Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
Super fint at SIF vandt Pokalfinalen i henhold til det kommende program i Suppen.

Nuvel tror jeg stadig både SIF og AGF taber i weekenden til FCN og FCM, da de har trætte ben, men mon ikke SIF, som vi ikke skal møde mere kan drille de andre i de resterende 3 kampe efter, oven på deres Pokal triumf. Det må alt andet en lige give dem et skud selvtillid. AGF er jo helt væk. Så der må der vel være 3 sikre point for både os, FCM og BIF.

Men okay, det kræver hvertfald vi ikke taber på Søndag mod BIF. Taber vi er det slut.
Ja pokalen gik også, som jeg håbede. Man ved selvfølgelig aldrig, om tingene går som man regner med, men med et nederlag så tænker jeg, at AGF er nødt til at yde en ordentlig indsats i weekenden mod FCM for deres fans. Havde de vundet så var de i hvert fald ikke mødt mentalt op i Herning, da hele Aarhus havde ligget vandret hele weekenden. Det kan være, at SIF til gengæld bliver en walkover for Farum, hvilket vil være skidt. Men Kent Nielsen er trods alt så meget en mand af principper, at jeg trods alt forventer, at de stiller fornuftigt op og prøver at yde lidt modstand.

Når det er sagt, så tror jeg desværre heller ikke, at hverken AGF eller SIF kan tage point denne runde.