Viser resultater 1 til 15 af 311

Emner: PSE vil sælge Parken og Lalandia

  1. #267
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,561

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-vej-i-parken

    Vi er nogle sære størrelser. Den her nyhed er fra i går, og den bliver kun nævnt i skakten, men når FCK nu vil bruge penge på stadion og 10'eren, så er det vel okay at have stående her?

    Personligt er jeg lidt, 'nå!', når det kommer til lappeløsninger i Parken. For mig handler det mest om, at stadion skal kunne bruges de næste 5-6 år, indtil der forhåbentlig står et nyt, flot og tidssvarende stadion.

    Jeg synes det er langt mere interessant, hvordan man ender med at opgradere 10'eren. Specielt da man nu stædigt fastholder placeringen. Med tanke på, hvad konkurrenterne bygger eller har bygget, så er den del altså mere end afgørende for fremtiden. Jeg håber virkelig, at man vælger rigtigt.
    Jeg er fuldstændig enig.. Jeg forstår faktisk ikke rigtigt, hvorfor man vælger at smide et 3-cifret millionbeløb efter toiletter og boder i Parken, når man må formode at vi skal i gang med den helt store renovering om 5-6 års tid. Det virker decideret håbløst. Men måske handler det om, at man slet ikke har så store og forkromede planer for Parken, som man går og drømmer om.

    Mht. træningsanlægget er jeg sgu også sådan lidt “bæææh”.. Vi går i gang med renoveringen af 3. bane og så kigger arkitekterne sammen med PC på behovet for udvikling af faciliteterne på 10’eren. Det bliver altså milevidt fra et topmoderne træningsanlæg på internationalt niveau, det vi ender op med. Det er sådan set essensen af den nyhed. Og så kan de pakke det ind i nok så mange floskler om tilhørsforholdet til Frederiksberg og KB. Vi kommer aldrig i nærheden af det vi bør/skal have derinde. Uambitiøst er det jeg sidder tilbage med af fornemmelse.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Fondsbørsmeddelelsen om Lalandia
    By Mattsson#1988 in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 31.10.07, 15:34
  2. Godt tidspunkt at sælge ud?
    By fckcs in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 09.12.06, 18:29
  3. UEFA giver FCK lov til at sælge "øl" i PARKEN
    By niknik in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 25.10.06, 22:22
  4. Hvor var du da FCK købte Lalandia?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 27.01.04, 14:47
  5. Aab Vil Sælge Spillere For 9 Millioner!
    By Manolo in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 26.11.03, 17:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •