Viser resultater 1 til 15 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,404

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er egentlig en meget interessant debat, omend den næppe hører til i denne tråd. :-)
    BIF er selvfølgelig vores ærkerival (den store konkurrent både sportsligt og fan-mæssigt siden starten i 92), men derfor har vi fans nok stadig forskellige hademodstandere. Som gammel 03'er kan jeg sagtens forstå, hvis man ser Lyngby som måske største rival - det var det vel reelt set grundet placering, historik og kamp om guldet i 91/92. Forøvrigt er man som gammel 03'er jo heller ikke ligefrem KB-fan :-)

    Personligt kan jeg ikke udstå BIF og kaster lidt op i munden hver gang jeg ser en remouladefarvet trøje i bybilledet. Rykkede de ud, gik konkurs eller andet dårligt vil glæde mig dybt. Men jeg skal da ærligt indrømme, at jeg virkelig også hader de klubber som på en eller anden måde udfordrer os og "spiller smarte". Og her er FCM og FCN virkelig højt oppe på den liste. FCM grundet deres retorik og da de har været direkte konkurrent i mange år. FCN grundet deres ulidelige bedrevidenhed, fine fornemmelser og eksperternes kæledægger helt tilbage fra Hjulmands tid i klubben. At de nu igen snupper guldet og endda nu med min hadespiller nr 1 i Marcondes på holdet kan virkelig bringe mit pis i kog. De skulle være rykket ud sidste år, da de lå med røven i vandskorpen omkring jul.
    Sad selv på Gentofte Stadion, men var nok ikke helt gammel nok til decideret at hade Lyngby :-)

    Derfor har jeg nok lidt svært ved at forstå hvordan nogle kan være tilnærmelsesvis lige så klamme og hæslige som BIF.

    Var heller ikke hensigten at gøre mig til dommer. Var blot lidt overrasket :-)

    Zan

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •