Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Fanclubbens økonomi

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Fanclubbens økonomi

    Tillader mig lige at starte en ny tråd.

    Jeg har med stor forundring læst mig igennem rivegildet om bbb nedenfor. Og jeg har et meget enkelt, omend ikke specielt originalt, bud på hvorfor den diskussion tydeligvis er gået grassat: Der mangler tal på bordet.

    Men nu har jeg jo startet en ny tråd, og det skal lige retfærdiggøres! Jeg taler ikke bare om tal for trafikken på SL og bbb, men om tal i det hele taget. Hvorfor i alverden er et regnskab og et budget for FCKFC ikke offentligt tilgængelige - det tager vel højest 10 minutter at lægge det på fckfc.dk?!!

    Og det vil jo også være relevant ift. så mange af de andre diskussioner der føres herinde - når nogen mener at FCKFC er for dårlige til at lave tifi og den slags. Lad os dog se hvad der er at rutte med - lad os se hvad pengene bliver brugt til!

    Ingen kan sgu være tjent med at en forening med omkring 16.000 medlemmer er så lukket omkring sin økonomi. Jeg kan ikke forestille mig andet end at der bliver aflagt regnskab og vedtaget budget på generalforsamlingerne - men det altså ikke nok.

    Venligst,
    Bo N K

    PS - For en ordens skyld skal det lige siges at jeg selv har forsøgt at melde mig ind i Fanclubben her i foråret, ikke mindst fordi jeg gerne ville være med til at financiere min snart mangeårige brug af Sidelinien. Men mit medlemsskab er vist ikke blevet registreret endnu.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    359

    Sv: Fanclubbens økonomi

    Hej Bo

    Hvis du ringer til FanClubkontoret kan du få tilsendt sidste årsregnskab - det har jeg gjort. Desværre lukkede kontoret for 9 min siden så du må ringe i morgen.

    Jeg vil med glæde lægge de tal der nu er ud på bordet så snart jeg får regnskabet.

    mvh
    Rasmus

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Sv: Fanclubbens økonomi

    ›Hvis du ringer til FanClubkontoret kan du få tilsendt sidste
    ›årsregnskab - det har jeg gjort. Desværre lukkede kontoret for 9
    ›min siden så du må ringe i morgen.

    Det lyder jo godt nok. Det er såmænd heller ikke fordi jeg mistænker nogen for at holde tallene hemmelige. Men det er stadig ikke nogen grund til at man ikke lægger dem offentligt frem som udgangspunkt. Det kræver trods alt ikke den store arbejdsindsats - og når man tænker på hvor meget frivilligt arbejde der ellers, prisværdigt nok, lægges i FCKFC, så tror jeg at det her ville være en rigtigt god 'investering'.

    ›Jeg vil med glæde lægge de tal der nu er ud på bordet så snart
    ›jeg får regnskabet.

    Det ville være fint. Men som sagt endnu bedre om FCKFC selv gjorde det.

    Venligst,
    Bo N K

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Sv: Fanclubbens økonomi

    ›Jeg vil med glæde lægge de tal der nu er ud på bordet så snart
    ›jeg får regnskabet.

    Nu sidder jeg med regnskabet foran mig og det er ikke til at se de enkelte poster under de forskellige udvalg. Så der er ikke noget at hente - FCKFC må selv komme med tallene hvis de lyster :-)

    Vi (FCKFC) har i øvrigt en millon i kassen det er mere end de har på vestegnen ;-)

    /Martin A

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    359

    Sv: Re: Sv: Fanclubbens økonomi

    Martin.... læg de (manglende) tal på bordet..... hvad står der? Hvor detaljeret er det?

    mvh
    rmp

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,013

    Sv: Fanclubbens økonomi

    Jeg har alt mulig sympati for at der "spares hvor spares kan". Jeg (som de fleste) ¢nsker en stærk fanklub.

    Men jeg er helt med på ideen om st¢rre åbenhed - både ¢konomisk og mht. arrangementer osv.
    Mvh PIB

    Den eneste forskel mellem Bjarne Riis og de andre cykelryttere er at Bjarne Riis ikke lyver mere.
    pib's Avatar

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Sv: Re: Sv: Fanclubbens økonomi

    ›Martin.... læg de (manglende) tal på bordet..... hvad står der?
    ›Hvor detaljeret er det?

    Ikke særlig detaljeret:

    Udgifter:
    172.465 Medlemskort og startpakker
    1.715.477 Udebaneture
    40.827 Creperuller ;-)
    303.235 Udvalgsaktiviteter (herunder IT-udvalgt med -2.668)
    830.382 Brølet
    35.666 Kampbrølet
    59.213 Andre udgifter

    Måske ligger hemmelighederne under Andre udgifter eller Creperuller?

    /Martin A

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 02.05.05, 14:10
  2. Forslag til fanclubbens generalforsamling
    By Bo N K in forum Kontoret
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 23.03.05, 20:48

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •