Viser resultater 1 til 15 af 311

Emner: PSE vil sælge Parken og Lalandia

  1. #255
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,881

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af kalif Se meddelelser
    Ok, så altså mere end 10-15 km..hvor tænker du vil være oplagt? Sådan mere konkret? Der er tæt bebygget nordpå, øst er Øresund, syd er Amager (som ville være spiseligt men næppe plads) og vestpå som så står tilbage, er også ret tæt bebygget indtil vestegnen er forbikørt og et dårligt minde i bakspejlet. Kræver lokal politisk velvilje mildest talt, hvis vi skal købe + jævne en 200 charmeforladte 1plans huse med jorden. Og dyrt trods alt. Not happening.

    Den nedbrændte KB Hal var en misset mulighed.

    Gentofte Sportspark ville være ideelt men son andre er inde på så er der ret mange brugere der skulle flyttes/kompenseres. Skatere og Towers kunne måske lade sig gøre at relokere. Men Skovshoved, GVI og HIK huserer der også, især i vintermånederne.

    Jeg kommer ikke så meget ud af byen, så ovenstående er baseret på fordomme, og hvad jeg har bemærket fra motorvejen.
    Du får det til at lyde som om, jeg håber på det. Det jeg siger er, at det er en mulighed som mange store klubber fra langt større lande og byer har benyttet sig af, da de kunne se, at det reelt var umuligt at blive i eksempelvis London og samtidig have de træningsfaciliteter der er nødvendige for en topklub.

    Jeg ville bestemt ikke juble, hvis det skete, men derfor kan det jo godt være den eneste rigtige løsning, hvis man vil fortsætte udviklingen. Faktum er i hvert fald, at der ikke findes en eneste grund i København, som FCK realistisk kan købe og efterfølgende bebygge med et anlæg på samme niveau som FCM's, BØF's, AGF's nye, FCN's nye i Hillerød eller AaB's. Det er bare fakta. Pladsen findes ikke, i hvert fald ikke uden investeringer, der er komplet urealistiske.

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Fondsbørsmeddelelsen om Lalandia
    By Mattsson#1988 in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 31.10.07, 15:34
  2. Godt tidspunkt at sælge ud?
    By fckcs in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 09.12.06, 18:29
  3. UEFA giver FCK lov til at sælge "øl" i PARKEN
    By niknik in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 25.10.06, 22:22
  4. Hvor var du da FCK købte Lalandia?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 27.01.04, 14:47
  5. Aab Vil Sælge Spillere For 9 Millioner!
    By Manolo in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 26.11.03, 17:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •