Side 38 af 207 FørsteFørste ... 28353637383940414888138 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 3093

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd - Arkiv

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Det pisser mig af, når tumber som dig, lukker ovenstående lort
    ›ud. Kom igen når du engang selv har fået et par poder. Måske du
    ›så er blevet en anelse klogere.
    ›Klaphat!!

    Det pisser mig af at mit indlæg pisser dig af. Yderligere pisser det mig voldsomt af, at du bliver lettere personlig. Hvis ikke du har forstået tråden, vil jeg gerne opsummere. Den handler om at komme af med sin galde, gerne en generel en af slagsen, uden at man skal skamme sig over det. Det kan godt være du ikke er enig, måske fordi du selv har børn, men jeg har stadig retten til at harcelere over alle de irriterende børn jeg render ind i, og især deres endnu mere irriterende forældre.

    Dette bringer mig videre til noget der virkelig også pisser mig af. Forældre der ikke kan se at deres børn ikke er interessante for andre. Jeg hader at skulle høre om lille Lotte der er "åh så sød", eller om at "min" Benjamin sagde bil for første gang forleden. Det pisser mig af at mange forældre ikke længere kan føre en normal samtale, for så snart lille Børge bøvser, afbryder de hele samtalen og farer over til barnet, der iøvrigt havde det ganske glimrende i sin barnevogn. Efter at have vækket den bette, vender de så tilbage til en og går straks igang med at tale om at lille Børge et eller andet. Jeg interesserer kun for dit barn fordi det glæder dig, kammerat, i virkeligheden er jeg næsten ligeglad.

    Det pisser mig af at nogle mennesker syntes at børn er selve meningen med livet og fok der ikke har en er nogen andenrangsborgere, som ihvertfald ikke må kritisere forældre, uanset hvordan de eller deres afkom opfører sig. Det pisser mig af, at jeg i en alder af 24, allerede skal høre for at jeg ikke har nogen pige og heller ingen børn. Jeg har ikke lyst til at få børn, jeg har slet ikke lyst til at ende som jer.

    Så pisser det mig fortsat af, at dennne tråd efterhånden kun handler om børn! ;-)
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  2. #557
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Det pisser mig af at nogle mennesker syntes at børn er selve
    ›meningen med livet

    Hader at måtte være den der siger det, men: det ER meningen med livet at få børn hvis man ser strengt biologisk på det. :)

    -Henrik
    P.S. Du siger bare til hvis jeg skal underholde med anekdoter fra mit liv med børn.
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  3. #558
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    158

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Ved du hvad jeg tror, kunne være sjovt, Mads 740...?

    Hvis du tog og printede din harcelering over børn og deres forældre ud og gemmer dem i skabet... Den dag du så finder den rigtige tøs, får lyst til at få børn med hende - forudsat at du har lyst til at lave dem med hende (c: - og du har set din første lille dreng/pige poppe ud...
    Så går hjem og tager udskrifterne frem og læser dem igen...

    Og så vil du se på dem med ganske andre øjne (c:

    Og det der virkelig pisser mig af for tiden er, at jeg ikke kan være hjemme hos min familie i hverdagene...

    /RD


    ›Det pisser mig af at nogle mennesker syntes at børn er selve
    ›meningen med livet og fok der ikke har en er nogen
    ›andenrangsborgere, som ihvertfald ikke må kritisere forældre,
    ›uanset hvordan de eller deres afkom opfører sig. Det pisser mig
    ›af, at jeg i en alder af 24, allerede skal høre for at jeg ikke
    ›har nogen pige og heller ingen børn. Jeg har ikke lyst til at få
    ›børn, jeg har slet ikke lyst til at ende som jer.
    ›Så pisser det mig fortsat af, at dennne tråd efterhånden kun
    ›handler om børn! ;-)

  4. #559
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Hader at måtte være den der siger det, men: det ER meningen med
    ›livet at få børn hvis man ser strengt biologisk på det. :)

    Well, hvis det var rigtigt ville vi jo stadig bo i jordhuler. Er ret enig med Mads740. Danske maend er blevet saa dominerede af feministerne, at man har overtaget den der moderskabsreligion. Hvis familien virkelig var det vigtigste ville vi jo arbejde om natten.
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

  5. #560
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ››Hader at måtte være den der siger det, men: det ER meningen med
    ››livet at få børn hvis man ser strengt biologisk på det. :)

    ›Well, hvis det var rigtigt ville vi jo stadig bo i jordhuler. Er
    ›ret enig med Mads740. Danske maend er blevet saa dominerede af
    ›feministerne, at man har overtaget den der moderskabsreligion.

    Det er da noget vrøvl? Mennesket har da ikke en drift som får dem til at ønske sig en jordhule? Drift nummer et: at holde sig i live. Drift nummer to: at reproducere sig. Så enkelt er det da. Resten er flødeskum på kagen.

    ›Hvis familien virkelig var det vigtigste ville vi jo arbejde om
    ›natten.

    Aha. Og hvornår ville vi så sove?

    -Henrik
    P.S. Fertiliteten er lavere for folk med natarbejde. ;)
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  6. #561
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›››Hader at måtte være den der siger det, men: det ER meningen med
    ›››livet at få børn hvis man ser strengt biologisk på det. :)
    ››
    ››Well, hvis det var rigtigt ville vi jo stadig bo i jordhuler. Er
    ››ret enig med Mads740. Danske maend er blevet saa dominerede af
    ››feministerne, at man har overtaget den der moderskabsreligion.

    ›Det er da noget vrøvl? Mennesket har da ikke en drift som får dem
    ›til at ønske sig en jordhule? Drift nummer et: at holde sig i
    ›live. Drift nummer to: at reproducere sig. Så enkelt er det da.
    ›Resten er flødeskum på kagen.

    njaeh. det er vist ikke helt så ligetil som den goe maslow stillede det op. de forskellige drifter er så grundigt sammenrodede, at det er svært at opstille et hierarki. dels vil det formentlig veksle over tid for den enkelte, dels er der nok forskel på folks behov. men hvis jeg allivel sku gi et bud på den allermest grundlæggende drift, er det den der byder os at være en del af en gruppe. det ka sæføli stadig være mere eller mindre udtalt, og mangle aldeles hos psykopater. de andre drifter ser ud til at kunne indordne sig under gruppe-trangen i en sådan grad at folk er villige til at ofre deres liv eller gå i kloster.

    læs iøvrigt elias canettis masse og magt mhp at blie adskilligt klogere ;-9
    Sidst redigeret af k b hagen : 18.11.04 kl. 09:35

  7. #562
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Ved du hvad jeg tror, kunne være sjovt, Mads 740...?

    Hvis du tog og printede din harcelering over børn og deres
    forældre ud og gemmer dem i skabet... Den dag du så finder den
    rigtige tøs, får lyst til at få børn med hende - forudsat at du
    har lyst til at lave dem med hende (c: - og du har set din første
    lille dreng/pige poppe ud...
    Så går hjem og tager udskrifterne frem og læser dem igen...

    Og så vil du se på dem med ganske andre øjne (c:

    Og det der virkelig pisser mig af for tiden er, at jeg ikke kan
    være hjemme hos min familie i hverdagene...
    Denne diskussion fortsatte jeg med Mohr i BBB. Som jeg forklarede ham, skal min galde ses i lyset af at min omgangskreds er ved at etablere sig. De fleste er nu i ret alvorlige forhold, flere og flytter sammen og den første er såmænd blevet gift. Ingen børn endnu dog. I min familie har både min stedbror og stedsøster fået villa og volvo og jeg er nu den lykkelige onkel til tre poder. Det er blandt andet herfra jeg får noget af min vrede. Det er næsten umuligt at føre en normal samtale så længe de er i nærheden, bare de bøvser forsvinder al opmærksomheden, selvom barnet sover ganske trygt. Det er som om at al fornuft forsvinder nogle gange.

    Jeg har ingen lyst til at få børn, men selvfølgelig kan det ændre sig den dag jeg møder den eneste ene. Så kan det være jeg ender som de forældre og slæber min lille Nikolaj Mio tudende rundt i Prima. Det kan blive mig der prøver at forklare lille Camilla at man ikke må stoppe midt på vejen, alt imens hele Enghavevej venter tålmodigt på at jeg og mit afkom flytter os fra vejbanen.

    Jeg håber det ikke, for den slags pisser mig som sagt af!

    Nå, men jeg er ikke færdig med at lukke galde ud. Det pisser mig af når ukendte mennesker prøver at opdrage foks børn i f. eks supermarkedet. Føromtalte barn der hyler op om en is, så hele butikken må høre på det, jeg ville aldrig begynde at skælde ungen ud. jeg bider det i mig og går så hjem og afreagerer i denne tråd. Men nogle mennesker mener åbenbart at hvis ikke mor magter opgaven, kan de da bare gøre det. Det er så ulækkert, påtrængende og kunstigt at det skriger til himlen.

    Så pisser det mig fortsat af, at nogle mennesker mener at børn er meningen med livet, nej det er jeres mening, ikke min. Jeg er ikke et dårligere menneske fordi jeg ikke har eller vil have børn. Det er ikke fordi jeg ikke har set lyset. Jeg har bare andre prioriteter. Det er som "børne Jehovas vidner"! Nå, du er endnu ikke frelst, jamen så kan vi hjælpe dig, du skal bare blive ligesom os! Jeg har ikke lyst, accepter det, andet er bedrevidende og krænkende over for min intelligens. Jeg er klog nok til at forstå konsekvensen af mine meninger og valg, og hvis det ikke indebærer børn, så er det helt bevidst og ikke noget jeg gider høre beklagelse over. Det er et valg, og det er frit.

    Håber du snart vender hjem til dine unger, jeg forstår godt dit savn, tro det eller ej!
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  8. #563
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    403

    Vedr: Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ››Noget andet er folk der løber i tøj som burde være brændt da
    ››80´erne sluttede ( som så meget andet fra det årti ). Bare fordi
    ››man motionerer behøves man ikke ligne en idiot...for helvete! Det
    ››samme gør sig i øvrigt gældende for skiløbere.

    ›Undskyld! Næste gang jeg løber, skal jeg sørge for at det sker i
    ›jakkesæt og slips!

    Se det ville jo være ideelt...men da slipset godt kan besværliggøre vejrtrækningen, så slipper du får bøde blot du efterlader det mintgrønne/lyserøde sæt i skraldebøtten. :-)

    Jens
    GNÆK! sagde den sorte smølf
    Dirk Diggler's Avatar

  9. #564
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Det pisser mig voldsomt af at jeg arbejder i en stor koncern der skraber milliardoverskud hjem år efter år, og ALLIGEVEL ikke formår at holde edb-systemerne driftsikre.

    Minimum en gang om ugen går systemerne i sort, og vi hænger uden at kunne bruge computeren til andet end lidt bbb (okay, det er vel godt for noget).

    Nu er det 3 år siden vi fusionerede, og i perioden derefter kunne det selvfølgelig ske at der var lidt knas med samkøringen. Men nu ..... det er simpelthen ikke godt nok.

    Føler mig nogen gange sat tilbage i tiden til det gamle DDR - selv om jeg tvivler på at Hoenecker ville have accepteret det.
    Tilskuer

  10. #565
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    1,193

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Manden der designede et askebæger til at sætte op på lokummet pisser mig i den grad af!!!!!!!!!!

    Ikke bare kommer man ud på et offentligt toilet hvor der lugter af lort (og gammelt pis på de rigtigt slemme), men der ligger sgu' også et gammelt surt skod og ulmer.

    Jeg vil ikke skide og lugte til folks gamle skodder samtidig

    Det er kraftedme for KLAMT!!!!!!!!!!!!!
    Between kissing and fucking, i've walked a 1000 miles!
    Actor Bob Hoskins

  11. #566
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Manden der designede et askebæger til at sætte op på lokummet
    ›pisser mig i den grad af!!!!!!!!!!

    ›Ikke bare kommer man ud på et offentligt toilet hvor der lugter
    ›af lort (og gammelt pis på de rigtigt slemme), men der ligger
    ›sgu' også et gammelt surt skod og ulmer.

    ›Jeg vil ikke skide og lugte til folks gamle skodder samtidig

    ›Det er kraftedme for KLAMT!!!!!!!!!!!!!


    AH - kæphest !!!

    Top 3 over malplacerede askebægre:

    3. På toiletter (som nævnt)
    2. I køkkener (som fx. fælleskøkkener på kollegier)
    1. På vaskerier (fedt med et røgfyldt lokale til sammenfoldning af nyvasket og velduftende tøj)

    Mvh.
    Maarum

  12. #567
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    626

    Vedr: Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›mjah, selvom det ser dumt ud kan jeg gå med til at usædvanligt
    ›fede mennesker benytter sig af dem. De har nemlig ikke muligheden
    ›for at løbe(ret langt i hvert fald)...og stavene giver angiveligt
    ›næsten det samme. Næh, når almindeligt byggede mennesker benytter
    ›dem, og især når disse bevæger sig i en sær form for
    ›gadedrengeløb med stave...ja, så må der grines højlydt og peges
    ›fingre.

    ›Noget andet er folk der løber i tøj som burde være brændt da
    ›80´erne sluttede ( som så meget andet fra det årti ). Bare fordi
    ›man motionerer behøves man ikke ligne en idiot...for helvete! Det
    ›samme gør sig i øvrigt gældende for skiløbere.

    Er 134574% ening i denne svada, og tillad mig i samme dur at komme med et hjertesuk relateret til motion...

    Det pisser mig helt usigeligt af, at jeg for tredje gang på 2 år er blevet ramt af løberknæ på begge ben, som umuliggør, at jeg kan dyrke motionsløb. Jeg var netop kommet i kanonform, havde løbet et ½ marathon på 1.33 og havde store planer om at løbe både Copenhagen og Berlin Marathon næste år, for så igen-igen at blive ramt af denne irriterende overbelastningsskade.
    Jeg har prøvet snart sagt alt, massage, at spise fiskeolie, særlige strækøvelser for ITB-senen (som er den, som er inflameret), anti-inflamatorisk gele, langsom udbygning af træningsmængden, løbestilsanalyser, sko som koster en formue og alligevel er mine forpulede glasben gået i stykker :o(((.

    Kan være at det er et tegn fra oven, til én gang for alle, at blive en utrænet sofakartoffel, eller også er mine ben bare ikke skabt til langdistanceløb.

    bitterst,
    Strahne
    Sidst redigeret af Hr. Stena : 18.11.04 kl. 13:05
    Få koll på hvad der er prol
    http://whitetrashoftheday.blogspot.com/

  13. #568
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,226

    Vedr: Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Jeg har det samme problem, men har nu fundet løsningen. Spinning. Pissehårdt, men meget mere skånsomt for knæene - og så er der rabat i SATS, hvis man er medlem af FCKFC.
    venligst
    beep
    beep's Avatar

  14. #569
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    626

    Vedr: Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Jeg har det samme problem, men har nu fundet løsningen. Spinning.
    ›Pissehårdt, men meget mere skånsomt for knæene - og så er der
    ›rabat i SATS, hvis man er medlem af FCKFC.

    Jeg har tænkt tanken, men synes umiddelbart, at det er ret fjollet at betale 400 kr./md for at svede sin røv af på en kondicykel, mens en overstadig glat-krop brøler løs til et støjinferno af "Absolute Lets Yabbadabba Dance".
    Jeg har derfor tænkt på roning og landevejscykling som alternativer, men det er ikke ligefrem sæson - eller rettere - det er noget behageligere at dyrke i forår/sommerhalvåret. Hvad der ydermere pisser mig ret meget af!

    mvh
    Strahne
    Få koll på hvad der er prol
    http://whitetrashoftheday.blogspot.com/

  15. #570
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Pjat med jer. No pain - no gain. Skader skal løbes væk! Man skal bare æde en masse ibbere, så gør det næsten ikke ondt.

    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •