Viser resultater 1 til 15 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tror ikke folk er skuffet, men personligt falder jeg ikke på halen over hans CV. Medierne kører det helt op fordi Transfermakt vurdere ham til 10 millioner euro (hvilket han tydeligvis ikke er værd) og med 25 kampe i PL, så er det fin erfaring - men ikke helt overdrevet meget, når resten af hans CV er fra Aberdeen. En salgspris på 25 millioner som 23 årlig er igen hellere ikke det vildeste på de breddegrader.

    Jeg synes medierne blæste ham op

    Ang. salgsprisen, så var Aberdeen som mange andre klubber under Corona ramt lidt på pengepungen. Året inden var et højere tilbud vistnok blevet afvist. Og så var prisen nærmere 3 mio pund + 3 i bonus, som nok til dels endte med at blive udbetalt. Der var også 25% videresalg, som de ikke fik så meget ud af.

    https://www.thescottishsun.co.uk/spo...n-mckenna/amp/

    Hvis vi skal bruge transfermarkt som kilde, gik Mckenna for 3,27 mio euro. De solgte en spiller samme vindue for 2,5 mio euro. Før det var det højeste salg 1,5 mio euro, i henholdsvis 2007 og 2017.
    Med det i mente, kan man godt mene at det er fin pris for en CB der blev solgt til en Championship klub.


    CV'et i sig selv siger ikke så meget. Men et kig på Forest fan forum, og du ser en mand som var højt elsket blandt fangruppen, og som nærmest fik skylden for at de rykkede op.

    Han virker en smule introvært. Og har nok højere ambitioner end superligaen, hvorfor det giver mening at han er lidt '"arrrrh' med hensyn til at blive.

    Men med tanke på at han stadig er på sin første kontrakt i England - og at der ikke var interesse for at gentegne, den goodwill han har i sin (nu tidligere) klub og at han har brug for at spille for at komme til EM. Så tror jeg at PC har fundet en fuldgod og relativ billig løsning på forårssæsonen.
    Sidst redigeret af Ailton : 08.02.24 kl. 20:57
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  2. De følgende 9 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  4. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  5. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •