Wauv dette indlæg måtte jeg bare svare på....


›1) "Mykland har spillet sin sidste kamp for FCK"
›meddeleler NCH med vanlig arrogance og mangel på fan-pleje for
›slet ikke at tale om simpel medarbejder-ditto. Hvad blev der af
›Myggens altid 100%s dedikation til klubben, til spillet, til det
›at være prof? Nu kan han humpe hjem til Norge med et los i
›røven....det kender jeg andre fans end undertegnede, som har det
›RET underligt med

Der er vel et faktum? Om din tolken af hans proffessionalisme og dedikation til klubben tror jeg at du har glemt virkeligheden et øjeblik. Du glemmer hans drukture op til vigtige kampe og hans udenbliven fra træningen samt hans berømte armlægningsmanøvre. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg ikke mødte ham i byen, hvor han var mega stiv, lige op til en kamp. Flere af mine vender kalder ham konvsekvent for "Sprut-Myggen".....

Når det er sagt så var han da en af mine favoritter og jeg skrev aldrig om hans eskapader mens han var aktiv i klubben fordi det kunne skade os, men lad være med at tale om mandens voldsommme proffessionalisme og dedikation til klubben.

›2) "FCK på vej ud af byen" - som gammel KBer er det
›mildest talt mærkeligt at læse, hvordan man ringeagter de
›velplejede plæner på Peter Bangs Vej. Byens Hold? Døm selv, når
›træningsbanen ligger på Vestegnen.

Selvfølgelig skal FCK have det bedste. Det er ikke amatør KB mere og vend dig til det. Da KB blev slået sammen med B 1903 kom proffessionalismen til og de gamle amatør dage er ovre. Som Østergaard selv udtalte så se på England hvor flere klubbers træningsanlæg ligger op til 1½ times kørsel fra deres stadioner. Jeg vil gå så langt at hvis vi fik et super tilbud om at bygge et træningsanlæg på den anden side af øresund så fint med mig sålænge at FCKs spillere får det bedste.

›Så hvem kommunikerer egentlig fra førerbunkeren i Parken? Eller
›er vi fans bare skaffedyr, som år efter år køber vores sæsonkort
›og som tak i dyb undren kan se spillere forsvinde uden farvel -
›uden tak - og uden anerkendelse. Og snart se klubbens glorværdige
›historiske baggrund blive kasseret af de smarte drenge i Don Øs
›entourage.

Hvad snakker du om? Er du sikker på du holder med FCK? Uden Østergaard havde FCK ikke eksisteret vi havde været konkurs. Det handler om at blive de bedste ikke om at hænge sig i moderklubbernes skørter og tude....

›Kom nu, gutter - det her er IKKE bare PSE, men også en
›fodboldklub med rigtig levende spillere, personale og
›fans....find en spindoktor, som kan fortælle det, så vi tror på
›det.

Hvad har en Spindoktor med klubånd at gøre? Ville det ikke bare styrke din egne følelser omkring FCKs kunstighed og manglende klubånd - hvilket jeg er totalt uenig i iøvrigt!


Med venlig hilsen


Kjaerulf