Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
Taktisk bliver det sgu en svær nød at knække for Nees. Alene hjemmebane fordelen gør de vil komme ekstra motiveret ud.

Jeg tror seriøst vi støder ind i kontra kniven med Suzuki, hvis vi vælger samme taktik som mod SIF. Jeg ved sgu ikke, så ja godt jeg ikke er træner. Jeg er nok mere på den taktik at gøre det til en uskøn kamp og så en mere solid 4-4-2 eller Europa taktik med Claesson på banen. Vi skal virkelig stå solidt i kæderne, og så bare håbe på vi er kyniske på de 3-4 muligheder vi får.
Jeg tror ikke systemet i sig selv betyder så meget for, om vi er sårbare for kontra eller ej. I går stod vi glimrende imod og SIF havde vel dårligt en omstilling imod os. Umiddelbart kunne opstillingen i går sagtens være en mulighed, men det kan vores sædvanlige 433 også. Det vigtigste er bare, at vi ikke kommer hovedløst busende frem og at vi ikke taber bolden på farlige steder når vi er i fremdrift, for så bliver vi straffet. Sidst vi mod BIF i Parken pakkede vi fuldstændig Suzuki og Vallys ned, derfor vil jeg tro, at vi prøver samme taktik igen. Dog kommer det an på, hvordan det ser ud mht skader, form osv. Er Lerager klar tror jeg f.eks. mere på en 433 end hvis han ikke er frisk.
BIF så endvidere en smule skrøbelig ud på dødbolde i går. Det kan måske også tale for et 3. mandsforsvar, så vi får alle de store med. Kan vi krydre Vavro, Diks, McKenna med Lerager og Corner så kan vi gå fuld FCM på dødbolde :-)