Se afstemningsresultater: Hvad bliver resultatet af kampen?

Stemmeafgivere
44. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København vinder

    29 65.91%
  • Uafgjort

    2 4.55%
  • Silkeborg vinder

    13 29.55%
Viser resultater 1 til 15 af 64

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,231

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    5 kampe tilbage og dwt helt utrolige er sket. Med 5 sejre, så bliver vi mestre… der er bare lige et mindre problem. Vi kan tabe alle 5 kampe, det her er ikke en god sæson for nerverne eller irritationslegemet, men den kan ende som en af de bedste resultatsmæssigt eller vi kan ende udenfor Europa. Av for den

    Det er et bjerg som skal bestiges og det starter ude på en forfærdelig kunstbane med er hold fyldt af uerfarne spillere og noget af er skadeshelved - men sejren er bare påkrævet
    Vi kan altså godt i teorien vinde alle 5 kampe uden at blive mestre, så det er lidt optimistisk at påstå, at vi selv kan afgøre det.

    Men Superligaen får en vild afslutning i år, det er der ingen tvivl om. Drømmescenariet er naturligvis, at vi napper den hjemme imod Nordsjælland i en direkte kamp om guldet i sidste runde, men så skal tingene godt nok flaske sig. Jeg er desværre bange for, at vi allerede har udspillet vores rolle til den tid.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,579

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Drømmescenariet er naturligvis, at vi napper den hjemme imod Nordsjælland i en direkte kamp om guldet i sidste runde, men så skal tingene godt nok flaske sig. Jeg er desværre bange for, at vi allerede har udspillet vores rolle til den tid.
    Det scenarie kan jeg nu godt se, sådan som FCN spiller. Jeg er glad for vi først møder dem i allersidste kamp, så kan de jo passende vinde over vores konkurrenter. Så kan vi håbe på en sidste kamp i Parken, hvor alt er på spil måske vil være en fordel for os med hjemmebane.

    Men altså ja. Det handler jo lidt kliche agtigt at have fokus på sig selv og den næst kommende kamp. Det tror jeg de fleste hold ville sige.

    Men ud af de 4 Tophold lige akkurat nu, så har jeg da FCN som favorit, hvis jeg skal være ærlig. Der er no Bullshit med dem og de virker ikke særlig påvirket af presset, men det kan jo komme.

    Men lad os se efter i aften, hvis FCM vinder og vi vinder, så er det jo helt vildt se se på stilling i Superligaen. Gal det bliver spændende.

  4. De følgende 2 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (14.04.22 kl.16)
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 15.04.22, 17:33
  2. Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 19:06
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 20.03.17, 13:04
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(23.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 24.09.12, 18:09
  5. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (25.03.12 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 27.03.12, 13:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •