Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
54. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 48.15%
  • Uafgjort

    11 20.37%
  • FCM vinder

    17 31.48%
Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 139

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,129

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg har ikke givet udtryk for mine ønsker, men jeg anfægter pointen i, at vi næsten spiller årtiets halvleg. Jeg påpeger derudover, at Vavro næppe havde spillet en risikabel aflevering på tværs, hvis taktikken i stedet havde været at minimere risici i opspillet. Det var jo i øvrigt heller ikke den eneste gang i halvlegen at han havde en stor fejl i opspillet (naturligvis ikke så stor som den der gav scoringen). Hvis det taktiske oplæg er, at de bagerste spillere skal starte eller drive opspillet, så lever man også med at de fejl der kan ske også sandsynligvis bliver dyrere. Man kan ikke påstå taktisk påpasselighed, når det er taktikken der åbner op for den slags fejl. Der skal en vis risikovillighed til, når man ikke losser sådan en bold fremad (og det var en meget risikobetonet aflevering - den var ikke "bare" dårlig) og det tror jeg skyldes taktikken, hvilket jeg begrunder med, at vi hele halvlegen havde gået efter at være spilstyrende. Det kan naturligvis også være, at Vavro er så dårlig, at han ikke kan bruges i opspillet - og så falder det igen tilbage på, at man alligevel har valgt den taktik (men det tror jeg nu ikke).

    I bagklogskabens lys kunne det bestemt have været fordelagtigt, at anvende en anden taktik. Midtjylland var jo sårbare i bagrummet og knap så sårbare, når de kunne stå kompakt og parere. Samtidig kan man ikke påstå, at deres spil var særlig godt og de havde ikke i sinde at satse særlig meget. Alt sammen i en kamp, hvor vi ikke var "presset" til at vinde, men netop godt kunne leve med en uafgjort. At Midtjylland ikke har nogle hjørnespark og ikke fik presset på skyldes jo, at vi forærede dem mål før de reelt kunne nå at omstille sig ovenpå starten (alle argumenter med at Midtjylland ikke havde ret meget offensivt tillægger jeg ingen værdi, da de fik det de gik efter). Der er selvfølgelig ingen garantier og det kan jo godt være, at vi var blevet bombarderet med dødbolde hvis Midtjylland havde fået mere plads og det er selvfølgelig svært at kritisere en taktik der faktisk løftede os spillemæssigt, men jeg vil hæfte mig ved, at vi spillede mere primitivt/simpelt i de øvrige kampe med tremandsforsvaret og fik de nødvendige resultater selvom spillet ikke så prangende ud. Er det en velgennemført halvleg, hvis man bryder med det koncept, der i de forudgående kampe har skaffet succes, for nu at skulle være spilstyrende og angribe selvom en uafgjort havde været acceptabel?
    Der går en halv halvleg, før Grabara dropper, og Vavros kæmpefejl sker i slutningen af halvlegen. I al den tid - altså i langt størsteparten af halvlegen - kontrollerer vi fuldstændig kampen og skaber et par gigantiske chancer plus det løse. Det er jo først, da holdet efter 2-0-målet logisk nok er rystet over kampens mærkværdige udvikling, at FCM begynder at presse os.
    Hvordan din konklusion på det bliver, at det var taktikken, der var gal, fatter jeg ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Vil folk egentlig stadig af med McKenna?. Er han virkelig så dårlig? som nogle gør ham til?. Javist han er ikke den hurtigste, men jeg syntes han er stærk på dødbolde. Ja der har været nogle placerings vanskeligheder der bl.a. gjorde Osman scoret på et hjørne i Farum, men det handler vel bare om tilvending.

    Jeg har hvertfald set dårligere forsvarsspillere i FCKs historie, så personligt er jeg ikke på McKenna RAUS vognen. Kan jo selvfølgelig være han har andre planer end at forsætte i FCK, det må tiden vise.
    McKenna giver mig Jos Hooiveld-vibes... Fin spiller, men det bliver aldrig rigtig godt. Det helt store problem er hans manglende fart. Når vi har Nees der praktiserer høj bagkæde, så skal vi have nogle stoppere der har noget fart i benene. Der kommer McKenna virkelig til kort.
    Og for lige at runde McKenna af, så må jeg sige at jeg havde forventet mig noget mere, fra en spiller der for ikke så længe siden spillede PL og er inde over det skotske landshold. Det må jeg sige.
    Vi har brug for nogle seriøse ledere på stopper positionerne, der både i præstation og verbalt udtryk sætter dagsordenen. Det har vi ikke nu.
    Hvem husker fx ikke, da Laursen kom til byen da Hodgson var træner, og agerede ny sherif i byen?
    Det var tider.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,346

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er ikke enig i præmissen om, at vi spillede specielt mere risikabelt i bagkæden i denne kamp end i de forrige, hvorfor jeg stadig har meget svært ved at se din pointe. Gør vi virkelig det eller er det bare en konklusion på baggrund af én Vavro-aflevering (af en Vavro som var rystende nervøs)? Endda en aflevering som jo ikke var efter taktikken - Neestrup har i hvert fald udtalt, at han ikke forstår Vavro tanke i situationen. Og det er desuden heller ikke sådan, at Vavro, Diks og McKenna ikke har lavet fejlafleveringer i de to andre kampe - de er bare ikke blevet straffet på samme måde.

    Eftersom vi ikke scorer er det åbenlyst ikke "årtiets halvleg", men jeg synes stadig, at den var rigtig god, og jeg er ret overbevist om, at man ville spille på samme måde i dag, hvis man havde en kamp mere mod FCM. Om vi havde haft mere succes ved at være mere henholdende er svært at vide, idet det som nævnt ville have medført andre udfordringer i form af en masse dueller og andenbolde i vores felt.

    Er du for øvrigt sikker på, at vi bryder med vores koncept fra de to tidligere kampe? For Neestrup har da vist efter begge kampe udtalt, at det ikke var meningen at især Brøndby skulle dominere så meget, som var tilfældet i 1. halvleg. Men i 2. halvleg i Brøndby spiller vi da (måske bortset fra torsdagens hidsige genpres) ret meget som i torsdags med bolden. Her mødte vi bare en dårligere modstander, som ikke havde fået foræret en 2-målsføring.
    Selvom Neestrup generelt virker åben når han taler med pressen, så giver jeg ikke meget for det trænerne udtaler kort efter kampene, da det ofte er fyldt med spin. Derfor kan det dog selvfølgelig godt være sandheden og Midtjylland havde helt klart et andet udgangspunkt end Brøndby, hvilket også er med til at præge billedet - og man kan næppe have en fodboldkamp, hvor begge hold står på hver sin banehalvldel og sparker langt.

    Tager man Brøndbykampen som eksempel, så synes jeg dog, at vores backer var mere offensive i Midtjyllandkampen og så synes jeg fortsat, at vi spillede med større risiko i bagkæden. Hvad Vavro reelt forsøgte med den aflevering er svært at sige (så dårlig var den). Måske forsøgte han at "tråde" en flad bold, forbi Midtjyllandspillerne, over til modsatte back eller måske han endda forsøgte at ramme Diks. Vi får det næppe at vide, men han havde flere sikre valg som han valgte ikke at gøre brug af og det tror jeg er en konsekvens af, at man i højere grad gik efter at være spilstyrende og boldbesiddende. Jeg lagde derudover mærke til flere "direkte dueller" og at vi mødte dem højere på banen, ligesom vi ikke bakkede så hurtigt. Samtidig lykkedes det os ikke, at have lige så mange direkte angreb og virkede heller ikke til at satse så meget på det (i modsætning til de to øvrige kampe, hvor vi i højere grad forsøgte at få en direkte bold op til Oskarsson). Man skal selvfølgelig også passe på med at tolke alt for meget. Det er også muligt at vi blev overmodige eftersom Midtjylland ikke for alvor virkede truende og med den store chance i kampens indledning in mente, så havde vi jo umiddelbart også fint med momentum i kampen, så det virker jo også fornuftigt at forsøge at gribe det.

    Set udefra synes jeg dog, at det lignede en mindre "kynisk" tilgang modsat kampene mod Silkeborg og Brøndby. Som et slags mix hvor vi forsøgte at spille som tidligere i sæsonen (som i 433 formationen), men i stedet have en ekstra mand i bagkæden som sikkerhed. Jeg skal ikke kunne afgøre hvad den rigtige tilgang havde været og som du nævner, er det også en god idé at holde Midtjylland fra dødbolde, men jeg anfægter at første halvleg var så taktisk gennemført - uanset hvilken taktisk tilgang vi forsøgte, så slog den fejl. Det betyder ikke, at den vil slå fejl hver gang og det betyder heller ikke, at det er en forkert tilgang, men jeg forstår virkelig ikke at så mange er ved at falde på halen over vores første halvleg.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der går en halv halvleg, før Grabara dropper, og Vavros kæmpefejl sker i slutningen af halvlegen. I al den tid - altså i langt størsteparten af halvlegen - kontrollerer vi fuldstændig kampen og skaber et par gigantiske chancer plus det løse. Det er jo først, da holdet efter 2-0-målet logisk nok er rystet over kampens mærkværdige udvikling, at FCM begynder at presse os.
    Hvordan din konklusion på det bliver, at det var taktikken, der var gal, fatter jeg ikke.
    Hvor var alle de gigantiske chancer henne? Hvad fik vi ud af den massive boldbesiddelse? Jeg synes ikke nødvendigvis at taktikken var forkert og det kan da være, at det havde været en katastrofe (større end det endte med at blive naturligvis), hvis vi havde grebet kampen anderledes an, men vi satsede umiddelbart mere end i de forudgående kampe uden vi fik noget ud af det - og så har jeg svært ved at se, den skulle være så fantastisk. Der fremhæves at vi holdte Midtjylland fra det ene og det andet, men alligevel kunne de hele kampen igennem holde deres gameplan, ligesom de gik til pause med to mål - den anden scoring efter en stor fejl i opspillet, hvor vi forsøger at spille den op fra bagkæden (hvor vi selvfølgelig allerede var bagud).
    Sidst redigeret af Kenney : 20.05.24 kl. 01:12

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,129

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Hvor var alle de gigantiske chancer henne? Hvad fik vi ud af den massive boldbesiddelse? Jeg synes ikke nødvendigvis at taktikken var forkert og det kan da være, at det havde været en katastrofe (større end det endte med at blive naturligvis), hvis vi havde grebet kampen anderledes an, men vi satsede umiddelbart mere end i de forudgående kampe uden vi fik noget ud af det - og så har jeg svært ved at se, den skulle være så fantastisk. Der fremhæves at vi holdte Midtjylland fra det ene og det andet, men alligevel kunne de hele kampen igennem holde deres gameplan, ligesom de gik til pause med to mål - den anden scoring efter en stor fejl i opspillet, hvor vi forsøger at spille den op fra bagkæden (hvor vi selvfølgelig allerede var bagud).
    Jeg skriver, at vi skaber et par gigantiske chancer, og der tænker jeg konkret på Oskarssons i første minut og Elyounoussis efter et kvarter (Ankersens efter 22 minutter er i øvrigt også ganske stor). Samtidig skabte FCM ingenting i første halvleg. Deres to mål kommer jo ikke af noget, de skaber, men er to kæmpe foræringer. Så jo, taktikken holdt dem fra at skabe noget og gjorde samtidig, at vi uden at satse skabte nok chancer til at føre kampen.

    Så uden at jeg på nogen måde generelt er begejstret for, at FCK nu spiller overkontrolleret pragmatikbold, synes jeg, det er tydeligt, at taktikken forleden virkede mod et hold, Neestrup har svært ved at slå. Men manglende kvalitet i afslutningerne og hjerneblødninger i forsvaret betød, at resultatet af første halvleg blev helt omvendt af, hvad spil og chancer berettigede til.

    Når det er sagt, er jeg super kritisk over, hvor ringe spillet har været gennem hele sæsonen i Superligaen, og jeg forventer, at Neestrup i næste sæson er i stand til at kombinere sin store taktiske snilde mod bedre hold i Europa (hvis vi kommer derud, suk...) med medrivende og dominerende spil i Superligaen. For uanset hvad man kan rette af kritik mod PC's indkøb, har vores træner et spillermateriale, som alle andre Suppe-trænere utvivlsomt med glæde ville overtage.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,648

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Når det er sagt, er jeg super kritisk over, hvor ringe spillet har været gennem hele sæsonen i Superligaen, og jeg forventer, at Neestrup i næste sæson er i stand til at kombinere sin store taktiske snilde mod bedre hold i Europa (hvis vi kommer derud, suk...) med medrivende og dominerende spil i Superligaen. For uanset hvad man kan rette af kritik mod PC's indkøb, har vores træner et spillermateriale, som alle andre Suppe-trænere utvivlsomt med glæde ville overtage.
    Vi skal efterhånden mange år tilbage, før vi har set et "godt spillende" FCK hold over en hel sæson. Både de sidste år under Ståle samt under JT og Nees har det ikke set godt ud. Så det kan godt være vi i de seneste år har vundet 2 DM guld, men det vil jeg mene er mere held end forstand. Alt for mange tabte kampe og manglende evne til at sætte 90 gode kontinuerlig minutter sammen.

    Nees nævnte ellers efter vi vandt DM guld sidste år at nu skulle holdet tage næste skridt (Europa undtaget). Det blev så bare hellere ikke i denne sæson. Det er åbenbart svært for at forløse holdets potentiale. Det er et ansvar der falder tilbage på hele den sportslige ledelser fra PC til Nees.

    Selv, hvis vi mirakuløst vis skulle vinde guld, så sidder man aligvel tilbage med en dårlig smag i munden efter denne sæson.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #126
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,566

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Selv, hvis vi mirakuløst vis skulle vinde guld, så sidder man aligvel tilbage med en dårlig smag i munden efter denne sæson.
    Der kan jeg godt afsløre, at hvis vi skulle løbe med guldet - på som du siger aldeles mirakuløs vis - så vil jeg dælme IKKE sidde tilbage med spor dårlig smag i munden - bortset fra dagen derpå-ånde efter guldfesten.

    Jeg ville bare glæde mig over det formidable held... Men det sker jo desværre næppe.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,648

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Der kan jeg godt afsløre, at hvis vi skulle løbe med guldet - på som du siger aldeles mirakuløs vis - så vil jeg dælme IKKE sidde tilbage med spor dårlig smag i munden - bortset fra dagen derpå-ånde efter guldfesten.

    Jeg ville bare glæde mig over det formidable held... Men det sker jo desværre næppe.
    Bevares jeg vil da være glad, men når hverdagen byder ind, så kan vi som klub på baggrund af de seneste mange sæsoner ikke være tilfredse ustabile præstationer målt på en hel sæson.

    Det værste der kan ske er vi som klub bare læner os tilbage og tænker Fedt 9 tabte kamp sidste år og 8 år. Lad os kører videre af samme stil...

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Bevares jeg vil da være glad, men når hverdagen byder ind, så kan vi som klub på baggrund af de seneste mange sæsoner ikke være tilfredse ustabile præstationer målt på en hel sæson.

    Det værste der kan ske er vi som klub bare læner os tilbage og tænker Fedt 9 tabte kamp sidste år og 8 år. Lad os kører videre af samme stil...
    Med tanke på de sidste to sæsoners DM-guld, og hvor tætte afgørelser vi egentlig har været vidne til, kombineret med denne sæson som også har været meget tæt, kan klubben vel ret beset vælge at gøre to ting:

    1) Fyre hele den sportslige ledelse, der har leveret så langt fra par, at ejerkredsen ikke kan acceptere resultatet på bundlinjen, som er et misset guld.

    2) Skrue voldsomt op for budgettet, så klubben en gang for alle, distancere sig, med indkøbet af en håndfuld tunge profiler.

    Ift. punkt 1, må man seriøst forholde sig til, om det er den rigtige sportsdirektør og trænere, man har til at forløse det store potentiale som truppen egentlig indeholder. Derudover må man også forholde sig til PC's evner på transfermarkedet. Jeg glemmer ikke sidste sommer, hvor der blev skreget op om nye store muligheder på markedet. 100 mio. kr. indkøb og meget andet, og vi endte med Tanlongo.

    Ift. punkt 2, er det i hvert fald meget tydeligt hvor der skal sættes ind.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #129
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    1) Fyre hele den sportslige ledelse, der har leveret så langt fra par, at ejerkredsen ikke kan acceptere resultatet på bundlinjen, som er et misset guld.
    Mon ikke de 500 mio. i overskud fra de to seneste sæsoner i CL alligevel giver en lyst til at give den sportslige ledelse en chance til....

    Men vi kan selvfølgelig også kaste klubben ud i kaos ved at fyre den sportslige ledelse og så stole på, at de to jyske krejlere kan finde en mere kompetent sportschef og træner.....det kan da ikke gå galt.

    Mon ikke det kloge trods alt er at lade være med at gå i panik og lade være med at lytte til frustrerede og hævngerrige fans, som står klar med høtyvene ved enhver lille modgang.

  18. #130
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke de 500 mio. i overskud fra de to seneste sæsoner i CL alligevel giver en lyst til at give den sportslige ledelse en chance til....

    Men vi kan selvfølgelig også kaste klubben ud i kaos ved at fyre den sportslige ledelse og så stole på, at de to jyske krejlere kan finde en mere kompetent sportschef og træner.....det kan da ikke gå galt.

    Mon ikke det kloge trods alt er at lade være med at gå i panik og lade være med at lytte til frustrerede og hævngerrige fans, som står klar med høtyvene ved enhver lille modgang.
    Man må da have PC under lup. For det er da noget af et kludetæppe af en trup han har sat sammen, med seriøse mangler på vitale positioner.
    Det skal han vel stilles til ansvar for?

    Med tanke på de sidste to sæsoners DM-guld og efterfølgende CL-kval, har han slet ikke været god nok til at distancere holdet fra resten af ligaen.
    Det koster nu en misset mulighed for CL-kamp, og de dejligt mange millioner som den nye struktur byder.

    Særligt kritisk er det, at han i vinter ikke reagerede på nogle af de udfordringer vi stod med. Fx på 9'er positionen.

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #131
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    178

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke de 500 mio. i overskud fra de to seneste sæsoner i CL alligevel giver en lyst til at give den sportslige ledelse en chance til....

    Men vi kan selvfølgelig også kaste klubben ud i kaos ved at fyre den sportslige ledelse og så stole på, at de to jyske krejlere kan finde en mere kompetent sportschef og træner.....det kan da ikke gå galt.

    Mon ikke det kloge trods alt er at lade være med at gå i panik og lade være med at lytte til frustrerede og hævngerrige fans, som står klar med høtyvene ved enhver lille modgang.
    Vi kan selvfølgelig også på dette debatforum på internettet specifikt dedikeret til bl.a. at diskutere klubbens gøren og laden, hvilket ingen indflydelse har på klubbens beslutninger, aldrig foreslå ændringer, fordi hvad fatter gør, det er altid det rigtige.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #132
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Man må da have PC under lup. For det er da noget af et kludetæppe af en trup han har sat sammen, med seriøse mangler på vitale positioner.
    Det skal han vel stilles til ansvar for?
    Stilles til ansvar for? Hvis vi skal stille nogen til ansvar (jeg går ud fra, at du mener fyring), hver gang der er det mindste modgang, så kaster vi klubben ud i total kaos. Skulle vi nu ikke lige have lidt is i blodet og få analyseret ordentlig på tingene, så problemerne kan justeres. At fyre PC og/eller Neestrup ville være komplet håbløst. Hele den der ide med, at nu vinder vi ikke guld, så nu skal vi fyre nogen (og helst PC for ham kan vi ikke lide) gavner altså ikke noget andet end vores behov for, at nogen skal betale for vores frustrationer.

    For øvrigt er jeg uenig i, at truppen ikke er god nok.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #133
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Vi kan selvfølgelig også på dette debatforum på internettet specifikt dedikeret til bl.a. at diskutere klubbens gøren og laden, hvilket ingen indflydelse har på klubbens beslutninger, aldrig foreslå ændringer, fordi hvad fatter gør, det er altid det rigtige.
    Diskuter bare løs. Jeg går også ud fra, at man på same debatforum må have holdningen, at det automatiske "Fyr nogen - helst PC" forslag ikke er den rigtige løsning.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #134
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    178

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Diskuter bare løs. Jeg går også ud fra, at man på same debatforum må have holdningen, at det automatiske "Fyr nogen - helst PC" forslag ikke er den rigtige løsning.
    Ja, naturligvis har du ret til automatreaktionen "der skal ikke fyres nogen".

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #135
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,648

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Diskuter bare løs. Jeg går også ud fra, at man på same debatforum må have holdningen, at det automatiske "Fyr nogen - helst PC" forslag ikke er den rigtige løsning.
    Lige PC så jeg gerne ryge ASAP sammen med scouting afdelingen. Men det er bare mit lille fromme ønske, noget andet er realitet. Bestyrelsen kigger jo på de økonomiske resultater først og fremmest og her sidder PC desværre stærkt er min vurdering.

    Nees har til Vinterpausen og næste halvsæson for at tage FCK til næste niveau, ikke mere snak. Der skal ske spillemæssige/resultatmæssige forbedringer over en kontinuerlig periode.

  29. De følgende 3 brugere er enige:

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 05.04.24, 20:53
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •