Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
53. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København vinder

    25 47.17%
  • Uafgjort

    11 20.75%
  • Åh nej og gud forbyde det - BØF vinder

    17 32.08%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 60 af 85

Emner: Optakts- og kamptråd FC København - Brøndby IF 1/4 2024 kl. 14:00

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,648

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men at tale fyringer nu er i mine øjne håbløst.
    Enig.

    1 ting er sikkert. Nees og PC er slet ikke på noget tidspunkt i fare for at blive fyret uagtet om vi misser DM i år. Det er først, hvis vi halvvejs inde i næste sæson og tingene ser endnu dårligere ud det kan komme på tale :)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,249

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Vi bliver ikke mestre i år. Vi har ikke “det magiske touch”. Havde vi det, ville elyounussi have bragt os på 2-0 og Achouri på 3-0, og kvistgården var blevet afværget… Tilgengæld vinder Brøndby 2-1 på en svær udebane, hvor de burde have været bagud med 3 eller 4 inden de får første mål.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,597

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Vi bliver ikke mestre i år. Vi har ikke “det magiske touch”. Havde vi det, ville elyounussi have bragt os på 2-0 og Achouri på 3-0, og kvistgården var blevet afværget… Tilgengæld vinder Brøndby 2-1 på en svær udebane, hvor de burde have været bagud med 3 eller 4 inden de får første mål.
    Mega utur igår - Vi tabte til os selv.

    Jeg er dog ikke klar til at begrave mesterskabet endnu. Bøf har også mange svære kampe endnu hvor vi kan smide point.
    Så selvom det ser sort ud, så tror jeg stadig at der er en chance, omend den selvfølgelig er mindre end før.

    Kynisme i felterne må være nøgleordet...

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,249

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Mega utur igår - Vi tabte til os selv.

    Jeg er dog ikke klar til at begrave mesterskabet endnu. Bøf har også mange svære kampe endnu hvor vi kan smide point.
    Så selvom det ser sort ud, så tror jeg stadig at der er en chance, omend den selvfølgelig er mindre end før.

    Kynisme i felterne må være nøgleordet...
    Vi har tabt til os selv meget i år.

    Jeg sidder med en skidt fornemmelse idag, og mindes mest af alt en god fanklubtur til betonen i slut nullerne. Vi vinder 2-1 på mål af n’doye og santin, og det eneste jeg rigtig husker fra kampen er en med fan der i bussen efterfølgende udtaler: “jeg elsker at stjæle sejre i brøndby”. Jeg husker i hvert fald ikke chance fordelingen i pågældende kamp som et tyveri. Men måske mindede den pågældende kamp om gårsdagens. Well første dag efter derby nederlag er altid sorte.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,648

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Vi bliver ikke mestre i år. Vi har ikke “det magiske touch”. Havde vi det, ville elyounussi have bragt os på 2-0 og Achouri på 3-0, og kvistgården var blevet afværget… Tilgengæld vinder Brøndby 2-1 på en svær udebane, hvor de burde have været bagud med 3 eller 4 inden de får første mål.
    Alt andet en lige må det jo give BØF et naturligt løft i resten af slutspillet at de slår os i egen hule. Sådan noget har det bare med at give energi når man starter på den måde.

    Læg dertil at de også ser FCM tabe på hjemmebane. Det sandt der er 9 kampe endnu og mange point at spille, men de er hvert store favoritter nu, selvom det er svært at få mig selv til at sige det.

    Hvis jeg skal have et lille håb, så må det jo være at BØF nu selv udråber sig selv til favorit for første gang. Kan måske skabe et pres, hvis vi de skulle fucke op i nogle kampe. Så har de ligepludselig alt at tabe jo tættere de kommer på.

    Citat Grabara: BØF will never be champion as long im in the club (Grabara har set fremtiden)

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Alt andet en lige må det jo give BØF et naturligt løft i resten af slutspillet at de slår os i egen hule. Sådan noget har det bare med at give energi når man starter på den måde.

    Læg dertil at de også ser FCM tabe på hjemmebane. Det sandt der er 9 kampe endnu og mange point at spille, men de er hvert store favoritter nu, selvom det er svært at få mig selv til at sige det.

    Hvis jeg skal have et lille håb, så må det jo være at BØF nu selv udråber sig selv til favorit for første gang. Kan måske skabe et pres, hvis vi de skulle fucke op i nogle kampe. Så har de ligepludselig alt at tabe jo tættere de kommer på.

    Citat Grabara: BØF will never be champion as long im in the club (Grabara har set fremtiden)
    Det er også der mit håb ligger, nemlig at nu har de nok for første gang i sæsonen noget at miste. Det er deres mesterskab at tabe nu. Det må nødvendigvis skabe et pres.
    Det som taler for BIF er, at de rider på en absurd bølge af medvind og selvtillid. De vinder selv i kampe hvor de spiller dårligt f.eks. i Viborg og i går, hvor de i begge kampe bør miste point/tabe og alligevel henter 3 point dybt i overtiden på flotte scoringer. Desuden synes jeg, at det var bekymrende at se, at det var dem som i går havde rutinen og os der lod os rive med og blive berørt af situationen. Klaiber bruger hele kampen på at tirre Achouri, som ender med at være tæt på rødt kort og som vi er nødt til at skifte ud. Ja selv Falk ender overtændt og udisciplineret i en periode efter denne situation. Her skal vi med al vores rutine fra store kampe være de bedste - det var vi ikke i går. Det var tydeligt, at vi mangler noget mentalt overskud og at BIF desværre har det i kæmpe overskud.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    321

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Stadig skuffet over resultatet.

    Brøndby scorer to gode mål og har også bolden mest. Det er vel kun fordi vi er foran, at vi mener vi smider kampen.

    Vores forsvar er som det er, Grabba har alstå også været bedre - det kan ikke være nogen overraskelese, så vi må regne med at der bliver scoret mod os.

    Så vi skal så blot score flere mål i den anden ende og det er her det helt store problem er.

    Roony gør så meget godt for vores spil. Konstant farlig. Hver gang han har bolden så kan der ske noget ekstraordinært og lige præcis det vi har brug for, når vores forsvar ikke er bedre end det er. Vi har Roony på lånt tid, så jeg håber at Ness kigger den vej næste gang han sætter holdet. Roony gør en forskel og gør de andre spillere bedre også + han putter den altså ind i stedet for at "være tæt på".

    Så Ness - ind med Roony, du må lige kigge lidt indad.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  2. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  3. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46
  5. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 15.02.24, 16:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •