Side 7 af 22 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 325

Emner: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

  1. #91
    ApuNazz er offline Et stk Okse af glas, Tak!
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    605

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    ›I optakten til hjemmekampen mod Randers, havde kommentator
    ›Christian Frederiksen snakket med CV (mener jeg det var) omkring
    ›en ny højreback. Iflg. ham har vi droppet Kasper Bøgelund pga.
    ›hans mange skader.
    ›Desuden havde de indkaldt William Kvist+agent med henblik på at
    ›omskole ham, hvilket William dog ikke var interesseret i.

    hmm.. Det jo som sådan et ok argument. Han har jo været meget skadet, men jeg synes nu aligevel at vi burde signe ham. Han har spillet siden nytår uden at være skadet og tilmed gjort det fornuftigt.

    Tanken om Kvist om højre back er god nok, men bare også synd. Han skal have lov at spille centralt da han hans vendinger kommer til sin ret derinde.

    Jeg bliver pludselig meget nervøs for at FCK kigger på en spiller som ham her, selvom de har meldt ud at der ikke findes en i Norden....
    Apunazz - FCKFC 863 - C10

    Yes I'm sorry I do not speak English
    ApuNazz's Avatar

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    26

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen


    ›Jeg bliver pludselig meget nervøs for at FCK kigger på en spiller
    ›som
    ham
    ›her
    , selvom de har meldt ud at der ikke findes en i
    ›Norden....


    Forstår ikke hvorfor du bliver nervøs. UV er blevet kåret (så vidt jeg husker) til Sverigs bedste back. Har set en del kampe med ham og syntes han er en rigtig god erstatning for LJ. Ser dog helst Bøgelund i den hvide trøje.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    ›Forstår ikke hvorfor du bliver nervøs. UV er blevet kåret (så
    ›vidt jeg husker) til Sverigs bedste back. Har set en del kampe
    ›med ham og syntes han er en rigtig god erstatning for LJ. Ser dog
    ›helst Bøgelund i den hvide trøje.

    Jeg forstår nu godt nervøsiteten, ikke fordi at Ulrich Vinzents er en dårlig spiller efter superliga standard, men fordi vi i København er inde i en periode, hvor vi forstærker holdet, også selvom vi mister profiler, og denne udvikling må gerne fortsætte. Det ser ikke ud til, at en skandinav kan overtage hvervet fra Lars, så mon ikke CV og Ståle hiver en kanin op af hatten? Ellers er der altid Priske.

    -H&A
    Sidst redigeret af Hjalte & Álvaro : 15.05.07 kl. 16:13

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    Ifølge BT (Onefootball.com), syner FCK også den 1,87 m høje finske højreback (der også kan spille i det centrale forsvar) Petri Pasanen, 26, der pt. spiller for Werder Bremen. Han har en fortid i Portsmouth og Ajax Amsterdam.
    Sidst redigeret af Don J. : 25.05.07 kl. 22:27

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    Må indrømme at jeg intet kender til manden - men spændende lyder det da. Måske også en meget god illustration af forholdet pt. mellem FCK og brøndby - de har hentet en reservespiller fra en 2. Bundesligaklub, mens FCK tilsyneladende har kig på en reservespiller i en af Bundesligaens topklubber.
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    Ud fra hvad jeg har hørt skulle han være ret god, så han er meget velkommen. Om det er realistisk er så en anden sag...

    Og så er han i øvrigt genial i FM07. Så kan han jo kun være god.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    Både Roman Hubnik (der nu er skiftet til FK Moskva) og Josef Kaufman er udtaget til Tjekkiets trup forud for U-21 EM slutrunden til juni.

    Det er en tredje højreback desuden også; Jiri Kladrubsky, som spiller i Ceske Budejovice. Han er 186 høj og skulle være en teknisk begavet spiller. Han er desuden en årgang yngre end de to førnævnte.

    Bare lidt update herfra - dog tror jeg at man i FC København er lidt usikker omkring østmarkedet og jeg føler mig ganske overbevist om, at den kommende #2 i FC København ikke kommer fra Østeuropa, til trods for tidligere udtalelser.

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    Jeg tror du har ret!!

    Men jeg kan virkelig ikke se nogle oplagte alternativer ud over Bøgelund/Priske

    Bøgelund er der vel ca 25% for at vi får
    og Priske er der ca 10% for..

    Håber satme ikke vi ender med Oscar Wendt som løsning i mangel af bedre!!! selv om jeg syntes at der er frem gang at spore hos ham!!!

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    291

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    ›Ud fra hvad jeg har hørt skulle han være ret god, så han er meget
    ›velkommen. Om det er realistisk er så en anden sag...

    ›Og så er han i øvrigt genial i FM07. Så kan han jo kun være god.

    Tror bestemt på han er realistisk, for som han selv udtaler, så er han klar til at gå nogle niveauer ned for at få fast spilletid.

    Kender heller ikke så meget til ham, men de gange jeg har set ham, syntes jeg han har gjort det godt. Som du så også selv siger så er han jo genial i FM07.

    ¤GoofyBAUER¤
    "hvad ævler du om støt klubben i medgang og modgang til døden skiller"-SSO d. 24/05/07

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    Jeg synes ikke vi skal købe nogen spillere over 26... vi skal have nogen med fremtid i.. ellers ender det med at de alle sammen stopper samtid...

    jeg tror ikke at MA har meget mere en 1-2 sæsoner tilbage.. og NJ har maks 2...
    det er for mig meget vigtigt at gennemsnits alderen ligger omkring de 25. ellers så risikere man at have et super hold som pludselig allesammen stopper og så skal man til at starte HELT forfra... vi mangler et par spillere som er ON their way.. lige som kvist... jeg er ikke en af dem der synes det var super at hive NJ hjem.. syndes at oscar wendt gjorde det fint og at han blev bedre og bedre for hver gang... grønkjær er noget andet fordi hans kvaliteter er så LANGT over superliga niveau, og han har 4-5 gode år endnu...
    written by Zeez

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    Grønkjær er noget andet
    ›fordi hans kvaliteter er så LANGT over superliga niveau, og han
    ›har 4-5 gode år endnu...

    Tror ikke at du skal være bange for at Grønkjær pludselig stopper. Han er 29.

    Og hvorfor du vil have en gennesnitsalder på 25 er mig også en gåde. Ja, det kunne da være skønt. Men alder frem for kvalitet er jo heldigvis ikke noget vi praktiserer - og forhåbentlig aldrig kommer til - modsat en vis anden klub ude på vestegnen.
    Sidst redigeret af Meller : 27.05.07 kl. 18:10
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    Ifølge Bold.dk er FC København interesseret i en ung serber, som afløser for Lars Jacobsen.

    Navn: Nemanja Rnić
    Nationalitet: Serbien
    Alder: 22 år (30.09.1984)
    Højde: 180 cm
    Vægt: 74 kg

    Rnić kan udover højreback også spille i centerforsvaret og bliver rost for sin fantastiske arbejdsmoral og fighterinstinkt - egenskaber der umiddelbart passer godt ind i truppen og Ståle og CV's måde at sammensætte denne på.

    Her ses han i aktion mod Glasgow Rangers:


    Rnić har kontraktudløb til næste sommer og menes at have en markedsværdi omkring de 13 mio. kroner.

    Han er desuden kæreste med den serbiske basketballspiller Natasa Vukoje, som blev kåret til Serbiens mest attraktive sportskvinde i 2004.

    Alt i alt virker det som en ambitiøs og god fremtidsinvestering - en tilgang af Rnić falder i hvert fald i god smag hos mig.

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    163

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    ham Serberen lyder meget spændende. det ser jeg frem til hvis det sku lykkes os at hente ham.

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,858

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    Hans CV er i hvert fald ganske pænt. A-landsholdsdebut i 2005 og flere kampe som anfører på det serbirske U-21 landshold. Og så er Partizan bestemt ikke nogen dårlig klub, så alt i alt lyder det lovende, selvom de fleste nok ikke kender så meget til ham.

    Manden må også have et vist potentiale, når han allerede har nået så forholdsvis meget i en alder af 22 år.
    Mvh.
    Dane

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Mulige afløsere for Lars Jacobsen

    ›Hans CV er i hvert fald ganske pænt. A-landsholdsdebut i 2005 og
    ›flere kampe som anfører på det serbirske U-21 landshold. Og så er
    ›Partizan bestemt ikke nogen dårlig klub, så alt i alt lyder det
    ›lovende, selvom de fleste nok ikke kender så meget til ham.

    ›Manden må også have et vist potentiale, når han allerede har nået
    ›så forholdsvis meget i en alder af 22 år.

    Dertil kan du lægge en del UEFA Cup-optrædener.

  25. De følgende 2 brugere er enige:
    Dane, JM

Side 7 af 22 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Gennemsympatiske Lars Jacobsen
    By Jan the FC-man in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 08.11.05, 12:02
  2. Lars Jacobsen
    By Paul in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 04.04.05, 13:02
  3. Lars Jacobsen
    By Djamelam in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 14.05.04, 00:15
  4. Lars Jacobsen
    By alansmith in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 07.01.04, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •