Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
54. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 48.15%
  • Uafgjort

    11 20.37%
  • FCM vinder

    17 31.48%
Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 139

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    607

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Jeg gad godt se noget konsekvens fra Nees. Grabara har været helt slukket siden han blev solgt. Ingen store redninger og masser af drops. Han burde have været placeret på bænken for længst og nu ender det med at koste os mesterskabet og evt Europa. Smid ham ud af truppen og lad ham træne for sig selv, og kør sæsonen færdig med Runarson og Buur. De kan umuligt gøre det dårligere og er 100% ikke i nærheden af at være lige så giftige for omklædningsrummet som Grabara.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,643

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    At vi ikke tester deres keeper, skyldes i den grad uskarphed foran mål, og hverken taktisk oplæg eller manglende evne til at skabe chancer. Alene Orri burde og skulle have lavet hattrick i denne kamp, men rammer kun kassen på et enkelt af sine forsøg. Men hvad vigtigst er, så holder vi fuldstændig FCM fra fadet, og vi er så dominerende, at vi over 102 minutter ikke giver dem et eneste hjørnespark. Det er simpelthen nødt til at være lidt mere nuanceret (ikke møntet på dig), når vi snakker om holdets præstationer. Det er som om, at vi bare er lort når vi taber, men det er altså langt fra altid tilfældet. Spiller vi som i går, så er det min påstand at vi vinder 99 ud af 100 gange. Andet er simpelthen ikke muligt, for eneste mulighed for at modstanderen scorer, er at vi direkte forærer dem (ikke et, men to) mål som i går.

    Jeg kom ulykkeligvis til at læse Tipsbladets “analyse” af kampen. De mente at de mange siddende tilskuere i Parken ikke havde meget at hidse sig op over, men at Matsson, på trods af en dårlig kamp, nok var den der kunne være sin indsats mest bekendt! Og så lige en stikpille om st Grabara-salget heldigvis kan dække noget sf hullet fra manglende CL-gruppespil (selvom vi budgetterer med EL)… What?!? Det er så hamrende useriøst! Vi leverede fremragende i går, og stemningen på stadion var elektrisk! Det er fakta.
    Jeg er enig, taktisk og spillemæssigt spillermæssigt spiller vi noget nær sæsons kamp. Den minder ekstremt meget om Viborg/AGF kampen. I de kampe havde de dog en målmand der var deres MOTM. Det kunne man ikke sige om gårsdagens kamp. Jeg ved sgu ikke, hvordan man træner skarphed?. Man ser det jo også den manglende skarphed fra de rutineret spillere.

    Anyway, vi kan jo læne os tilbage på Mandag og håbe FCN vinder og SIF kan tage point fra BØF, så kan det måske være Tirsdag kan blive god for vores vedkommende. Men det er også sidste chance.

    Nu spiller vi ikke kun om DM guld, men også om overhovedet at deltage i en Europæisk turnering den kommende sæson.

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,643

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg gad godt se noget konsekvens fra Nees. Grabara har været helt slukket siden han blev solgt. Ingen store redninger og masser af drops. Han burde have været placeret på bænken for længst og nu ender det med at koste os mesterskabet og evt Europa. Smid ham ud af truppen og lad ham træne for sig selv, og kør sæsonen færdig med Runarson og Buur. De kan umuligt gøre det dårligere og er 100% ikke i nærheden af at være lige så giftige for omklædningsrummet som Grabara.
    Grabara har været helt væk. Han kan ikke forsvares længere. Han var også tæt på at lave et GIGAdrop mod BIF i Søndags. Det seneste halve års præstation har han ikke været god og det koster formentlig DM Guld.

    Jeg tror dog næppe Nees tør skifte på nuværende. Jeg ønsker ham held og lykke i Wolfsburg og tak for tidligere sæsoners flotte præstationer.


  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,248

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Grabara har været helt væk. Han kan ikke forsvares længere. Han var også tæt på at lave et GIGAdrop mod BIF i Søndags. Det seneste halve års præstation har han ikke været god og det koster formentlig DM Guld.

    Jeg tror dog næppe Nees tør skifte på nuværende. Jeg ønsker ham held og lykke i Wolfsburg og tak for tidligere sæsoners flotte præstationer.
    Ja det er ret absurd med Grabara efter jul. Inden jul var han god. Efter jul har han kostet i hvert fald 4 mål på kæmpe fejl udover den i Brøndby du nævner:

    Ude mod City - taber et totalt ufarligt forsøg i mål
    Ude mod FCM - laver en aflevering til McKenna som ryger lige ud til en FCM'er der kan score i tomt mål.
    Hjemme mod AGF - taber en bold i mål
    Hjemme mod FCM - taber en bold for fødderne af angriber som scorer i tomt mål.

    Vi har haft mange tvivlsomme målmænd igennem årene, men jeg kan simpelthen ikke huske nogen lave 4 så store fejl på så kort tid. For øvrigt alle i store og meget vigtige kampe, så det bør jo ikke være koncentrationssvigt - i så fald burde de komme i de mindre kampe. De ligner måske næsten mere, at han har mistet noget af sin ellers store selvtillid.

    Jeg tror heller ikke, at Neestrup skifter målmand nu, og jeg tror også, at det vil give mere uro end gøre noget godt for os. Men hvis vi havde den europæiske plads sikret, så skulle han da skifte, så vi kan se, hvad vi egentlig har i Runarsson.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,896

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er ret absurd med Grabara efter jul. Inden jul var han god. Efter jul har han kostet i hvert fald 4 mål på kæmpe fejl udover den i Brøndby du nævner:

    Ude mod City - taber et totalt ufarligt forsøg i mål
    Ude mod FCM - laver en aflevering til McKenna som ryger lige ud til en FCM'er der kan score i tomt mål.
    Hjemme mod AGF - taber en bold i mål
    Hjemme mod FCM - taber en bold for fødderne af angriber som scorer i tomt mål.

    Vi har haft mange tvivlsomme målmænd igennem årene, men jeg kan simpelthen ikke huske nogen lave 4 så store fejl på så kort tid. For øvrigt alle i store og meget vigtige kampe, så det bør jo ikke være koncentrationssvigt - i så fald burde de komme i de mindre kampe. De ligner måske næsten mere, at han har mistet noget af sin ellers store selvtillid.

    Jeg tror heller ikke, at Neestrup skifter målmand nu, og jeg tror også, at det vil give mere uro end gøre noget godt for os. Men hvis vi havde den europæiske plads sikret, så skulle han da skifte, så vi kan se, hvad vi egentlig har i Runarsson.
    Jeg er enig, men chokeret over, at du, en moden mand, kan glemme Thomas Gill. Købt ind som starter fra AaB og med en fejlrate som en ungarsk kotelet.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,248

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er enig, men chokeret over, at du, en moden mand, kan glemme Thomas Gill. Købt ind som starter fra AaB og med en fejlrate som en ungarsk kotelet.
    Nu spillede han jo kun 5 kampe for klubben, hvilket der selvfølgelig var en grund til. Vi kan jo også nævne målmænd som koteletten (som du selv nævner), Zaza, Briaunys og for den sags skyld Busk, som vel nærmest lavede 2-3 store drop alene i en kamp mod FCM. Men de fejl som Grabara har lavet i år...altså de topper så vidt jeg husker, hvad vi har set tidligere af kæmpe fejl især med tanke på, at han inden dette forår i manges øjne måske var den bedste målmand i klubbens og Superligaens historie.
    Men det kan da sagtens være, at jeg bare har glemt størrelsen af drop fra de andre "legendariske" målmænd i klubben :-)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    321

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Sejr til FCM er fortjent. De har langt flere farlige chancer end vi har og et klogt forsvar, disciplin og en målmand.

    Vi spiller, spiller, spiller, spiller - fucker en lille smule op i forsvaret, spiller, spiller ............................

    Det vinder man ingen fodboldkampe på og slet ikke et mesterskab.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,407

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Sejr til FCM er fortjent. De har langt flere farlige chancer end vi har og et klogt forsvar, disciplin og en målmand.

    Vi spiller, spiller, spiller, spiller - fucker en lille smule op i forsvaret, spiller, spiller ............................

    Det vinder man ingen fodboldkampe på og slet ikke et mesterskab.
    1 point ud af 12 mulige imod vores direkte konkurrenter, siger jo det hele. Det er nærmest lidt småpatetisk.

    Og så er 8 nederlag simpelthen for meget.
    Vi har været heldige at de andre hold åbenbart ikke vil udnytte det, men vi skal ikke være så sikre på alle tophold er lige så gavmilde næste år.

    Nees har simpelthen en opgave i at gøre os MEGET mere solide, og langt mere konkurrencedygtige imod konkurrenterne.

    Det er fint at snakke sig til kærlighed - nu skal der noget håndværk på bordet.

    Kæft, den gør ondt idag!

    Zan


  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,643

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    1 point ud af 12 mulige imod vores direkte konkurrenter, siger jo det hele. Det er nærmest lidt småpatetisk.

    Og så er 8 nederlag simpelthen for meget.
    Vi har været heldige at de andre hold åbenbart ikke vil udnytte det, men vi skal ikke være så sikre på alle tophold er lige så gavmilde næste år.

    Nees har simpelthen en opgave i at gøre os MEGET mere solide, og langt mere konkurrencedygtige imod konkurrenterne.

    Det er fint at snakke sig til kærlighed - nu skal der noget håndværk på bordet.

    Kæft, den gør ondt idag!

    Zan
    Lige mine tanker

    8 nederlag denne sæson og 9 sidste sæson?. Altså det skriger jo til himlen. Det er ikke mesterligt på nogen måde. Mange siger at ligaen er blevet bedre. Jeg vil nu mene vi har været under niveau på trods af sidste års Guld.

    Vi skal altså lande på 3-5 tabte kampe på en sæson, hvor vi kan kalde det acceptabelt.

    Og ja det gør mega ondt i dag :(

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    923

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    .o0(Christian Sørensens "indhop")

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,643

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    .o0(Christian Sørensens "indhop")
    Jeg havde nærmest ondt af manden. Sjældent har jeg set en mere nervøs spiller med en bold som jeg så i går.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,596

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Vinder Real Champions League var vi gået direkte i CL Playoff som mester = minimum Europa League med god chance for CL.
    Nu risikerer vi slet ikke at skulle spille europæisk næste sæson...

    Det er utilgiveligt at vi med sådan en bred trup har 8 nederlag på en sæson... Det må simpelthen ikke ske... Selv med mange skader har vi jo en bænk med profiler som kunne spille fast på mange andre superliga hold...

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    589

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg gad godt se noget konsekvens fra Nees. Grabara har været helt slukket siden han blev solgt. Ingen store redninger og masser af drops. Han burde have været placeret på bænken for længst og nu ender det med at koste os mesterskabet og evt Europa. Smid ham ud af truppen og lad ham træne for sig selv, og kør sæsonen færdig med Runarson og Buur. De kan umuligt gøre det dårligere og er 100% ikke i nærheden af at være lige så giftige for omklædningsrummet som Grabara.
    Der må også være en stor læring i det her, og det er, at det er meget farligt at sælge en målmand og så beholde ham i et ekstra halvt år. Det kunne lade sig gøre med Delaney, der nærmest var født og opvokset i FCK, men han spillede heller ikke en position, hvor det mindste koncentrationssvigt koster mål. Det gør det bare på målmandsposten. Jeg er helt sikker på, at Grabara selv mener, han er 100% til stede, men han har været en skygge af sig selv efter vinter, og har lavet et par store drops og haft flere situationer, hvor han var tæt på at droppe, så det er umuligt ikke at drage konklusionen, at det har noget at gøre med, at han mentalt må være i Tyskland allerede.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Sympatisk nok at Neestrup ikke opgiver guldet, men jeg synes nu, at det er på sin plads at være mere bekymret over, at vi havner på 4. pladsen =minus europa. I det lys - og fordi jeg tror, at Bøf cykler igennem deres sidste to kampe - skal man vel nærmest håber på en Midtkylland-sejr mod Nordsjælland

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,192

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vinder Real Champions League var vi gået direkte i CL Playoff som mester = minimum Europa League med god chance for CL.
    Nu risikerer vi slet ikke at skulle spille europæisk næste sæson...

    Det er utilgiveligt at vi med sådan en bred trup har 8 nederlag på en sæson... Det må simpelthen ikke ske... Selv med mange skader har vi jo en bænk med profiler som kunne spille fast på mange andre superliga hold...
    Der skal ske et skifte i FCK til sommer på spillersiden. Vi skal stoppe med at købe 8'ere, eller spillere, som Neestrup kan se som 8'ere. Vi skal have noget kynisme foran æsken og nogle forsvarsspillere, der har fart, holder hovedet koldt og kan sætte spillet.

    Jeg tror faktisk, det ville gavne os at sige farvel til Grabrara, Vavro, Falk og hvem end oppe foran, der blokker for at vi kan få en ægte kynisk 9'er til klubben. Og så skal de selvfølgelig sendes flot afsted, fordi de er alle sammen kæmpe koryfæer med enorme FCK hjerter. De har båret os langt og bragt os minder for livet. Men vi skal videre nu.

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 12 users browsing this thread. (0 members and 12 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 05.04.24, 20:53
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •