Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: Dagens tifo (Midtjylland 18/08-08)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Fanopbakning...

    Nu vi snakker om stemning ville man da gerne se nogel billeder af dagens tifo, skimtede den kun i onside da jeg desværre hverken var i nærheden af Parken eller tv under kampen, og kunne ærligt talt ikke se havd den forestillede ud over at den havde midtjyllands farver, så nu er jeg meget nysgerrig??
    Sidst redigeret af Kamelen : 17.08.08 kl. 20:02
    Europapokal

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    291

    Re: Fanopbakning...

    Der stod vist FC MUUH eller noget, nogen i tifoudvalget der synes det ville være sjovt åbenbart.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    13

    Re: Fanopbakning...

    Der stod nemlig lige præcis FC MUUH, som en "hyldest" til midtjyderne .

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    238

    Dagens tifo (Midtjylland 18/08-08)

    Måske er det bare mig som er yderst kritisk, men for at sige det meget mildt, var jeg fandme skuffet over tifoen idag.
    Jeg blev faktisk pinligt berørt da jeg så det.
    En ting er at budskabet er utrolig plat, og overhovedet ikke sjov.
    Noget andet er, at fanklubben har fremlagt et underskud, så hvordan kan det være at man fra Tífo udvalgets side vælger at bruge de sparsomme penge i har, på en sådan tifo?
    I hylder ikke FCK, i gør blot grin af FCM på en plat måde.
    Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at det var FCK's fans der blev til grin med den tifo.
    Nå, jeg vil igen rose jer for det arbejde i trods alt ligger for dagen, jeg ved også hvor lang tid sådanne ting tager idet jeg selv har været inde i udvalget, og min fraktion fokuserer også meget på sådanne ting.

    Mit spørgsmål er bare, hvilke tanker der var inde over denne tifo?
    I har jo også selv sagt at der kommer færre tifoer, men at de derimod skal være gode og veludførte.


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Fanopbakning...

    ›stod vist FC MUUH eller noget, nogen i tifoudvalget der synes det
    ›ville være sjovt åbenbart....
    Hvilket det helt bestemt også var. :)
    6

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Fanopbakning...

    ›Hvilket det helt bestemt også var. :)

    Jojo, hver mand sin smag. Nogen finder også Amin Jensen og Linie 3 sjove. Personligt synes jeg den var pinlig og dybt latterlig. Men så længe der er et par stykker, der har moret sig, jamen, så er de penge vel givet godt ud.

    Københavnsk stil = truet 'dyreart'(?)

    -H&A .oO(At gøre grin med bonderøve på bonderøv'sk facon)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Dagens tifo

    I kunne lige så godt have kørt den hele vejen med FC Midtafrika i stedet! :)
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    32

    Re: Dagens tifo

    Jeg synes tifoen var fin.

    Den havde humor samt lidt FCK arrogance. En helt fin kombination i min optik.

    Dog mener jeg der skulle have stået F.C. Midtafrika istedet. Med Glistrups seneste udtaelser i mente. Som jo skabte stor rører i vores lille Andedam, hvor alt hvad alle siger, skal vendes og drejes og overfortolkes, så flest muligt kan sidde hjemme i stuen med hønserøv om næbet og se fornærmet ud.

    se DET havde været klasse. :)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    171

    Re: Dagens tifo

    Jeg sad sgu og grinte da tifoen kom frem - Det gjorde hovedparten af de folk der omkring mig på A-tribunen også.

    Jeg kan godt se at man syntes det er lidt mærkeligt at man bruger penge dette, når der nu er meldt underskud i Fan Club'en.

    Dog vil jeg da sige det da var med til at få dem lidt ned på jorden, og tage en god gang pis på dem! Dette skete på tribunen, samtidig med at spillerne i den grad fik FC Muuh og fodbold Danmark ned på jorden igen.

    Jeg ser det som at både deres fans og spillere blev sat på plads i den kamp.

    På trods af at det ikke var en FCK-hyldest tifo, var den "spot on"!
    Godkendt fra min side.

    ps. Var det så også forkert at lave "lol-tifo" mod vors gule og blå "venner", da krisen kradsede for dem?
    For det var da fedt - Et bif-hold der løber på banen og Parken står og griner:
    KRISEN ER KOLOSSAL ;)

    EDIT. Her billedet jeg tog fra min plads:

    Sidst redigeret af Iven : 18.08.08 kl. 17:07

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Dagens tifo

    ›Jeg sad sgu og grinte da tifoen kom frem - Det gjorde hovedparten
    ›af de folk der omkring mig på A-tribunen også.

    ›Jeg kan godt se at man syntes det er lidt mærkeligt at man bruger
    ›penge dette, når der nu er meldt underskud i Fan Club'en.

    ›Dog vil jeg da sige det da var med til at få dem lidt ned på
    ›jorden, og tage en god gang pis på dem! Dette skete på tribunen,
    ›samtidig med at spillerne i den grad fik FC Muuh og
    ›fodbold Danmark ned på jorden igen.

    ›Jeg ser det som at både deres fans og spillere blev sat på plads i den kamp.

    ›På trods af at det ikke var en FCK-hyldest tifo, var den "spot on"!
    ›Godkendt fra min side.

    ›ps. Var det så også forkert at lave "lol-tifo" mod vors
    ›gule og blå "venner", da krisen kradsede for dem?
    ›For det var da fedt - Et bif-hold der løber på banen og Parken står og griner:
    ›KRISEN ER KOLOSSAL ;)

    ›EDIT. Her billedet jeg tog fra min plads:

    [IMG]http://img387.imageshack.us/img387/8203/img0204mr6.th.jpg
    ›[/IMG]




    Nej for Brøndby tifoen med krisen er kolossal var nemlig 100% spot on det var en fed fornærmelse og ikke på børnehave stadiet hvor det værste man kan sige er "du er dum".. Hvis man endelig skulle have fornærmet FCM skulle man da have gjort det med FC midtafrika men det har folk jo ikke nosser til at udføre desværre med frygt for at folk nu skulle misforstå det.. Den i går var plattere end plat.. Desværre!


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    143

    Re: Dagens tifo

    Det er længe siden at der har været en ordentlig TIFO i FCK, og denne her er langt under det normale niveau, ja selv trøjen er stadig federe 10. gang.


  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Dagens tifo (Midtjylland 18/08-08)

    Det er altid svært, når man vil bruge en tifo til at drille modstanderen i stedet for at hylde hjemmeholdet. Det kan lykkes, men dette er desværre et eksempel på, hvorfor det langt fra altid er tilfældet.

    For mit vedkommende kan det deles op i flere portioner.

    For det første, så er det ærgeligt at "FC MUUUH" er så tilpas børnehaveagtigt, at det giver bagslag i at man/vi/I bare opfattes platte.

    Så er det dårligt udført. Jeg tror, på trods af manglende engagement, at jeg har hørt mantraet "bogstaverne i en mosaik skal være tykke nok til de tydeligt kan ses", til at jeg kan det i søvne.

    Dernæst så har vi banneret over tribunen, som (selvfølgelig) er lavet på det klassiske hvid/grå stof som er brugt 10000 gange, og malet med den sædvanlige blå maling, i stedet for - eksempelvis - sort/rød. Proportionerne er tåbelige og fonten har vi set brugt gennem 3-4 år.

    Så kan man, som Olsson, anfægte at det måske ikke er den bedste måde at bruge de ydeligere begrænsede midler og arbejdstimer der er i dette spareår. Jeg er sikker på, at de fleste københavnere hellere havde set dem brugt til europacuppen eller næste forår hjemme til derby.

    Men bottom line er, at det er plat tænkt, dårligt udført og det lover skidt for fremtidens raslebøsser. For folk gider generelt ikke spytte penge i ting, som de ikke synes lever op til forventningerne.

    Synd.


  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,164

    Re: Dagens tifo (Midtjylland 18/08-08)

    ›Men bottom line er, at det er plat tænkt, dårligt udført og det
    ›lover skidt for fremtidens raslebøsser. For folk gider generelt
    ›ikke spytte penge i ting, som de ikke synes lever op til
    ›forventningerne.

    Behøver jo ikke nødvendigvis at love skidt for bøsserne - vi kan jo alle godt lide en god tifo. Til gengæld lover det vel godt for udvalget, idet den konstruktive løsning vel er, at nogle af dem der i denne tråd sabler tifoudvalg og tifo ned melder sig ind i udvalget, kommer med konstruktiv kritik osv. Så vidt jeg kan se (og jeg kan tage fejl), så er de skarpeste kritikere vist nogle af repræsentanterne for vores "nye fankultur", så løsningen er vel at repræsentanter for denne kultur kom ind i udvalget. Men det er måske ikke sjovt, når lys og røg ikke kan være del af tifoerne...... ;)

    Uden at jeg nødvendigvis er inde i sagerne, så er det vel en mulighed at melde sig ind???

    Man kan altid være uenige om dette var et godt formål med vores sparsomme midler. Men mon ikke der var en del genbrug fx. i form af det blå/hvide (som kritiseres netop pga farverne). Personligt synes jeg, at tifoen var meget sjov. Samtidig ville jeg synes at FCMidtafrika ville være at gå over stregen + at det jo ikke er til at lave i mosaik og en banner ville ikke give samme store indtryk.

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Dagens tifo (Midtjylland 18/08-08)

    ›Behøver jo ikke nødvendigvis at love skidt for bøsserne - vi kan
    ›jo alle godt lide en god tifo. Til gengæld lover det vel godt for
    ›udvalget, idet den konstruktive løsning vel er, at nogle af dem
    ›der i denne tråd sabler tifoudvalg og tifo ned melder sig ind i
    ›udvalget, kommer med konstruktiv kritik osv. Så vidt jeg kan se
    ›(og jeg kan tage fejl), så er de skarpeste kritikere vist nogle
    ›af repræsentanterne for vores "nye fankultur", så
    ›løsningen er vel at repræsentanter for denne kultur kom ind i
    ›udvalget. Men det er måske ikke sjovt, når lys og røg ikke kan
    ›være del af tifoerne...... ;)

    ›Uden at jeg nødvendigvis er inde i sagerne, så er det vel en
    ›mulighed at melde sig ind???


    Folk fra denne "nye fankultur" som du kalder den har skam været meget aktive i tifoudvalget.
    hvad?

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    487

    Re: Dagens tifo (Midtjylland 18/08-08)

    Og et kort svar fra tifoudvalget.

    Vi var ganske udemærket klar over at nogle ville finde denne tifo plat andre sjov... økonomien i tifoen, jeg vil tro at den største udgift var de 12 sodavand der blev drukket i løbet af formiddagen
    Derudover er argumentationen den samme fra de samme mennesker så jeg melder mig hermed ud af denne debat igen nu hvor man kunne finde den.

    Og som altid folk er mere end velkomne til at deltage aktivt i tifoudvalgets arbejde eller blot sende ideer til os her


    Mvh Konge
    Tifoudvalget.
    Sidst redigeret af FCK|Perfect : 11.09.08 kl. 14:47

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Video fra dagens tifo mod AaB
    By Guru in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 02.05.10, 09:21
  2. Dagens tifo!
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 12.12.07, 23:15
  3. Dagens Tifo, flot arbejde af kampudvalget
    By puma4ever in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 27.05.06, 20:13
  4. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •