Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
Jeg har ikke ret meget forstand på målmænd, men Trott han giver mig nogle Grytebust-vibes. Altså en keeper som er rigtig god for et mindre hold, hvor han som shotstopper brillierer på stregen på hold, som tillader en del chancer imod. Måske er jeg bare gammeldags (man kan bare kigge mod Vestegnen, som har haft nogle mindre men virkelig gode keepere), men jeg foretrækker en lidt anden type som er lidt større og stærkere i luftrummet.

Du har for øvrigt ret i, at vi ikke skal lægge så meget i, hvilken klub målmanden hentes i. Vi har tidligere haft stor succes med målmænd fra Viborg og Horsens.

Forøvrigt giver det måske meget god mening f.eks. at leje ham målmanden i Bayern en sæson (hvis han er god nok). Så kan vi næste år se på situationen igen med Runarson, Sander og Buur i truppen.
Lige stærkere i luftrummet, er ikke en kritik man kan sende i retning af Trott. Han er dygtig til indgreb i luften. Faktisk er han markant bedre end Grabara, så her vil der være tale om en klar opgradering. Derudover er han også langt bedre med fødderne, hvilket også må siges at være en fordel.

Selv om det jeg lige har griflet ned, virker som en anbefaling, så er jeg heller ikke hooked på Trott, men det skal bare ikke være udfra de forkerte parametre han kasseres, for han er på ingen måde sammenlignelig med Steen Michael kompetencemæssigt. Min frygt er, at Trott ikke har egoet til at være målmand i FCK. Han virker simpelthen ikke til at være gal nok