Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
Jeg tror ikke det er årsagen til at Lerager ikke har spillet så meget i år. Jeg er sikker på at Jess udelukkende har fokus på at spille med dem, som er bedst for holdet. I øvrigt synes jeg at Lerager har været rigtig god i år, når han har spillet på vores "nye" to-mandsmidtbane. Det bekommer ham tydeligvis vel. Og modsat mange andre, synes jeg han gjorde det fortrinligt i Vejle, hvor jeg ellers virkelig havde frygtet fraværet af Falk. Så jeg tror der bliver masser af spilletid til Lerager fremover også.

Men Baldursson ser virkelig spændende ud, så vi har da helt klart et meget kompetent alternativ der også. Og så forstår jeg, at Isak også har 8'eren som en af hans foretrukne positioner, så vi er voldsomt godt besat derinde.

I virkeligheden er det noget af et luksusproblem vi har på den centrale midtbane lige pludselig.
Dejligt luksusproblem - især i lyset af at det, i nyere fck-historie, har været en notorisk svær position at besætte. Efter vi blev velsignet med Linderoth har forventningerne til CM været tårnhøje og er flere gange blevet udpeget som den største svaghed på tværs af flere trænere. Nu vælter vi os kvalitet og det er ikke så ringe endda :-)