Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 90

Emner: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    Så er startopstillingen her:

    Mål: Christiansen
    Forsvar: Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
    Midtbane: Sionko - Kvist - Hutchinson - Grønkjær
    Angreb: Ailton - Nordstrand

    Det er vist bedre, end man turde håbe på. Ståle har endelig taget konsekvensen af Santins formdyk og erstattet ham med en brandvarm Nordstrand.
    Samtidig er en central midtbane med Kvist og Hutch vel noget nær det stærkeste, vi kan byde på i Hjaltes fravær.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    134

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    Selvom opstillingen virker utroligt stærk, så synes jeg alligevel der mangler lidt tyngde på midtbanen, når nu vi møder OB. Dagens opstilling er sådan en jeg ville sukke efter mod 9 af superligaens 12 hold, men jeg må indrømme jeg frygter vi kommer til at komme lidt til kort fysisk pga dagens opstilling. Jeg håber dog meget min formodning bliver gjort til skamme.
    Et eller andet sted, så vil jeg - selvom jeg ikke mener det er den rette opstilling i dagens kamp - give Staale noget ros. Jeg synes han gang på gang i denne forårssæson har vist mod, når han sætter sin holdopstilling. Flere gange har han lavet nogle rokeringer som jeg aldrig ville have troet han turde, og man må give ham kredit for at have ramt rigtigt de fleste af de gange han har "gamblet".
    Håber på et uafgjort resultat. 1 - 1.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,141

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    ›Håber på et uafgjort resultat. 1 - 1.

    Kald mig gammeldags - men jeg håber nu på et brag af en sejr til FCK. Skulle det blive en remis, er det ok..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    Har sjældent set en så dårlig midtbane, især kvist er en skandale.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    246

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    jeg har en efterlysning af både kvist og nordstrand
    og hvis vi skal være rigtig sure i kampen hede så os en linjevogter

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    173

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    nej nej nej, jeg har dog aldrig set en så pinlig opførelse, Kom nu igang fc!
    og så syntes jeg at vi får svaret på hvorfor nordstrand ikke bør starte inde!

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    Vores midterforsvar er skandaløst ringe. Det må være definitivt sidste gang, at vores tumpede anfører af en fynbo Ulrik Laursen har spillet en kamp for FCK. Han er fornærmende ringe og udstråler absolut ingen form for autoritet.
    #1

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    ›Vores midterforsvar er skandaløst ringe. Det må være definitivt
    ›sidste gang, at vores tumpede anfører af en fynbo Ulrik Laursen
    ›har spillet en kamp for FCK. Han er fornærmende ringe og
    ›udstråler absolut ingen form for autoritet.

    Pudsigt, mener faktisk at anton og ulrik samt jesper er de 3 eneste der kan være de første 45 min. bekendt. Uden de 3 havde den stået 5-6 el 7-0.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    HJALTE BO NØRREGAARD Du er savnet... :-(
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar


  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    ›Vores midterforsvar er skandaløst ringe. Det må være definitivt
    ›sidste gang, at vores tumpede anfører af en fynbo Ulrik Laursen
    ›har spillet en kamp for FCK. Han er fornærmende ringe og
    ›udstråler absolut ingen form for autoritet.

    De har ikke været gode men det er nu også klart når der ikke er nogen som helst på midtbanen som presser. Kæmper brøler af Ståle idag.
    Sidst redigeret af cleansation : 13.05.09 kl. 20:27

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    185

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    Hvor er der bare mange dårlige præstationer i dag, hvorfor er det lige pludselig at vi skal ligge og drible rundt i forsvaret, specielt Wendt mistede den flere gange i farlige områder, vores midtbane stank for sygt, Sionko tilbage på bænken med dig, du lavede intet godt, Kvist tja dårlig Hutch en ok kamp spec. anden halveg, Grønkjær gør det ikke specielt godt men manden prøver sgu som en af de eneste at udfordre sin modstander respekt for det, angrebet der gjorde Ailton det ok, han scorede og lavede lidt lækkert, Nordstrand fik bevidst hvorfor han kun skal være indskifter, Vingaard kanon mål MEN hvad sker der for dine boldtab til sidst i kampen mega nemme afleveringer som han smider væk, Santin min ven hvor er dit verdensklasse spil blevet af, kom nu op i gear til Søndag, Damen hvad skal jeg sige, jeg kan overhovedt ikke få øje på hvorfor vi har købt ham.

    til sidst, dommeren og linjevogteren misser et klart straffe, samt at Santin bliver nedlagt lige uden for feltet til sidst.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    Flovt, tror det var guldet der røg der. Det eneste der skuffer mig mest er at BIF nok tager guldet i år. Sidder tilbage med en tom fornemmelse i kroppen, hele holdet spillede som en pose nødder og gav et flot spilene OB-hold alt for meget plads. Gad sku godt se Jimba på FCKholdet.

    Men tabt, det er guldet desværre....flovt de burde trækkes i løn hele flokken, hvor f... var vindermetaliteten og kampgejsten ???

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    84

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    fucking skandale at dommeren er så fucking ringe.. synes det er til at brække sig over.

    nej vi spiller ikke vildt godt men fuck de får jo lov til alt. hver gang en af vores spillere har den blir han skubbet omkuld bagfra uden der sker en skid. og det straffe var da så tydeligt som noget kan være. og santin til sidst også..

    men fuck alt det.. vi tar bundby søndag
    gratis netradio. http://www.play4all.dk fedeste musik direkte på siden.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #44
    alsvik Slettet

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    Et par ting som er afgørende for dagens kamp:
    1. Hjaltes fravær
    2. Alt for meget fokus på BIF-kampen
    3. Forsvaret
    Og så kan man jo også ty til det manglende straffe, de godt spillende Djemba og Demba og lidt manglende kort fra dommerens side i starten til OBs højreside (dommeren er ALTID mit yndlingsoffer)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    224

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København

    Det der slår mig mest er at folks negative instilling til Nordstrand. Jeg forstår virkeligt ikke hvorfor folk ikke kan lide ham lige meget hvor godt han gør det. I dag taget alt i betratning, gjorde han det fint med de bolde han fik at arbejde med. Trak mange frispark, og i de få situationer hvor det gik op for midtbanen at man har 2 små angriber op foran og valgte at spille dem i førderne viste han hvorfor han skal starte inde hver evig eneste fucking gang. Han fordeler spillet perfekt. Han får godt nok ikke scoret idag, men jeg var tilfreds med hans præstation idag. Hvorfor? Fordi han kæmper røven ud af bukserne for et hold der intet ville eller kunne. Santin kommer ind og får vist intet samme gælder n'doye slevom modstanderne var træte. Så mit spørgsmål er til alle jer der ikke kan udstå Nordstrand, hvorfor er det I ikke kan lide ham? Er det fordi han har scoret 14 gange og er vores topscorer og den mest effektive angriber vi har? Eller er det fordi han kæmper for klubben som meget få gør når de er på banen? Eller er det fordi han afgjort og reddet jeg ved ikke hvor mange point for os?

  26. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42
  2. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26
  3. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Nordvest FC
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 30.04.09, 07:47
  4. Optakts- og kamptråd: OB - FC København
    By østersø007 in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 15.04.08, 12:20
  5. Optakts- og kamptråd: Næstved - FC København
    By Spurs in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 10.03.08, 07:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •