det er fortid og nu er det F.C.København der er klubben. Vi har jo Anlægget på Peter Bangsvej som grundsten. og KB vil ALDRIG blivet glem-
    men man skal sku da hav lov til at have en mening og give udtryk for den. jeg synes ikke de skal bestemme hvad der skal stå på bannerne.

    Skal det virkeligt kun være pro klubben, må vi ikke havde lov til at vise hvad vi mener, når vi nu betaler 1600 kr for at stå derinde.

    jeg fatter det sku ikke.
    dårlig stil fra klubbens side

    broke


    som en ræv om natten

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    62

    for fuck sake

    ja det hjælper at læse hele indlægget. sorry lads... han er sku indebrændt. jeg blev bare lidt ivrig....

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846
    - snip -

    ›Fairplay, ja, men kun for nogen.

    - snip -

    Hehe... Du lyder lidt indebrændt, men i dit indlæg er der alligevel en pointe: Ytringsfrihed.
    Nu kender jeg slet, slet ikke bevæggrunden for at pille banneret ned, men er begrundelsen blot, at ordlyden: "Vi savner KB" ikke stemte overens med, hvad man må skrive, ja, så kan jeg kun give dig ret i, at det er at gå i for små sko.

    Nu tror jeg dog ikke, at den slags er dikteret i særdeles præcise beskrivelser højt oppe fra. Jeg er ret sikker på, at der foreligger en politik, hvor at vagterne skal gribe ind for racistiske bannere eller bannere, der er særligt provokerende eller opfordrer til ballade.

    At det så lyder som om, at en vagt eller to har været en del for fintfølende her, er naturligvis skidt. Men dermed at anklage hele firmaet for ikke at kunne klare kritik, synes jeg er et svært skridt at tage ud fra det grundlag. Og dine beskyldninger om, at enkelte spillere fra FCK ikke er underlagt samme regelsæt, håber jeg ikke, at du mener seriøst. Skulle det uhæderlige selskab, PS&E, betale for at dommere ser igennem fingre med diverse frispark?

    Men "Vi savner KB" synes jeg da er en smuk, nostalgisk tanke. Og måske havde I også haft en større chance for at slå KB end FCK, så savnet er da for mig forståeligt nok ;)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509
    om jeg begriber dette tuderi, at han er sur og indebrændt over endnu et nederlag føjet til tabellen er forståeligt. Men at han skal klante Østergaard for det er for lavt, ganske vist var det lige rigeligt små sko at gå i da banneret "Vi savner KB" blev fjernet, men helt ærligt - med lidt sund fornuft havde banneret nu nok blevet hjemme...
    FCK spiller idag på B1903's Superliga licens - så hvorfor kaldt for PS&E ?
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2
    Hvem snakker om Brøndby? De har da kun vundet noget, da de stillede op med 7 fremmere på holdet!
    Kan overhovedet ikke se, hvorfor det har noget som helst med tuderri at gøre. Håber alvorligt, at BkfremSupport kræve en form for erstatning for tabt arbejdsfortjeneste og materialer!!! Banneret er en kopi af noget så officielt som en bandereklame på FREMs eget stadion, og har intet med rascisme eller noget som helst andet fingersættende område at gøre. Ergo er det en krænkelse af de borgerlige frihedsrettigheder læs: menneskerettighederne, der var at se i Parken.
    Og så har jeg heller ikke nævnt det andet banner, som vagterne fandt som en trussel mod fairplayen: BKFREM - ÆGTE KØBENHAVN.

    Ja det er virkelig en trussel mod the firms mønsterbillede.
    Og hvis i er så glade for 3´erne, hvorfor fanden får Don Mafiaboss så ikke langt en metrolinie til gentofte, og hyret de sympatiske kollaboratører: Søren Pind, Glistrups nevø, brixtofte Fogh og andre berømte fckfans til at rykke stadion ud hvor det hører hjemme, så der kan blive plads til en ægte københavner klub!!!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,146
    ›Hvem snakker om Brøndby? De har da kun vundet noget, da de
    ›stillede op med 7 fremmere på holdet!

    ›Kan overhovedet ikke se, hvorfor det har noget som helst med
    ›tuderri at gøre. Håber alvorligt, at BkfremSupport kræve en form
    ›for erstatning for tabt arbejdsfortjeneste og materialer!!!
    ›Banneret er en kopi af noget så officielt som en bandereklame på
    ›FREMs eget stadion, og har intet med rascisme eller noget som
    ›helst andet fingersættende område at gøre. Ergo er det en
    ›krænkelse af de borgerlige frihedsrettigheder læs:
    ›menneskerettighederne, der var at se i Parken.

    så tag fat i en advokat - tudefjæs

    ›Og så har jeg heller ikke nævnt det andet banner, som vagterne
    ›fandt som en trussel mod fairplayen: BKFREM - ÆGTE KØBENHAVN.

    Valby er ikke København!


    ›Ja det er virkelig en trussel mod the firms mønsterbillede.
    ›Og hvis i er så glade for 3´erne, hvorfor fanden får Don
    ›Mafiaboss så ikke langt en metrolinie til gentofte, og hyret de
    ›sympatiske kollaboratører: Søren Pind, Glistrups nevø, brixtofte
    ›Fogh og andre berømte fckfans til at rykke stadion ud hvor det
    ›hører hjemme, så der kan blive plads til en ægte københavner
    ›klub!!!
    kommer du af med din aggression??
    men du skal være glad for at du ikke er på sso - der var du bare blevet slettet

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    41
    Drusse skrive lige dit konto nummer jeg vil sq godt "don"ere en femmer til et nyt tude-keyboard.

    ForzaFCK, Fadbamser & Nedre C

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509
    ›Hvem snakker om Brøndby? De har da kun vundet noget, da de
    ›stillede op med 7 fremmere på holdet!

    Ja, hvem snakker om Brømbø udover dig?! du har sikkert kigget i min SIGNATUR!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    465
    Hejsa,

    Beskåret lidt om BIF's brug af gamle fremmere.

    ›Kan overhovedet ikke se, hvorfor det har noget som helst med
    ›tuderri at gøre. Håber alvorligt, at BkfremSupport kræve en form
    ›for erstatning for tabt arbejdsfortjeneste og materialer!!!

    Det var godt nok noget af det tåbeligeste, jeg længe har læst. Frems fans kan ikke få nogen erstatning, når de ikke har lidt noget tab, og banneret kan I da genbruge lige så tosset I vil, f.eks. i Valby Idrætspark.

    ›Banneret er en kopi af noget så officielt som en bandereklame på
    ›FREMs eget stadion, og har intet med rascisme eller noget som
    ›helst andet fingersættende område at gøre. Ergo er det en
    ›krænkelse af de borgerlige frihedsrettigheder læs:
    ›menneskerettighederne, der var at se i Parken.

    Der er nu ikke noget som at læse indlæg fra halvstuderede røvere, som har fået teksten galt i halsen. Det ville først være en krænkelse af jeres ytringsfrihed, hvis Parkens kontrollører fulgte efter jer efter kampen og forhindrede jer i at folde jeres banner ud på gader og stræder. Men det ligger altså IKKE i ytringsfriheden, at I har lov til at hænge jeres banner op, lige hvor I har lyst. Parken er et privat stadion, hvor ejeren suverænt bestemmer, hvad der må hænge hvor.

    ›Og så har jeg heller ikke nævnt det andet banner, som vagterne
    ›fandt som en trussel mod fairplayen: BKFREM - ÆGTE KØBENHAVN.

    ›Ja det er virkelig en trussel mod the firms mønsterbillede.

    Som så mange andre finder jeg også, at FCK's kontrollører/ledelse nok har gået i lige lovligt små sko i denne sag, men på den anden sider lader det til, at I har lavet jeres bannere som en direkte provokation mod FCK, og derfor burde det ikke komme helt bag på jer, at de ikke blev taget imod med kyshånd i Parken.

    ›Og hvis i er så glade for 3´erne, hvorfor fanden får Don
    ›Mafiaboss så ikke langt en metrolinie til gentofte, og hyret de
    ›sympatiske kollaboratører: Søren Pind, Glistrups nevø, brixtofte
    ›Fogh og andre berømte fckfans til at rykke stadion ud hvor det
    ›hører hjemme, så der kan blive plads til en ægte københavner
    ›klub!!!

    Nu stikker det vist helt af med dig. I har to andre forsøg i denne sæson til at slå FCK. Glæd dig til de kampe, og prøv at komme over nederlaget i dag.
    Hans CL/CC

  14. #14
    CF13 Anders Slettet
    Skriv flere indlæg please. Det er for sjovt.

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    1,050
    "snip"
    drusse
    ..

    Tudefjææææs!!!!! :)

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 18.04.04, 19:37
  2. Frems Supportere igår!
    By Tbw in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 14.04.04, 11:30
  3. Service af Frems træner!
    By 9-106 in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 13.03.04, 08:31
  4. Kvindelige supportere
    By Bingohanz in forum Diverse
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 31.01.04, 15:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •