Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 27

Emner: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    Det må næsten være på plads med denne hyldest-tråd til ære for Sideliniens absolutte yndlinge!!!!!!!1 Det kan ikke være rigtigt at AaB's store præstation skal gå ubemærket hen blandt os FCK'ere - og det er mig en glæde at oprette endnu en hyldest-tråd til ære for de bolsjestribede......

    Vi føler alle med jer, og håber at I klarer det sindsygt godt fremover......
    Sidst redigeret af JZC#20 : 20.03.09 kl. 08:24
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    Det var godt nok synd.

    Havde de nu vundet den kamp, hvor Manchester City i øvrigt var på dupperne , så havde vi igen skulle ligge øren til fraser som; "vi har niveauet til Premier League"

    Synd for AaB. Krydser seriøst fingre for Lynges Drenge kan komme igen næste sæson, en slutspurt nu her kunne betyde mere Europa næste år, kom så AaB. Heja De Røde osv.....

    *I kan være A*
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    516

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    ›Vi føler alle med jer, og håber at I klarer det sindsygt godt fremover......

    Og fra the bottom of my heart - så håber jeg I kommer ud i Europa til næste år, så I kan følge op på det I nåede i år.


    /W
    Og den kendsgerning, at I har fucket så godt og grundigt op i ligaen herhjemme, at Europa nu kun er opnåligt for jer ved at slå Brøndby i pokalsemifinalen har i sagens natur ingenting med dette at gøre...
    Walle
    Copenhagen Lads

    Tolerance og Empati...
    Walle's Avatar


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,563

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    Og den kendsgerning, at I har fucket så godt og grundigt op i ligaen herhjemme, at Europa nu kun er opnåligt for jer ved at slå Brøndby i pokalsemifinalen har i sagens natur ingenting med dette at gøre...
    Nej, for at indhente de 5 point, der er op til FCM på de resterende 13 kampe - med 2 indbyrdes kampe, og FCMs formkurve, det bliver nok nærmest umuligt :-) Men OK, når Nordvest napper pokalen, så skal de naturligvis nå broncepladsen, og det bliver nok svært.

    Jeg sætter gerne en blank 5-krone på, at AaB nok skal komme ud og spille Europa-bold i næste sæson.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,876

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    Jeg må sige, at jeg personligt intet har til overs for nordjyderne, og jeg har aldrig forstået hvorfor de skulle hyldes. Specielt ikke her på sitet.

    Er OB FC-light, så er AaB om nogen boderøvsversionen af Brøndby (hvilken ekstremitet!). Det skriger i øjnene, at man kan høre samme for socialdemokratisk proletar retorik i AaB, som altid man oplever på Vestegnen.

    Og med de sidste års sportslige succes er retorikken ikke blevet mindre klam. AaB'erne er jo lige så forsmåede og ægte som i Brøndby.

    Så nej, jeg ønsker mig højst én kleb ud i Europa, og siden Brøndby med sikkerhed snupper en plads gennem ligaen, ja så...

    Ps:I øvrigt vil jeg fryde mig umådeligt hvis og så fremt AaB ikke ryger i Europa. For så ryger deres økonomi med, og de indtager igen der naturlige position som nummer fem i Danmark.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    ›Jeg må sige, at jeg personligt intet har til overs for
    ›nordjyderne, og jeg har aldrig forstået hvorfor de skulle hyldes.
    ›Specielt ikke her på sitet.

    ›Er OB FC-light, så er AaB om nogen boderøvsversionen af Brøndby
    ›(hvilken ekstremitet!). Det skriger i øjnene, at man kan høre
    ›samme for socialdemokratisk proletar retorik i AaB, som altid man
    ›oplever på Vestegnen.

    ›Og med de sidste års sportslige succes er retorikken ikke blevet
    ›mindre klam. AaB'erne er jo lige så forsmåede og ægte som i
    ›Brøndby.

    ›Så nej, jeg ønsker mig højst én kleb ud i Europa, og siden
    ›Brøndby med sikkerhed snupper en plads gennem ligaen, ja så...

    ›Ps:I øvrigt vil jeg fryde mig umådeligt hvis og så fremt AaB ikke
    ›ryger i Europa. For så ryger deres økonomi med, og de indtager
    ›igen der naturlige position som nummer fem i Danmark.

    nu er der altid noget lidt underligt ved de der hyldesttråde... det kammer ganske let over i klam nationalisme eller røvslikkeri. når jeg alligevel mener det er på sin plads med en vis letten på hatten eller kippen med et lille flag, er det fordi en succes som aab's

    1) viser at vores superligaen måske alligevel ikke er så malta-agtig endda
    2) viser at man kan komme langt med meget mindre økonomiske midler end fck's - hvis man disponerer ordentligt. der er formentlig en del at lære dér.

    at aab på nogen måde skulle komme nær bif mht selviscenesættelse som ægte, autentiske osv er naturligvis noget sludder. ingen over bif. de er i særklasse.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    Har bestemt ikke nogen kærlighed til Aab og befandt mig igår i den besynderlige situation, at jeg ikke viste hvem jeg skulle holde med.

    1: Aab
    + Point til DK, smæk til de arrogante kommentatorer på BBC, ny nedtur til Manchester "vi køber alt og alle, ingen kan stoppe os, INGEN" City.

    2: Man City
    + Slut med tåbeligheder som "AaB bedste danske hold nogensinde", "Vi er gode nok til PL" og "Vi er klasser bedre end FCK".

    Den var sgu svær, så jeg valgte at se kampen som en win-win situation. Men det er da fint af AaB at skaffe nogle point til Danmark. Tillykke med det og held og lykke med jagten på tredje pladsen. Med et Premier League mandskab som jeres kan det ikke gå galt :-)
    Fan af postmoderne fodbold...

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    64

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    Det er da for taberagtigt ikke at kunne anerkende AaB`s stærke præstation i Europa som helhed og i Manchester-kampen i går i særdeleshed - netop derfor bliver det ekstra interessant at tage The Double for næsen af blandt andet AaB!


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    274

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    ›Nej, for at indhente de 5 point, der er op til FCM på de
    ›resterende 13 kampe - med 2 indbyrdes kampe, og FCMs formkurve,
    ›det bliver nok nærmest umuligt :-) Men OK, når Nordvest napper
    ›pokalen, så skal de naturligvis nå broncepladsen, og det bliver
    ›nok svært.

    ›Jeg sætter gerne en blank 5-krone på, at AaB nok skal komme ud og
    ›spille Europa-bold i næste sæson.

    ›ougar

    Er det forudsat at FC Nordvest ikke vinder pokalturneringen og pladsen derfor går videre pga. BIF og FCK allerede har en plads eller at selvfølgelig Aab vinder pokalen.

    Eller hvordan er reglerne nu?

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    ›Det er da for taberagtigt ikke at kunne anerkende AaB`s stærke
    ›præstation i Europa som helhed og i Manchester-kampen i går i
    ›særdeleshed - netop derfor bliver det ekstra interessant at tage
    ›The Double for næsen af blandt andet AaB!

    Taberagtigt? Det eneste taberagtige er den overgearede mediedækning, danskernes pludselige AaB kærlighed, den hån som som blev rettet mod os selvom vi havde gjort det ganske fornuftigt i Europa set med danske øjne, Aab spilleres idiotiske udtalelser ( Zaza og Augo ), den totalt manglende realitetssans etc

    Alt sammen det sædvanlige danske hysteri så snart et-eller-andet sportshold gør det bare nogenlunde. Lige nu er AaB "Hele Danmarks Hold" og "Verdensklasse", før har det været Brøndby og også os. Snart er det igen Håndbold tøserne eller herrernes curling hold eller hvem som helst der bare vinder et eller andet. Rigtig mange AaB fans hoppede selv med på vognen og brugte iøvrigt ethvert sekund de havde til at svine FC til på diverse hjemmesider. Så derfor har de fortjent et los i bollerne så de kan komme tilbage til den virkelige verden.
    Sidst redigeret af monty burns : 20.03.09 kl. 13:22
    Fan af postmoderne fodbold...


  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,563

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    Er det forudsat at FC Nordvest ikke vinder pokalturneringen og
    pladsen derfor går videre pga. BIF og FCK allerede har en plads
    eller at selvfølgelig Aab vinder pokalen.

    Eller hvordan er reglerne nu?
    Reglerne er fortsat at:
    Guld: CL
    Pokal: UEFA
    Sølv UEFA
    Bronce UEFA

    I DEN rækkefølge. Hvis et hold gør sig fortjent til 2 Europapladser, så bruger holdet den højest rangerende plads, og den "dårligste" af pladserne gives videre til den næste i samme turnering.

    Dvs hvis pokalvinderen samtidigt har en CL plads, så er pokalpladsen den dårligste, og den går så videre til tabende pokalfinalist

    hvis pokalvinderen vinder DM-sølv eller -bronce, så er ligapladsen den "dårlige", som dermed gives videre så også nummer 4 i suppen kommeri UEFA.

    AaB skal derfor med 99% sansynlighed "bare" have 4. pladsen for at sikre sig adgang til Europa. Det er fordi BIF, FCK eller AaB vinder pokalen. Dvs enten får AaB pokal-pladsen, eller også så tager FCK/BIF pokalpladsen, og så skubbes sølv/bronce-europapladserne en plads ned til nummer 4.

    Det er forudsat at Nordvest IKKE slår FCK i semi-finalen. Chancen for at FCK ryger ud er tæt på 0.

    /ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    151

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    Ha ha, jeg har da sjældent været mere enig i et indlæg mr. Burns! Ingen tillykke herfra til de Nordjyske limsniffer-aspiranter. Vi må ALDRIG blive 'hele Danmarks hold'.

    CV

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    Pfft hvorfor skal vi lave en "næsten" hyldets tråd til Aab?

    Specielt efter det blev sunget "Are you Watching FuCK" under kampen. De kan r.... mig :D

  18. De følgende 21 brugere er enige:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    Allan Kuhn lavede en "mega"-bommert, ved at satse på straffesparkskonkurrencen.

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Den store: "Næsten tillykke til AaB, held og lykke næste år!" hyldest-tråd

    ›Pfft hvorfor skal vi lave en "næsten" hyldets tråd til Aab?

    ›Specielt efter det blev sunget "Are you Watching FuCK"
    ›under kampen. De kan r.... mig :D

    Lige præcis, desværre er vi de eneste der ikke har slået MC ergo er vi det dårligste hold af de 3, Lynge logik...
    Forza FCK
    Bazooka

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 11.12.07, 18:00
  2. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 02.01.07, 13:36
  3. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 26.09.06, 11:49
  4. Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 19.08.05, 12:53
  5. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 02.10.03, 20:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •