Viser resultater 1 til 15 af 123

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2024

  1. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,198

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu lavede Trott godt nok et mindre Drop i seneste kamp mod OB, men set over flere sæsoner syntes jeg altså han har et rigtigt godt niveau, som på et bedre hold vil se endnu bedre ud. Skal vi ikke slå til her? - https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ott-kaempe-ros

    Jeg så ham altså godt i den hvide trøje og så ved jeg der er flere der vil sige, Jamen han spiller jo i "Vejle" meeeen jeg kan da huske mange sagde nogenlunde det samme om Grabara i AGF i sin tid. Og så er Trott bedre med fødderne og griber langt flere bolde i feltet.
    Jeg har ikke ret meget forstand på målmænd, men Trott han giver mig nogle Grytebust-vibes. Altså en keeper som er rigtig god for et mindre hold, hvor han som shotstopper brillierer på stregen på hold, som tillader en del chancer imod. Måske er jeg bare gammeldags (man kan bare kigge mod Vestegnen, som har haft nogle mindre men virkelig gode keepere), men jeg foretrækker en lidt anden type som er lidt større og stærkere i luftrummet.

    Du har for øvrigt ret i, at vi ikke skal lægge så meget i, hvilken klub målmanden hentes i. Vi har tidligere haft stor succes med målmænd fra Viborg og Horsens.

    Forøvrigt giver det måske meget god mening f.eks. at leje ham målmanden i Bayern en sæson (hvis han er god nok). Så kan vi næste år se på situationen igen med Runarson, Sander og Buur i truppen.

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2023
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1947
    Sidste Meddelelse: 27.09.23, 12:01
  2. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •