Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 28

Emner: Er Poul blind?? (Om Graulund)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    123

    Er Poul blind??

    "AGF's cheftræner Poul Hansen så efter kampen Graulunds tackling af Wieghorst på tv.

    - Det var en grov tackling. Sådan skal Peter ikke opføre sig, men jeg så den desværre ikke, da det skete. Hvis jeg havde gjort det, ville jeg have taget ham ud med det samme, understregede Poul Hansen."
    ----------------------------------------------------------------------

    Som jeg husker det, sagde han præcis det samme (jeg så det ikke) om Brian Steen's skalle. (Alligevel var han indkaldt som vidne i retten!)

    Mon ikke den sympatiske Poul skulle holde øjnene lidt mere på banen under kampen. Så ville han også få øjnene op på for, at hans hold på trods af dyre indkøb, stadigvæk ikke kan få det til at hænge sammen på banen.

    Han vil se, at hans spillere, og især Peter Graulund er alt for overgearede når kampen starter, hvilket ofte resulterer i svinestreger.

    Hvis Poul ikke formår at banke ind i hovedet på sine spillere, at man skal gå efter bolden, ikke manden, så må en anden tage over for ham!

    Som AGF har startet denne sæson, kan man kun ønske, at de rykker ud af det fine selskab.

    Thomas

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    529

    Hmm Poul Hansen...

    Fra EB:

    AGF's cheftræner Poul Hansen så efter kampen Graulunds tackling af Wieghorst på tv.

    - Det var en grov tackling. Sådan skal Peter ikke opføre sig, men jeg så den desværre ikke, da det skete. Hvis jeg havde gjort det, ville jeg have taget ham ud med det samme, understregede Poul Hansen.


    Han ser i det hele taget ikke ret meget hva'? Det gjorde han i hvert fald ikke i FCK's sidste kamp deroppe. Var han bange for at løbe tør for spillere?


    /And

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    588
    Jeg har egentlig altid ment, at Poul Hansen var en god træner, men det er godt nok rystende, så lidt de får ud af det i AGF lige nu. Deres forsvar er umiddelbart den mest hullede si i superligaen.

    Mener egentlig også, at Hansen virker lidt pessimistisk i sine udtalelser vedr. holdet. Det ligner ham heller ikke.

    Noget skal vist snart ske deroppe/ovre, hvis ikke der skal rulle hoveder!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923
    Det er det såkaldte Arsene Wenger syndrom ;

    "I dzid nod zee zhe pardicularr inzedend vrom zhe dugoudz."

    ( - Efter Patrick Vie*ra har flækket en stakkels knægt fra modstanderholdet og fået en udvisning for sine anstrengelser. )

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    ›Det er det såkaldte Arsene Wenger syndrom ;

    ›"I dzid nod zee zhe pardicularr inzedend vrom zhe dugoudz."

    ›( - Efter Patrick Vie*ra har flækket en stakkels knægt fra
    ›modstanderholdet og fået en udvisning for sine anstrengelser. )

    "dugoudz" = ?

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    93
    Dugout tror jeg... spillergraven....

  7. #7
    Hjaltefanden Slettet
    ›Jeg har egentlig altid ment, at Poul Hansen var en god træner,
    ›men det er godt nok rystende, så lidt de får ud af det i AGF lige
    ›nu. Deres forsvar er umiddelbart den mest hullede si i
    ›superligaen.


    ›Mener egentlig også, at Hansen virker lidt pessimistisk i sine
    ›udtalelser vedr. holdet. Det ligner ham heller ikke.


    ›Noget skal vist snart ske deroppe/ovre, hvis ikke der skal rulle hoveder!

    Må man foreslå en markant forstærkning af deres centrale midtbane. Det er afgjort her, deres nuværende svaghed ligger.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Hesten vrinsker....

    set i B.T.
    Graulund var for vild
    Peter Graulund lagde ikke fingre imellem i sine indgreb.

    Af TORBEN LARSEN

    Morten Wieghorst skadet og skuffet

    Morten Wieghorst forlod Århus Stadion med et lettere skadet knæ efter et voldsomt sammenstød med Peter Graulund, og landsholdsmanden fandt AGFerens handling overgearet og for vild.
    »Jeg blev overrasket over den måde, Graulund tacklede på. Jeg vil gerne se situationen i en TV-gengivelse, men det er min klare fornemmelse, at han trådte...
    ...hen over bolden og ramte mig i en fify-fifty situation, hvor vi kom fra hver side.
    Jeg bryder mig ikke om den slags, og jeg forstår ikke, hvorfor Graulund ikke tacklede på bolden, når han godt kunne nå den.
    Jeg spillede videre, men det passede mig fint nok at blive taget ud efter 1. halvleg.
    Jeg håber og tror, at det kun er en mindre skade, som vil fortage sig i løbet af de næste par dage.
    Men jeg er ikke på julekort med Graulund i år,« sagde Wieghorst.

    Mon Peter Nielsen er på julekort med Wieghorst da han hensynsløst knaldede sin store fede krop ind i Peter Nielsen i kampen mellem bif og fck? Wieghorst skal vist feje for egen dør først!!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287
    ›Mon Peter Nielsen er på julekort med Wieghorst da han hensynsløst
    ›knaldede sin store fede krop ind i Peter Nielsen i kampen mellem
    ›bif og fck? Wieghorst skal vist feje for egen dør først!!

    Ja, det er en meget hyklerisk reaktion i dag. Guderne skal vide at gravhunden ikke er min yndlingsspiller, men jeg synes at det er klart nok at han går efter bolden. At han rammer ind på benet er mere et uheld med basis i at han var lettere overtændt.

    Det var ikke en gang en glidende tackling med knopperne forrest, en tackling bagfra direkte på benet eller et cirkelspark op i maven. Alt sammen noget, som vi fik at vide man ikke skulle pive over.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Til Vagn

    Fint citat du har fundet fra et af mine tidligere favorit bands, dengang de stadig lavede gode plader. Egentlig lyder det som noget en typisk sso-bruger kunne have tænkt, ikke?

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559
    ›Mon Peter Nielsen er på julekort med Wieghorst da han hensynsløst
    ›knaldede sin store fede krop ind i Peter Nielsen i kampen mellem
    ›bif og fck? Wieghorst skal vist feje for egen dør først!!

    Meget dårligt kan siges om Wieghorst. At han har det med at lave hårde tacklinger er ikke en af dem. Han kvajede sig et par gange i slutfasen sidst vi var derude. Men sagde dog undskyld og indrømmede bagefter at tacklingen var for desperat.

    Graulund er derimod noget helt andet...

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    4
    Nu er jeg ikke vild med at skulle forsvare Poul Hansen, som IKKE lader til at være træneren der skal bringe AGF videre, men nu sagde Zulu's kommentatorer jo også ganske kort efter den latterlige tackling at Poul Hansen stod med ryggen til da det skete. Så mon ikke det passer når han siger det?

    - Koller

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    529
    Hey

    ›Nu er jeg ikke vild med at skulle forsvare Poul Hansen, som IKKE
    ›lader til at være træneren der skal bringe AGF videre, men nu
    ›sagde Zulu's kommentatorer jo også ganske kort efter den
    ›latterlige tackling at Poul Hansen stod med ryggen til da det
    ›skete. Så mon ikke det passer når han siger det?

    Hvilket ingen vel er i tvivl om.

    Men der er også en del som kan huske en forårskamp i Århus for ikke så længe siden, hvor han åbenbart har stået med ryggen til i hele kampen.

    Røll blev skadet, Svensson blev skadet, og der var rigeligt med muligheder til at give røde kort til GF'erne, som ærlig talt spillede svinsk. Ingen blev hevet ud!

    At han så ikke er så skarp til at organisere et hold, hvilket vi fik set til fulde sidste søndag, er en helt anden sag...


    /And

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287
    ›i slutfasen sidst vi var derude. Men sagde dog undskyld og
    ›indrømmede bagefter at tacklingen var for desperat.

    Det argument har jeg set før. Jeg forstår det bare ikke! Det er altså helt i orden OK at svine sig frem hvis man blot undskylder bagefter, kan jeg forstå.
    Sidst redigeret af kaare : 05.09.03 kl. 09:03

  15. #15
    Big Ernie Slettet

    Bullshit

    Wieghorst er hård men fair ----Graulunds hjernedøde tackling var helt uden for nummer ! Kan den mand andet end hensynsløse tacklinger og tuderi over dommeren ???

    ›Mon Peter Nielsen er på julekort med Wieghorst da han hensynsløst
    ›knaldede sin store fede krop ind i Peter Nielsen i kampen mellem
    ›bif og fck? Wieghorst skal vist feje for egen dør først!!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Poul Nyrup FCK'er?
    By Prinzen in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 04.05.05, 02:07
  2. Et gyldent Poul Hansen citat
    By 9-106 in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 09.08.04, 16:36
  3. Poul Hansen's årets hold
    By h0ps in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 30.05.04, 09:26
  4. Ikke FC relateret, men Graulund tilbage til Tyskland!
    By MartinB in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.12.03, 10:11

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •