Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
54. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 48.15%
  • Uafgjort

    11 20.37%
  • FCM vinder

    17 31.48%
Viser resultater 1 til 15 af 139

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

  1. #54
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,250

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er meget uenig. Putros er bare dårlig, og det er sådan set ens for begge hold. Her kan vi være heldige eller uheldige med hans stil og fejldomme. MKK er som Michael Svendsen i gamle - han dømmer ikke ens til de to hold, når han dømmer FCM. Og nej han er ikke korrupt (som folk i blablabla tolker mit opslag som), men han er åbenbart så grundlæggende (midt)jyde, at alle de tvivlsomme og vigtige domme altid dømmes FCM's vej.



    Igen jeg er dybt uenig. Vi skal lægge pres på FCM så de bliver nervøse og usikre i deres spil, ligesom MKK skal mærke, at vi er på nakken af ham hele tiden. Det kan godt være, at MKK bliver Rasmus Modsat, men eftersom han alligevel kommer til at dømme ensidigt, så er der helt ærligt ikke noget at tabe. Dommerne bliver også stresset, hvis man lægger nok pres, og så får FCM måske ikke lov til at bruge 45-60 sekunder på hver eneste dødbold som ellers vil være tilfældet.
    Til det sidste. Midtjylland må ikke mærke Parken blive irriteret over deres tidsudtræk. Det kommer kun til at give dem mere energi. Derfor skal vi synge holdet frem, nærmere end forsøge at kyse FCM. De har prøvet værre steder end parken og det hjælper ikke mod dem. Som nedre C gænger er jeg normalt modstander af en Capo, men i netop denne kamp bliver det vigtigt at Capoem holder dampen oppe.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 05.04.24, 20:53
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •