Se afstemningsresultater: Hvem vinder?

Stemmeafgivere
61. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Brøndby vinder fodboldkampen

    20 32.79%
  • Fodboldkampen ender uafgjort

    7 11.48%
  • FCK vinder fodboldkampen

    34 55.74%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 79

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,562

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er helt enig. Et uafgjort i Brøndby, vil give en lille pose med luft, og MÅ hjælpe os mentalt. At vi så kan beholde 1. pladsen med en uafgjort imod FCM, og dermed stadig selv afgøre det m 2 kampe tilbage.

    Vinder vi så ligefrem, så kan vi pludselig tage til Århus med en endnu større pose luft; og faktisk overleve et nederlag, og stadig kunne afgøre det i Parken. Den talisman må give noget mental ro i Århus, som kan gøre det hele mere let…

    Men kampen på torsdag er jo så sindssygt giftig! Hold nu kæft den bliver ubehagelig. Og krydset i Brøndby ville være virkelig stærke sager.

    Zan
    Endnu bedre. Hvis vi slår FCM hjemme og BIF krydser med FCN, så kan vi tage til Aarhus og de facto blive danske mestre med en sejr. Vi vil nemlig i så fald være (min.) 4 points foran BIF og FCN før sidste runde samt 3 points og +10-12 i målscorer ift. FCM. Jeg er faktisk slet ikke i tvivl om, at vi vinder i Aarhus, hvis vi også slår FCM på torsdag. Den kamp er jeg tilgengæld også virkelig bange for.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,221

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Enig! Et kryds ville da være at foretrække, jeg tror dog at bøf er knækket nu. Jeg kan ikke se hvordan de skal kunne stoppe fcn. Slet ikke hvis de mangler de 3 mand som blev skifte/vist ud i går..
    Nu må vi se. Jeg har i hvert personligt draget virkelig mange forhastede konklusioner i løbet af sæson og på skift dømt alle 4 tophold ude. Jeg synes det er svært helt at bedømme FCN's niveau, selvom jeg da ikke er blind for deres vilde pointhøst i slutspillet. Der har de dog bl.a. også være begunstiget af AGF som to gange er mødt op med b-hold og et SIF godt bagstive senest. Men jeg er da enig i, at en småskadet Heggheim og Sebulonsen overfor Schjelderup og Osman ligner et skævt match. Forøvrigt også en vild kamp, hvor vinderen i den grad er guldkandidat, imens taberen trods alt må være død og begravet i guldkampen, da der er 3 andre hold som skal overhales. Lad os håbe, at de to venskabsklubber i stedet ødelægger det for hinanden.

  3. De følgende 12 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,522

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Ufatteligt, hvad sådan en sejr betyder for mit mentale helbred. Jeg havde en god fornemmelse i går, men måtte alligevel på potte 6 gange inden kampstart. Og så lidt øf.

    Under vores tilbageholdelse gik jeg på toilettet og blev mødt af et toilet i mørke (lyset var gået) og en smadret håndvask, hvorfra vandet stod lodret op i luften. Allerede på vej til toilettet, kunne jeg se, en stor gruppe stå og mobilfilme indad døren. Nu ligger der også klip på twitter (https://x.com/DKgroundhopper/status/1789926272761540623). Hvor herre bevares. Jeg ved jo udmærket, at det intet nytter at øffe her. Men alligevel. ffs.

    Jeg endte med at pisse en en håndvask i skæret fra min sidemands mobiltelefonlys. Der er i øvrigt varmt vand i hanerne på Hjalte Park

    En anden skuffelse var genoplivningen af "Bøsserne fra Vestegnen". Capoen prøvede for godt et år siden at få folk til at stoppe med "Og fisse" i "Elsker København". Det lykkedes ikke, så jeg ved godt, at sange og særligt spontane sange er svære at styre, men gid, at vi er bedre end som så.

    Alt kan ske, og jeg kan ikke være i min krop ved tanken om, at vi på sidste spillerunde kan ende med at spille om mesterskabet mod Farum. Vi bør kunne slå dem i en propfyldt Parken, hvor alle synger med, fordi det ikke handler om at være en rigtig fan, men fordi det handler om et mesterskab. Badedyrstifoen må så skrottes, så holdet ikke forstyres. Det er alle nok ikke enige i.


  5. #64
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,588

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    . Jeg synes det er svært helt at bedømme FCN's niveau, selvom jeg da ikke er blind for deres vilde pointhøst i slutspillet. Der har de dog bl.a. også være begunstiget af AGF som to gange er mødt op med b-hold og et SIF godt bagstive senest.
    De har så også vundet i Herning, slået os på hjemmebane og været meget tæt på at slå Brøndby hjemme hvor de burde have taget sejren til sidst.

    Det irriterer mig i øvrigt lidt at de har hentet så meget ind på vores målscore på det seneste. De har en målforskel på +10 de sidste fire kampe, og er nu kun 1 mål dårligere på målscoren end vi er...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,769

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    En weekend hvor FCK overtager førstepladsen fra Brøndby og samtidig sender Brøndby udenfor de europæiske pladser - det er altså en god weekend. Så må vi lige vente lidt med at skide i bukserne over FCM kommer til Parken og kan ødelægge det hele igen.

    Diks skal i øvrigt ikke tage straffe igen - men jublen var helt på sin plads :))


  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,771

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Er vi ikke der hvor at vi har fået en ny permanent 1. valg på 9'eren? Orri var for tredje kamp i træk fuldstændig fantastisk. Han har selvfølgelig stadig arbejde foran sig og han burde jo min. have scoret en pind mere - men han sætter sig trods alt i situationen med et fremragende dybdeløb. Han var virkelig god med ryggen mod mål i går og indgår godt i kombinationerne og presset.
    Det ville lette gevaldigt på budgettet hvis vi ikke skal ud og hente en top angriber til sommer (måske en reserve). De penge kan bruges langt bedre andre steder.

    En forlængelse af hans kontrakt bør være på top 3 over sommerens gøremål for PC.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,403

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Er vi ikke der hvor at vi har fået en ny permanent 1. valg på 9'eren? Orri var for tredje kamp i træk fuldstændig fantastisk. Han har selvfølgelig stadig arbejde foran sig og han burde jo min. have scoret en pind mere - men han sætter sig trods alt i situationen med et fremragende dybdeløb. Han var virkelig god med ryggen mod mål i går og indgår godt i kombinationerne og presset.
    Det ville lette gevaldigt på budgettet hvis vi ikke skal ud og hente en top angriber til sommer (måske en reserve). De penge kan bruges langt bedre andre steder.

    En forlængelse af hans kontrakt bør være på top 3 over sommerens gøremål for PC.
    Det begynder at smage af noget, ja.

    Vigtige aktioner de sidste 3 kampe, kan man roligt sige.

    Han skal simpelthen være skarpere og få sig et bedre overblik.

    Det kostede (igen) i går, men jeg er enig i at det er noget der nok skal komme. Det er selvfølgelig bare en vigtig overvejelse, i forhold til at gøre ham til førsteangriber.

    Men nu har han heldigvis 3 ekstremt vigtige kampe inden vinduet, hvor han kan følge op. Bliver spændende at gøre status på Orri efter disse.

    Men han kunne godt stå foran sit gennembrud, hvilket kommer en smule bag på mig. Syntes han manglede nogle spidskompetencer. Men det ligner han giver svar på tiltale.

    Zan

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    917

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det begynder at smage af noget, ja.

    Vigtige aktioner de sidste 3 kampe, kan man roligt sige.

    Han skal simpelthen være skarpere og få sig et bedre overblik.

    Det kostede (igen) i går, men jeg er enig i at det er noget der nok skal komme. Det er selvfølgelig bare en vigtig overvejelse, i forhold til at gøre ham til førsteangriber.

    Men nu har han heldigvis 3 ekstremt vigtige kampe inden vinduet, hvor han kan følge op. Bliver spændende at gøre status på Orri efter disse.

    Men han kunne godt stå foran sit gennembrud, hvilket kommer en smule bag på mig. Syntes han manglede nogle spidskompetencer. Men det ligner han giver svar på tiltale.

    Zan
    Han mangler så lige at score på 100% chancer, men ok. Han er ung endnu

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,084

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det begynder at smage af noget, ja.

    Vigtige aktioner de sidste 3 kampe, kan man roligt sige.

    Han skal simpelthen være skarpere og få sig et bedre overblik.

    Det kostede (igen) i går, men jeg er enig i at det er noget der nok skal komme. Det er selvfølgelig bare en vigtig overvejelse, i forhold til at gøre ham til førsteangriber.

    Men nu har han heldigvis 3 ekstremt vigtige kampe inden vinduet, hvor han kan følge op. Bliver spændende at gøre status på Orri efter disse.

    Men han kunne godt stå foran sit gennembrud, hvilket kommer en smule bag på mig. Syntes han manglede nogle spidskompetencer. Men det ligner han giver svar på tiltale.

    Zan
    Synes der er noget Kasper Dolberg over ham bare med en bedre jubel når han scorer. Han virker lidt lad på banen men han vinder mange af hans dueller, har en god teknik og bedre afspil end Corner.
    Han mangler bare at blive mere konsekvent foran mål også har vi ham desværre ikke længe i København.
    Sælg Corner og køb en rutineret angriber som kan lære fra sig og som kan se sig selv som reserve for Orri.

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    917

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes der er noget Kasper Dolberg over ham bare med en bedre jubel når han scorer. Han virker lidt lad på banen men han vinder mange af hans dueller, har en god teknik og bedre afspil end Corner.
    Han mangler bare at blive mere konsekvent foran mål også har vi ham desværre ikke længe i København.
    Sælg Corner og køb en rutineret angriber som kan lære fra sig og som kan se sig selv som reserve for Orri.
    Baba? :-)

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,418

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg fatter simpelthen ikke, at de billeder, der blev fundet frem af Jelerts først dømte, derefter omstødte straffespark, skulle bevise, at der ikke var straffe, og at det ikke foregik på linien.
    Benjamin Leander havde det klarsyn omkring situationen, jeg ikke selv havde, og som tv's gennemgang heller ikke leverede:

    https://www.spilxperten.com/blog/ben...k-29-sl-runde/

    Det er tilsyneladende hælen på Sebulonsens støvle, der er kontaktpunktet – ikke (som jeg troede ved samtlige kig på situationen) Jelert, der rammer ham over læggen med sit eget ben og dermed vælter ham.

    Oh well. Passér gaden, intet at se her.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,609

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Sælg Corner og køb en rutineret angriber som kan lære fra sig og som kan se sig selv som reserve for Orri.
    Sælg Corner?.

    Held og lykke med det. Hvilken klub i Europa har lyst til at investerer i en spiller som kronisk er skadet konstant.

    Nææ den regning kommer vi til at sidde på i mange år. Det er ikke Corners skyld, det er bare en sørgelig situation for både ham og klubben.


  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    895

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Vi må se i øjnene. Corners tid som 1. angriber må være forbi. Men han kan blive en fin indskifter hvis alt andet kikser eller vi skal forsvare os i slutningen imod høje bolde og/eller dødbolde. Vi skal bare have Orri i 1-2 år mere, tror han bliver the shit....
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,084

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Ellers må Corner omskoles til CB... Han kan lave en omvendt Dion Dublin...

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,562

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes der er noget Kasper Dolberg over ham bare med en bedre jubel når han scorer. Han virker lidt lad på banen men han vinder mange af hans dueller, har en god teknik og bedre afspil end Corner.
    Han mangler bare at blive mere konsekvent foran mål også har vi ham desværre ikke længe i København.
    Sælg Corner og køb en rutineret angriber som kan lære fra sig og som kan se sig selv som reserve for Orri.
    Pudsigt nok, så er det afslutningsspillet der alle dage har været Orris varemærke. Når han forhåbentlig finder det frem på seniorniveau også, så har vi altså en klasseangriber in spe. Personligt var jeg meget i tvivl om at han nogensinde blev en angriber som kunne bidrage i selve spillet, og det har han så sandelig fået bygget på. Derudover er han jo også begyndt at være en glimrende presspiller, hvilket ganske enkelt også er en forudsætning for at begå sig på topniveau. Når han begynder at ramme sit niveau i afslutningsspillet, så tror jeg nemt han kan ramme 25 kasser på en sæson. Og det gennembrud kunne sagtens komme allerede i næste sæson. Men så har vi ham heller ikke meget længere. Bliver spændende at se, om han rammer niveau i de sidste 3 kampe. Gør han det, tror jeg vi har fundet vores nye første angriber. Falder han igennem, må der grubles godt over tingene på PC’s kontor.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 138
    Sidste Meddelelse: 18.04.18, 15:29
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 17.05.17, 15:10
  3. Svar: 116
    Sidste Meddelelse: 02.09.16, 09:28
  4. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.04.15, 17:03
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •