Side 34 af 207 FørsteFørste ... 24313233343536374484134 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 3093

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd - Arkiv

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Vedr: Re: Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Det pisser mig af at der i København er så mange fatsvage
    ›forældre der er forblændet af deres pode, at de ser alle
    ›fodgængere som konkurrenter og derfor ikke begriber at der rent
    ›faktisk er nogle af os der godt kan finde ud af at glide ned ad
    ›rulletrappen når der er folk der har mere brug for elevatoren ;-)
    Jeg er da ked af at du følte dig truffet.. men betragter dig nu ikke som ung :o)
    Nu bitchede jeg heller ikke over dem der godt kunne finde ud af at bruge deres egne ben eller i det mindste stå forkert på en rulletrappe.

    ›der bemærker at elevatoren fortrinsvis er for folk med
    ›vogne og dårlig gang - ikke eksklusivt.
    Jeg gentager.. det er bemærkelsesværdigt så mange gangbesværede unge mennesker der er i KBH.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  2. #497
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,413

    Re: Vedr: Re: Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Jeg gentager.. det er bemærkelsesværdigt så mange gangbesværede
    ›unge mennesker der er i KBH.

    Og jeg gentager - det er bemærkelsesværdigt så mange egocentrerede forældre der er i Kbh :-)

    mvh,
    -smølle

  3. #498
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    250

    Vedr: Re: Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    En ting der pisser mig af er:

    Den idiot der har givet nervøs velour dets navn.

    Det er jo det mest platte infantile lortenavn til noget latterligt stof.

    Neil

  4. #499
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Vedr: Re: Vedr: Re: Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Og jeg gentager - det er bemærkelsesværdigt så mange
    ›egocentrerede forældre der er i Kbh :-)

    Er man gående på Østerbro, så kommer man kun frem ved at benytte vejbanen! Du kommer aldrig forbi de hundreder af barnevogne på fortovet, som ikke viger så meget som 1 cm for nogen andre gående. Hmff!!

  5. #500
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    1,554

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Farven navne?

    Hvor fanden skal piger og tøjekspedienter kalde det Rosa-orange-kænguru-lote-rød? Går man ind i Flyggerfarve har farver en kode.. så det hedder Rød 1, Rød 2 osv. Det kan man da forholde sig til?

    Jeg vil godt bede om en bluse med i farve 10223, og den skal iøvrigt være medium. BASTA.
    Tu sei tutto quello che..
    Strom's Avatar

  6. #501
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Intet er for småt til denne tråd. Så derfor: hvorfor er en typisk ritzau-historie bygget op på denne måde:

    Først er der et link med teksten:

    Embedsmand: Arafat har leukæmi

    Derefter står der i overskriften: "Embedsmand: Arafat har leukæmi"
    I teksten nedenunder: "Arafat har leukæmi"
    Og endelig i brødteksten: "Arafat har leukæmi"

    SÅ skulle jeg mene, at den var feset ind !! Og så i øvrigt god bedring
    til Arafat...


    Mvh.
    Maarum

  7. #502
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    751

    Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Og så i øvrigt god bedring
    ›til Arafat...

    Hvorfor det?

    mvh

    tricolor
    Paco er solskin på en regnvejrsdag, et sejrsmål i overtiden, et pressemøde i agurketiden! Paco er den ekstra redningsbåd på Titanic. Paco er nærmere GUD

  8. #503
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Og så i øvrigt god bedring
    ››til Arafat...

    ›Hvorfor det?

    ›mvh

    ›tricolor


    Bl.a. fordi denne tråd ikke skal være en politisk tråd men en vrissetråd...

    Mvh.
    Maarum

  9. #504
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,413

    Re: Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Det pisser mig af at man kan læse, at Vejle Amts Folkeblad skulle have skrevet:

    Et dødt menneske. Tragisk. Men selvforskyldt. Det er ikke basis for at lave en ny "Diana" ud af det. Vi fik billederne af mennesker, der lagde blomsterbuketter foran Parken - og mennesker, som knælede og tændte lys. At mandens venner reagerer på den måde, er forståeligt. Men ikke folk, som aldrig har mødt manden. Hvorfor gør de det? For at vise respekt for den døde, lyder svaret. Det er dagens Danmark i et selvsving - ude på det sædvanlige sorg-hysteri, hvor enhver er optaget af at dyrke sig selv. (Kan man da for pokker ikke finde et eller andet at tude over...). Det bør landsdækkende tv-stationer ikke prioritere, når de har 30 minutter til at dække Danmark og verden. Hvis en 35-årig enlig mor fra Randers var død af kræft på Skejby, ville tv ikke have reageret. Og der ville ikke være blomster og levende lys udenfor hospitalet. Hvem fortjener mest respekt? Et menneske, der bukker under for en hård sygdom - eller en fodboldtilskuer, der kravler over et gelænder og falder ned?
    Jeg var nede og lægge en buket sammen med resten af Stamværtshuset. Ikke fordi vi kendte manden, men fordi vi så ham falde ned, få rækker fra hvor vi stod. Og vi ønskede at vise vores stille og rolige respekt. Kan hr. lederskribent få dette ind i sit indskrænkede hoved? Eller er det mere centralt at komme med letkøbte, fuldstændig uhørte påstande om 'Diana', når dette var en ulykke der blev overværet på nærmeste hold af hundreder, tusinder af mennesker?

    Sikke dog et forbandet svin at skrive sådan noget. DET pisser mig af.

    mvh,
    -smølle

    der synes det stinker af en Jylland vs. hovedstaden-indebrændthed hos skribenten, hvilket ikke gør det bedre.

  10. #505
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    129

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    det pisser mig af at jeg ville have fået ovenstående avis hvis jeg ikke var flyttet hjem til hovedstaden. dog pisser det mig faktisk endnu mere af at jeg få gamle el- og varmeregninger tilsendt for jeg ved ikke hvormange tusinde!

    og endelig pisser det mig af at jeg skulle opereres i øjet. ikke så meget fordi det gør ondt osv - men mere fordi det gik op for mig at jeg bestemt ikke var den supermand jeg, siden teenageårene, gik rundt og troede jeg var. det kan da ikke passe at livet er så skrøbeligt! :|
    [indsæt billede her]

  11. #506
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    626

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Det pisser mig helt usandsynligt af, at jeg sidder i et åbent kontorlandskab, hvor jeg konstant har en kælling med en stemme som Anna & Lotte kværnende som baggrundsstøj. Tro mig svende, hun har virkelig en irriterende stemme, og det pisser mig endnu mere af, nu hvor jeg er blevet opmærksom på den :o/

    Spis nogle halstabletter, operer stemmebåndene eller alternativt så [Robert fra Langt fra Las Vegas] LUK RØVEN KÆLLING [/Robert fra Langt fra Las Vegas].

    mvh Strahne
    Få koll på hvad der er prol
    http://whitetrashoftheday.blogspot.com/

  12. #507
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›og endelig pisser det mig af at jeg skulle opereres i øjet. ikke
    ›så meget fordi det gør ondt osv - men mere fordi det gik op for
    ›mig at jeg bestemt ikke var den supermand jeg, siden
    ›teenageårene, gik rundt og troede jeg var. det kan da ikke passe
    ›at livet er så skrøbeligt! :|

    DEN kender jeg - til tider føler man sig som en bil der er lige klar til ophugning. og ja, det pisser mig voldsomt af.

  13. #508
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Halloween

    Jeg er for så vidt ligeglad med, at mange har taget denne højtid til sig, selvom deres kendskab til den begrænser sig til, hvad de har set i Beverly Hills og diverse sit coms. Men hvorfor kan man ikke bruge den danske betegnelse Allehelgensaften? Hvad er der ufedt ved det?

    Det samme med Valentines Day . "Den fik jeg af min kæreste til Valentines Day". Tag jer dog sammen! Brug dog i det mindste de danske ord for disse plastikhøjtider. Snart fejrer vi vel også Thanksgiving.

  14. #509
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    63

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Det pisser mig noget så grueligt af, at jeg tilsyneladende får flere og flere tømmermænd af færre og færre øl.

    Mads.
    "I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!"

  15. #510
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    903

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Det pisser mig voldsomt af, at jeg i dag stod i en iskold, blæsende novemberbyge og ventede ti minutter plus et kvarters forsinkelse på en bus. Mit batteri til MD'en løb ud. Mine fingre blev følelsesløse. Da bussen endelig dukkede op, var der efterhånden så mange mennesker grundet forsinkelsen, at vi selvfølgelig stod som sild i en tønde - og som om det ikke var nok, sad bussen så i myldretidskø, og formåede på 20 minutter at rykke sig 500 meter. Som om jeg ikke var træt, sur og tvær nok i forvejen. LORTE-HUR.

    ARGH!
    --

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •