Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 48

Emner: Har du tabt dine CL-billetter ?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3

    Har du tabt dine CL-billetter ?

    Kære FCK'ere
    Jeg ville selv være ulykkelig hvis jeg havde tabt mine billetter til CL. Jeg har fundet nogle billetter foran Parken ved min parkerede bil. Hvis jeg spørger hvem der har tabt billetterne vil der sikker dukke en masse op med alle mulige mærkelige historier. Hvis du kan fortælle hvilke billetter (hvor mange og til hvilken kamp/hvilke kampe og du kan fortælle hvor på stadion de er købt til vil jeg meget gerne kvit og frit sørger for at du får dem.

    Hvis du ikke melder dig - tillader jeg mig at give billetterne til venner og familie med FCK tilhørsforhold- med mindre andre her på Sidelinien har en god ide til hvordan man finder "synderen".

    Jeg synes du er en klovn - sådan at smide med "guldet", men jeg synes også det er synd for dig - så lad os se om vi kan finde frem til dig.

    Don F
    Don F


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    175

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?

    Det er fanme ærlig snak - hatten af for dig, at du ikke lader dig falde for fristelsen til at beholde dem selv (tør ikke sige, at jeg ikke havde gjort det ....)

    Håber du redder et menneskes weekend på den konto der - thumbs up!
    Du kan ikke være brilliant hver uge, blot forventes en 100% indsats HVER gang (citat: Bob Paisley, da Jan Mølby blev rekrut i Liverpools røde arme i 1984)

  3. De følgende 376 brugere er enige:
    -Altid FC København-, -PhantomBlot-, 13194, 2mas, 44fire44, 4BEY, 6677, 92fck, Agent_1908, Ais, Alexander, anarchoi, Ancent Van Rock, Anders, Andreas H.N., Andreas Hansen, Andreas1901, tidl.bruger, Attermann, Awesome, BacheFCK, bad boy, balka strand, bazk, Bechs, Begbie, Bergkbh, Bergstedt, Bert, Big A, Big Red, Bindvad, Bingohanz, bmw 25, Bono_1, Bovbjerg, Brorbrun, Bungle, Butch, BØF-stinker, Bøje, C'der, C.K, Caligula76, Cancel, Casper CC, Cassano, CF13 Anders, CF21 Jakob, cf5, Charlotte, Chrispy1982, Claudiuz, CMCM, cphdreaming, cphwizard, cphø, cpmafia, Cuzcus, DAD, DaddZ, Dane, Daniel-2100, Daniello/UC, Davor, Debatman, Defreni, Deichmaniac, Descartes, DG-FC, Diablo Diego #4, Dingo, Don Drachmann MP, Don Ekström, Don Hrelle, Don J., Don K, DonPlayer, Don_A, Dr. Halle, dr.dement, duckman, E. Lundbo, EALP, El Diego, El Jugador, Elisabeth, elmeskov, Elrio, engvej, Erik M, eXperten, FC 335, FC Eagles, FC William, fc-junkie*, FCAnders, FCK Irakeren, Fck..Martin, fckcs, FCKiChampionsLeague, FCKim, FCKPSG, FCKrogh, fck_hundested, fck__andersen, FCowboys, Fedtefar, feilberg, filibuster, Fishbone, Fissan, Flerbizky, Florenzo Fignon, FMC, Fnug, Fodsvamp, Forza FCK!, Forza FCR, Francho, Frede, Frobenius, Frost, Fuego, FXDX, Gandhi, Gentleman Finn, Gismo, Glasbarn 13, GnuDi, Gravedigger, Greece, gruf, guld.dk, guldland, guldsmed, Gundaris, gæt, Hansen-san, Hegel, Hekler, Heko, Hellig Kebab, henrik 1265, Henriko/jfs, Hippien, Holberg, Holme, Hougaard, Huns, HuX, Immersen, izznogood, JanK, jaydee, Jensen, Jesiper, jeske, JesperFCK, jesper_ras, JM, Jobbeelg, johnfc, Johnny go-go, Jon Dahl med ny frak, jonlanghoff, jooness, jop, Jorgensen, JZC#20, K-for, Kamelen, Karsten CF1, Kashif, Kasper!, kbj, kbl, kenni, Kguld, Kickasso, Killer, Kim-N, kimBlim, King Glostrup, KingIvan, Kiss, Klossen, Knagsted, Knoxville2000, Kofod, Kommadant, KongMorten, Krarup, Krølben, kun en santos, kvanse, KWe, L@rsen, Lagoon, landler, Lars Far til Leo, Lars R, LarsAllan, Larx-fck, Lau, Leander, Ledet, Lennart, LFC_fan_loves_FCK, lhama, llfckll, Lounen, lovinfc, Ludo, lundbo, Luque, lysen, Løbeanden, løvinden, madsen45, MADZO, Magic77, Mandrilen, MaQ, Mark_elvius, Martin CX, Martinmp, martin_j, Mattsson#1988, mauro2004, mcleif, micrask, Mighty Lions, Mike Bonham, mikempro, mikkel2k, mokouko48, Molle^, monty burns, Morientes, Morten-1985, Mr.Crowley, MrBertel, n1n10, neo22, NewerNN, nhtp, Nicodemus, Nicolai96, nielsmoller, niknik, Nikolaj N, NoahDK, Også_Thomas, Onkel P, Onkel-Joachim, Pabres, PaleFace, Panda, Parappa, Persson, Pete, Peter, FCKPL #0010, Pewk, Phessor, phspirate, pic, Pillefaxe, Pipetown, PKC, PLB, Pope Dope, Powderfinger, Prada2004, Praefke, puma4ever, putte, Quark, RalleRap, RalZa, Raptus, RatH^, realmike, Registreret HO-ligan, Renegade, Ren_FC, Ricococo, rmjdk, Rocksteady, Roden, rof, Rosenberg, rous, rsj, Runez, RWF, Røll, Safte, sbruun, Sebastian, Senor Juan, SF1, Shankly, Sibusiso, Skotte, Slinkelist, solong, SortSnak, Spejder fra Mars, Spoom, spud, Stan FT, Steen O.G., Stenbroensdrenge, stepihl, Strictly, Strom, Stubbe, suldallm, SuneBlom, Superdreas.k, SuperKøbenhavneren, supertodi2, Sveske, SYKE, Sylvest, Sønderjyden, Søren Lerby, Søren Nielsen, T.B., Tboat, Thb, theboss, TheDude, theitgirl, themaninblack, Thiessen, thundersen, Tomasson, tortocnt, Traoré, ULoke, unknown, Urban Skurk, Vagn30, vandr, VFM=SANTOS, Vi er Kongerne!!, Vinsten, VonZee, VP - KMFC, wahl3743, webbear, White Angel, Wilkens, Xpadde, YmerdryZ, Yours Truly, ZFDK, Zivsko, Zkinke, Zooliganz 26 174, _EG_, østersø007

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?

    Nedtur at stå i kø i timevis for at finde ud af når man kommer hjem, man har tabt dem !! :( Man må jo håbe at personen læser med her på sidelinien.
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?

    ›- med mindre andre
    ›her på Sidelinien har en god ide til hvordan man finder
    ›"synderen".

    Du kunne evt. ringe til Parken og sige at du har fundet nogle billetter. "Synderen" vil nok ringe til Parken selv som det første.

    Venligst,
    Bo N K

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    59

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?



    Stående applaus herfra.


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    10

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?

    Det er satme stærk! Håber du finder den uheldige, og gid jeg kunne sige at det var mine - men jeg fik ingen....

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?

    Godt nok noget af en solstråle historie !

    Rart på en dag hvor at billetter allerede bliver solgt for overpris.

    Du har ihvertfald reddet min weekend, også selvom jeg er en af dem der ikke fik billetter.
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?

    ›Kære FCK'ere
    ›Jeg ville selv være ulykkelig hvis jeg havde tabt mine billetter
    ›til CL. Jeg har fundet nogle billetter foran Parken ved min
    ›parkerede bil. Hvis jeg spørger hvem der har tabt billetterne vil
    ›der sikker dukke en masse op med alle mulige mærkelige historier.
    ›Hvis du kan fortælle hvilke billetter (hvor mange og til hvilken
    ›kamp/hvilke kampe og du kan fortælle hvor på stadion de er købt
    ›til vil jeg meget gerne kvit og frit sørger for at du får dem.

    ›Hvis du ikke melder dig - tillader jeg mig at give billetterne
    ›til venner og familie med FCK tilhørsforhold- med mindre andre
    ›her på Sidelinien har en god ide til hvordan man finder
    ›"synderen".

    ›Jeg synes du er en klovn - sådan at smide med "guldet",
    ›men jeg synes også det er synd for dig - så lad os se om vi kan
    ›finde frem til dig.

    ›Don F

    Bliver helt rørt :') det er FC SPIRIT!!!111!!

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    612

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?

    Må sige jeg får helt gåsehud over folk kan være så bundærlige...


    Læs og lær:


    RESPEKT!
    Nix..

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    55

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?

    Flere af hans type, selv har jeg fundet 3 punge de sidste på år fyldt med gode kolde kontanter alle blev leveret tilbage til ejermanden i lige så fyldt stand som de blev fundet i.
    Det der så er mest underlig er andre folks reaktioner at man nærmest er tosset i at levere den tilbage og ikke bare selv havde taget indholdet. Damm en holdning vil jeg da bare sige


  17. #11
    Hald Slettet

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?

    Du er for vild, RESPEKT

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    192

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?

    RESPEKT mester d er simpelthen at havde overskud og ikk kun tænke på sig selv du er en helt!

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?

    thumps up....


    Har faktisk 2 gange leveret en pung tilbage.. sjovt nok fik jeg en skideballe
    den ene gang for "bare at dukke op" og den anden gang tjente jeg 100 kr
    men kunne selv have beholdt de 800 der var i pungen...

    Ærlighed er vejen frem, håber bare det bliver anerkendt i dit tilfælde...

    Ønsker dig god kamp og håber personen får sine billetter tilbage!!!

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    120

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?

    God stil mester!!
    "Vi har en bjørn i en lænke der holder rollinger fra fadene, skider i skoven og danser romerdans i bladene"

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Har du tabt dine CL billetter ?

    ›Kære FCK'ere
    ›Jeg ville selv være ulykkelig hvis jeg havde tabt mine billetter
    ›til CL. Jeg har fundet nogle billetter foran Parken ved min
    ›parkerede bil. Hvis jeg spørger hvem der har tabt billetterne vil
    ›der sikker dukke en masse op med alle mulige mærkelige historier.
    ›Hvis du kan fortælle hvilke billetter (hvor mange og til hvilken
    ›kamp/hvilke kampe og du kan fortælle hvor på stadion de er købt
    ›til vil jeg meget gerne kvit og frit sørger for at du får dem.

    Det er fandme stort!

    Og så sætter det mildt sagt de forbandede mider i relief, der snylter på folks kærlighed til klubben ved at sælge sortbørsbilletter til mange gange pengene. Det gælder både private og 'agenturer'.

    De kunne lære en del om format af dig, men er formentlig allerede så formørkede at det er forgæves at håbe på.

    mvh,
    -smølle


Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Har du tabt et halstørklæde?
    By Mr. FQ in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 23:48
  2. Hvornår har vi sidst tabt 3 i træk?
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 13.03.06, 19:02
  3. Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 12.08.04, 10:11

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •