Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Stream kampen forskudt?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    229

    Stream kampen forskudt?

    Hvad er den gode løsning, hvis man ikke har mulighed for streame kampen live, men stadig gerne vil se den senere på aften.

    Jeg tænker særligt på Silkeborg kampen imorgen, men også generelt.

    Jeg har Allente og Viaplay, men kunne godt købe en anden service hvis det er bedre. Jeg tror ikke at Allente tilbyder mulighed for at streame kampen efter den er slut, og har ikke gennemskuet "reglerne" god Viaplay.

    På forhånd tak hvis der er nogen som har svar på ovenstående.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,519

    Re: Stream kampen forskudt?

    FCK+-app'en.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    578

    Re: Stream kampen forskudt?

    Hos Viaplay kan du se kampe frem til de er 48 timer gamle. Du går bare ind i app’en, trykker sport, trykker vis oversigt oppe i venstre hjørne, så kan du vælge dato og vælge fx i går og så vælge en kamp eller udsendelse fra i går. Test evt om du kan få det til at fungere med AGF - FCN nu her.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,562

    Re: Stream kampen forskudt?

    Citat Oprindeligt indsendt af jasonpo nr. 1 Se meddelelser
    Hvad er den gode løsning, hvis man ikke har mulighed for streame kampen live, men stadig gerne vil se den senere på aften.

    Jeg tænker særligt på Silkeborg kampen imorgen, men også generelt.

    Jeg har Allente og Viaplay, men kunne godt købe en anden service hvis det er bedre. Jeg tror ikke at Allente tilbyder mulighed for at streame kampen efter den er slut, og har ikke gennemskuet "reglerne" god Viaplay.

    På forhånd tak hvis der er nogen som har svar på ovenstående.
    Nu har døren allerede svaret fck+ app'en, men jeg ville lige understrege det. Ved du godt, at du kan se samtlige kampe i fuld tid på FCK+? Og at det koster 59,- om måneden? Og at det koster 0 kroner hvis du har sæsonkort? Det er naturligvis ikke live. Så det er ikke et alternativ til dyre streaming-tjenester, men hvis du bare skal se kampe forskudt, så er det jo med størrelsesordener den bedste løsning.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,412

    Re: Stream kampen forskudt?

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Hos Viaplay kan du se kampe frem til de er 48 timer gamle. Du går bare ind i app’en, trykker sport, trykker vis oversigt oppe i venstre hjørne, så kan du vælge dato og vælge fx i går og så vælge en kamp eller udsendelse fra i går. Test evt om du kan få det til at fungere med AGF - FCN nu her.
    Men vel kun hvis de har vist kampen? Silkeborg i morgen er hos Discovery.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    229

    Re: Stream kampen forskudt?

    Tak for alle svarene. Meget brugbart.

    Vidste ikke der med 48 timer på Viaplay (det robuste jeg at discovery ikke har). Vidste heller ikke at jeg kunne se kampene forskudt på FCK+. Det bliver min backup plan imorgen (håber at nå at fange streamen ingen kampen slutter, og dyreste den forfra).

    Tak for hjælpen ��

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,579

    Re: Stream kampen forskudt?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Nu har døren allerede svaret fck+ app'en, men jeg ville lige understrege det. Ved du godt, at du kan se samtlige kampe i fuld tid på FCK+? Og at det koster 59,- om måneden? Og at det koster 0 kroner hvis du har sæsonkort? Det er naturligvis ikke live. Så det er ikke et alternativ til dyre streaming-tjenester, men hvis du bare skal se kampe forskudt, så er det jo med størrelsesordener den bedste løsning.
    Hvor lang tid går der egentlig fra slutfløjt til kampen ligger klar derinde?

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    578

    Re: Stream kampen forskudt?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Men vel kun hvis de har vist kampen? Silkeborg i morgen er hos Discovery.
    Haha, godmorgen… Ja, kun hvis de har vist kampen, jeg tosser sgu lidt rundt her

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. træningskamp på tv-stream ?
    By FC Eagles in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 06.07.12, 07:16
  2. Stream til FCK - Celtic
    By Runez in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 06.12.06, 11:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •