Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
Sikke en skuffende indsats. Jeg er dybt chokeret over den taktik vi lægger for dagen i dag, hvilket selvfølgelig falder tilbage på Nees. Vi møder et af ligaens dårligst SPILLENDE hold, som lige har vist, at de bestemt ikke kan lide at møde hold der spiller hurtigt langs tæppet. Og så vælger vi gud hjælpe mig en taktik, som ene og alene er baseret på lange bolde, dødbolde og manglende rytme. Vi vælger simpelthen at spille kampen over på nogle præmisser, som passer PERFEKT til AGF’s dyder. Det er så himmelråbende elendigt trænerarbejde. Jeg er med på at vi har kniven for struben, men altså, vi spiller jo totalt uden mod og med hovedet fuldstændig under armen.. Jeg mister utroligt meget respekt for Neestrup for tiden, det må jeg sige. Der er mange måder at misse et mesterskab på, men dette bør ikke være en af dem. Bliver vi mestre, så får Neestrup ret, men gør vi ikke, så mener jeg i den grad, at Neestrup pt giver PC muligheden for at trykke på knappen efter sæsonen. Og jeg ville faktisk ikke begræde det.
Det var bestemt ikke noget berusende indsats, dog var der langt mere kontrol end mod Silkeborg i det meste af kampen. Agf scorer vel på deres to eneste muligheder, hvoraf den første var et drop.

Jeg er enig i, at vi spiller lidt for langsomt og simpelt før pausen. Men med til historien hører jo også
a) AGF står meget kompakt og tillader ikke meget småspil på deres banehalvdel. Det handlede om tålmodighed og til sidst fik vi dem også brudt ned bl.a. nok pga de kræfter de brugte i slåskampene med Corner
b) Neestrup er åbenlyst gået lidt på kompromis med spillestilen de sidste par kampe, men det er jo fordi det har givet resultater. Og det er for fa'en hans job at prøve med lodder og trisser at få resultaterne hjem nu. Havde han bare fortsat ud af samme spor, så ville det i mine øjne være meget værre. Nu tager vi spillemæssigt et skridt tilbage for at få sejrene hjem nu, og så kan vi forhåbentlig spille bedre igen bagefter.