Se afstemningsresultater: Hvad bliver resultatet af kampen?

Stemmeafgivere
44. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København vinder

    29 65.91%
  • Uafgjort

    2 4.55%
  • Silkeborg vinder

    13 29.55%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 64

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    904

    Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    I morgen skal vi til plastikken på Jysk Park i Silkeborg. Silkeborg spiller allerede torsdag pokalfinale mod Aarhus. Lad os håbe de sparer spillere, så vi har en chance ;-)

    Truppen er udtaget:

    1 Kamil Grabara
    2 Kevin Diks
    3 Denis Vavro
    6 Christian Sørensen
    7 Viktor Claesson
    8 Magnus Mattsson
    9 Diogo Gonçalves
    10 Mohamed Elyounoussi
    18 Orri Óskarsson
    19 Elias Jelert
    22 Peter Ankersen
    24 Birger Meling
    26 Scott McKenna
    30 Elias Achouri
    36 William Clem
    38 Oliver Højer
    39 Oscar Højlund
    44 Emil Højlund
    45 Amin Chiakha
    47 Victor Froholdt
    61 Oscar Buur

    Jeg orker slet ikke at liste alle de skadede spillere op. Falk er ude med karantæne.

    Dommer er Jens Maae.

    Alt andet end en sejr må betyde at skabet er endeligt væk.

    Jeg vil lade Smølle skrive, hvem der kommenterer kampen på TV, hvor den kan ses på 6'eren.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,579

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    SIF må alt andet end lige sparre nogle spillere i morgen, alt andet vil være underligt. Det er ikke blot en Pokalfinale de kan vinde, men også en billet til Europa.

    Anyway vi kan ikke komme uden om det. En must win kamp. Jeg tror vi møder meget motiveret op til kampen. 1-3 til os tipper jeg, hvor Orri lyner med et nyt Hattrick :)

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    415

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser


    Jeg orker slet ikke at liste alle de skadede spillere op. Falk er ude med karantæne
    Forstås, men så kan jeg gøre det:

    På skadelisten er David Khocholava, Theo Sander, Nicolai Boilesen, Roony Bardghji, Jordan Larsson, Lukas Lerager, Andreas Cornelius, Khouma Babacar og Alex Rúnarsson.

    Ni stykker ti hvis vi regner Noah Sahsah med, han fik godt nok sin korsbånds skade via en jubelscene, men alligevel grotesk.

    Jeg håber at klubben hyrer nogle udefra til at gennemanalysere sundhedsstaben, der må være noget grundlæggende galt. Man må være interesseret i at beskytte sin kæmpe trup værdi.

    Jeg håber at vi er heldige med at få en sejr med hjem så der stadigvæk er noget at spille for i næste weekenden i betonen, jeg magter ikke en slatten indsats mod dem igen- det er afgørende at de ikke bliver mestre.

    rsj

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,412

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser

    Jeg vil lade Smølle skrive, hvem der kommenterer kampen på TV, hvor den kan ses på 6'eren.
    Jeg ved det desværre ikke! Men jeg ved, at det ikke bliver lige så slemt som hvis det var TV3. Selv hvis Povlsen er med ...

  7. De følgende 13 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    5 kampe tilbage og dwt helt utrolige er sket. Med 5 sejre, så bliver vi mestre… der er bare lige et mindre problem. Vi kan tabe alle 5 kampe, det her er ikke en god sæson for nerverne eller irritationslegemet, men den kan ende som en af de bedste resultatsmæssigt eller vi kan ende udenfor Europa. Av for den

    Det er et bjerg som skal bestiges og det starter ude på en forfærdelig kunstbane med er hold fyldt af uerfarne spillere og noget af er skadeshelved - men sejren er bare påkrævet

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,370

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    5 kampe tilbage og dwt helt utrolige er sket. Med 5 sejre, så bliver vi mestre…
    Ja, altså medmindre Brøndby samtidig tager fire sejre, for så gør de.
    HIC SUNT LEONES

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,231

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    5 kampe tilbage og dwt helt utrolige er sket. Med 5 sejre, så bliver vi mestre… der er bare lige et mindre problem. Vi kan tabe alle 5 kampe, det her er ikke en god sæson for nerverne eller irritationslegemet, men den kan ende som en af de bedste resultatsmæssigt eller vi kan ende udenfor Europa. Av for den

    Det er et bjerg som skal bestiges og det starter ude på en forfærdelig kunstbane med er hold fyldt af uerfarne spillere og noget af er skadeshelved - men sejren er bare påkrævet
    Vi kan altså godt i teorien vinde alle 5 kampe uden at blive mestre, så det er lidt optimistisk at påstå, at vi selv kan afgøre det.

    Men Superligaen får en vild afslutning i år, det er der ingen tvivl om. Drømmescenariet er naturligvis, at vi napper den hjemme imod Nordsjælland i en direkte kamp om guldet i sidste runde, men så skal tingene godt nok flaske sig. Jeg er desværre bange for, at vi allerede har udspillet vores rolle til den tid.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,579

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Drømmescenariet er naturligvis, at vi napper den hjemme imod Nordsjælland i en direkte kamp om guldet i sidste runde, men så skal tingene godt nok flaske sig. Jeg er desværre bange for, at vi allerede har udspillet vores rolle til den tid.
    Det scenarie kan jeg nu godt se, sådan som FCN spiller. Jeg er glad for vi først møder dem i allersidste kamp, så kan de jo passende vinde over vores konkurrenter. Så kan vi håbe på en sidste kamp i Parken, hvor alt er på spil måske vil være en fordel for os med hjemmebane.

    Men altså ja. Det handler jo lidt kliche agtigt at have fokus på sig selv og den næst kommende kamp. Det tror jeg de fleste hold ville sige.

    Men ud af de 4 Tophold lige akkurat nu, så har jeg da FCN som favorit, hvis jeg skal være ærlig. Der er no Bullshit med dem og de virker ikke særlig påvirket af presset, men det kan jo komme.

    Men lad os se efter i aften, hvis FCM vinder og vi vinder, så er det jo helt vildt se se på stilling i Superligaen. Gal det bliver spændende.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,195

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    SIF må alt andet end lige sparre nogle spillere i morgen, alt andet vil være underligt. Det er ikke blot en Pokalfinale de kan vinde, men også en billet til Europa.

    Anyway vi kan ikke komme uden om det. En must win kamp. Jeg tror vi møder meget motiveret op til kampen. 1-3 til os tipper jeg, hvor Orri lyner med et nyt Hattrick :)
    Jeg tvivler på, at SIF sparer nogen med mindre det er strengt nødvendigt. Jeg tror Kent Nielsen mere kigger på flow og fortsætte spil og resultater fra sidste uge og han kigger på fairness, fremfor at spare spillere. Han laver ikke en AGF og bænker profiler mod nogen klubber (mod BIF og FCN) og spiller med dem i andre.

    Jeg må indrømme, at jeg er hunderæd for denne kamp. Vi kommer med et hav af skader og måske desværre også med et mindset om, at denne kamp skal overstås og så skal det store slag stå i Brøndby om en uge. Vi fans går i hvert for manges vedkommende allerede med den ide, og går spillerne sådan ind til kampen i dag så får vi tæsk. Vi skal møde et velspillende og selvtillidsfyldt Silkeborg hold på en lynhurtig plastikbane. Noget som vi åbenbart ikke kan øve os på inden: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...p-til-sif-mode

    Jeg er for øvrigt spændt på, hvilken opstilling vi spiller i dag. Skifter vi til 3 centrale forsvarer som de sidste to gange i Silkeborg? Det vil give mening ud fra, at vi har mange midtbanespillere ude og fordi det har været succesfuldt de sidste gange derovre - omvendt så prøvede FCM det samme mandag og blev skilt ad.

    Jeg har virkelig dårlige vibes med denne kamp og tipper, at vi spiller os ud af guldduellen med et 3-1 nederlag.

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,579

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har virkelig dårlige vibes med denne kamp og tipper, at vi spiller os ud af guldduellen med et 3-1 nederlag.
    Hold da op, jeg syntes du plejer at være mere positivt stemt :)

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    541

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hold da op, jeg syntes du plejer at være mere positivt stemt :)
    Jeg tror på vi kan hente 3 point selvom SIF viste skræmmende styrke sidste weekend mod FCM på plasticen.
    Med Nees nyfundne "Ståle" setup og mentalitet og både sølvtøj og europa deltagelse på spil, så tror og forventer jeg spillerne forstår alvoren og er sat tilstrækkeligt mentalt op til opgaven.

    Mon ikke Nees går med samme start 11er som i sidste weekend mod GF, nu med hattrick helten Orri startende og Corner skadet.
    Det giver os samtidig mere hurtighed/acceleration på top og i pres.

    Mattson er dog klar igen efter sin skade.
    Det taler for Claesson at han også startede mod GF men Mattson er jo tilbage på sin gamle hjemmebane, hvor han gjorde det godt.
    Alternativt tager Mattson pladsen for Diogo.

    Start-11
    1 Kamil Grabara
    2 Kevin Diks
    3 Denis Vavro
    6 Christian Sørensen
    7 Viktor Claesson (anf.) // 8 Mattson
    9 Diogo Goncalves // 8 Mattson
    10 Mohamed Elyounoussi
    8 Orri
    22 Peter Ankersen
    30 Elias Achouri
    36 William Clem

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ja, altså medmindre Brøndby samtidig tager fire sejre, for så gør de.
    Ja ja stating the obvious- men min påstand er at 5 sejre giver guld.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    541

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ja ja stating the obvious- men min påstand er at 5 sejre giver guld.
    Jeg tror mindre kan gøre det og at som minimum BIF, FCM og FCN kommer til at tage point fra hinanden uden at et af holdene vinder deres resterende kampe.

    Derover er det set før topholdet i deres sidste kamp dummede sig. Selv hvis FCM og FCK vinder i dag så kan BIF måske ikke leve med uafgjort runden efter mod FCK, da de jo så allerede kan være fortrængt fra 1.pladsen..eks møder FCM jo AGF 3 dage efter pokalfinalen og vinder FCM der så er BIF bagefter på point, så presset er langt fra kun på os og 100 pct sejre.
    Vinder vi og FCM i dag ser topstriden ekstremt spændende ud og alt kan ske.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,195

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hold da op, jeg syntes du plejer at være mere positivt stemt :)
    Nej det har du nu misforstået.

    Jeg er oftest meget pessimistisk stemt inden kampene bl.a. i dag, hvor jeg (sat på spidsen) næsten ikke kan se, hvordan vi skal kunne vinde.

    Det er efter kampene (sikkert også i dag med det forventede pointtab), hvor en stor del af Sidelinien er klar til at fyre Neestrup, brænde PC levende og skifte 95% truppen, at jeg stryger ind som den (i manges øjne) store jubelidiot med holdninger som, at vi måske slet ikke spillede så dårligt eller at der jo var nogle årsager til, at vi måske ikke præsterede. Det ligger meget i kortene, at vi ser det scenarie igen i dag :-), når nu alle er overbeviste om at vi vinder på trods af, at vi spiller med et halvt u19 hold på et underlag som passer os dårligt mod et hold, som vi spillemæssigt (resultaterne har vi været heldige med de sidste gange i Silkeborg) har det meget svært mod.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    541

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - F.C. København 5/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det har du nu misforstået.

    Jeg er oftest meget pessimistisk stemt inden kampene bl.a. i dag, hvor jeg (sat på spidsen) næsten ikke kan se, hvordan vi skal kunne vinde.

    Det er efter kampene (sikkert også i dag med det forventede pointtab), hvor en stor del af Sidelinien er klar til at fyre Neestrup, brænde PC levende og skifte 95% truppen, at jeg stryger ind som den (i manges øjne) store jubelidiot med holdninger som, at vi måske slet ikke spillede så dårligt eller at der jo var nogle årsager til, at vi måske ikke præsterede. Det ligger meget i kortene, at vi ser det scenarie igen i dag :-), når nu alle er overbeviste om at vi vinder på trods af, at vi spiller med et halvt u19 hold på et underlag som passer os dårligt mod et hold, som vi spillemæssigt (resultaterne har vi været heldige med de sidste gange i Silkeborg) har det meget svært mod.
    Ja, det er svært at kalde dig jubeloptimist før vores kampe men til gengæld jinxer du så ikke noget :)
    Og så slemt er det jo ikke, se eks ovenfor et realistisk bud på startende 11.
    Der er kun to unge spillere og de fylder begge 20 indenfor hhv 2 og 4 mdr. Vi har altså masser af erfaring og alder, så jeg køber ikke det narrativ at vi stiller med et halvt u19 hold, vi har tilstrækkeligt med erfaring og alder i denne kamp.

    Jeg synes ikke PC skal brændes levende men jeg håber vores ledelse og investorer kan se han har gamblet med de sportslige resultater pga manglende rettidig omhu..men igen ingen er forpligtet udover deres evner..måtte vi snart se en ledelsesmæssig konsekvens af dette omend det kan være i det skjulte med et hiring/firing board der tager sportsligt stilling til alle transfers.

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (14.04.22 kl.16)
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 15.04.22, 17:33
  2. Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 19:06
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 20.03.17, 13:04
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(23.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 24.09.12, 18:09
  5. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (25.03.12 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 27.03.12, 13:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •