Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 79

Emner: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    298

    FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    UEFA har netop trukket lod i Nyon til dette års gruppespil i UEFA Cuppen, 2008.

    Her kom FCK i gruppe G og kommer til at møde følgende hold:

    Valencia (Spanien)
    Club Brügge (Belgien)
    Rosenborg (Norge)
    AS Saint-Etienne (Frankrig)


    Kampprogrammet ser sådan ud (nu også officielt på FCK's hjemmeside):
    • 23. oktober: F.C. København – St. Etienne i PARKEN
    • 6. november: Valencia - F.C. København på Mestalla i Spanien
    • 4. december: F.C. København – Rosenborg i PARKEN
    • 17. december: Club Brügge – F.C. København på Jan Breydel Stadion i Brügge

    Personligt kan jeg kun være tilfreds med at trække Valencia.

    Og med Rosenborg får vi så det sande "slag om Norden".


    De andre grupper kom til at se således ud:

    Gruppe A
    Schalke
    Paris SG
    Manchester City
    Santander
    Twente

    Gruppe B
    Benfica
    Olympiakos
    Galatasaray
    Hertha Berlin
    Matalist Kharkiv

    Gruppe C
    Sevilla
    VfB Stuttgart
    Sampdoria
    Partizan
    Standard Liege

    Gruppe D
    Tottenham
    Spartak Moskva
    Udinese
    Dinamo Zagreb
    NEC Nijmegen

    Gruppe E
    AC Milan
    Heerenveen
    SC Braga
    Portsmouth
    Wolfsburg

    Gruppe F
    Hamburger SV
    Ajax
    Slavia Prag
    Aston Villa
    MSK Zilina

    Gruppe H
    CSKA Moksva
    Deportivo La Coruna
    Feyenoord
    Nancy
    Lech Poznan


    Mere følger i denne post, når kamprækkefølgen ligger klar.
    Sidst redigeret af Dét er humor : 07.10.08 kl. 12:58
    Vedhæftet fil 4903

    Jeg er enig i at N'Doye er god, men det forhindrer ham ikke i at være et arrogant møgsvin

    - sjampen, 27.10.2011, 23:53

    Spar på mindreværdskomplekserne kære medfan, klasse fornægter sig ej og hold kæft hvor er han god :(
    - Guldager80, 27.10.2011, 22:51

    http://a.bimg.dk/node-images/90/3/60...dby-trning.jpg
    Dét er humor's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    Programmet i den spændende pulje foreligger snart. Vi henviser alle forudgående spekulationer desangående til skakten, da deres bevaringsværdi er nul.

    Debatredaktionen
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    473

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    ›UEFA har netop trukket lod i Nyon til dette års gruppespil i UEFA Cuppen, 2008.

    ›Her kom FCK i gruppe G og kommer til at møde følgende hold:

    Valencia (Spanien)
    Club Brügge (Belgien)
    Rosenborg (Norge)
    AS Saint-Etienne (Frankrig)

    Valencia fører den spanske turnering.
    http://ekstrabladet.dk/sport/sportsr...illing/?rid=67

    Brügge er efter seks kampe i Belgien på en 3. plads efter Anderlecht og Liege. Brügge har endnu ikke tabt, og har spillet en kamp mindre end de to tophold. Med en sejr i den kamp, er Brugge ny i toppen. Tre af de foreløbig syv kampe er dog spillet med de tre bundhold. http://ekstrabladet.dk/sport/sportsr...illing/?rid=48

    Rosenborg er efter en dårlig sæson kravlet op i tabellen og har en stigende formkurve. Pt er holdet placeret på en 4. plads http://ekstrabladet.dk/sport/sportsr...illing/?rid=72

    Saint Etienne er efter 8 kampe i den nederste halvdel. På hjemmebane har holdet vist jævn god form med tre sejre og et nederlag, men ude er det skidt. Her er kun et af de nuværende ti point hentet. http://ekstrabladet.dk/sport/sportsr...illing/?rid=54

    vh Søren/sl
    Sidst redigeret af Søren/SL : 07.10.08 kl. 11:51

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    Jeg ser masser af muligheder for at vi kan gå videre i den her gruppe, Club brugge, rosenborg og Saint Etienne er alle hold vi kan slå og jeg tror på det.

    Jeg glæder mig dog bestemt ikke til at Valencia udstiller Laursens hurtighed.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    Hvis vi kan slå FC Moskva på en relativ overbevisende måde, som jeg alligevel syntes vi gjorde, så kan vi slå alle andre hold end Valencia.

    Jeg sad og sagde: "bare det ikke gruppe B, med Benfica, Olympiakos og Galatasaray". Jeg håbede mest på F med Hamborg og Ajax, men er rigtigt godt tilfreds for F fik mange østeuropæiske hold som ikke er så sjove.

    Jeg tror vi går videre.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    God lodtrækning der giver gode muligheder for videre avancement. Hvis vi ser bort fra Valencia er gruppen helt åben, uden oplagte bundhold, men med 4 hold som kommer til at kæmpe hårdt om de sidste 2 pladser. Umiddelbart virker Saint-Etienne til at være de farligste af de 3 nærmeste konkurrenter på trods af deres svage ligapræstationer. Jeg mener oprigitigt talt at vi har et bedre hold end både Rosenborg og Brügge og at vi derfor må være svage favoritter til at tage 3. pladsen. Som en ekstra bonus mener jeg at FCK står bedre rustet til eventuelt at hive point hjem imod Valencia end eksempelvis vores norske og belgiske konkurrenter. Sådanne point kan blive meget afgørende når det hele lægges sammen.

    Af de 8 grupper er der i mine øjne ingen tvivl om at vi har fået den letteste. Selvfølgelig kunne vi have fået lettere modstandere end Valencia og især Saint-Etienne i 5. seedningslag, men til gengæld har vi fået de svageste hold fra såvel 2. som 3. seedningslang og samlet set har vi altså fået en overkommelig opgave.

    Denne gang SKAL vi bare videre!

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    Apropos Brugge. Er der nogen der ved hvordan det går for den fine lille mand, der havde nr. 26? Spiller han fast i brugge? Jeg kan se på deres hjemmeside, at han stadig spiller der.
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    Min umiddelbare holdning: Lortepulje.

    Valencia er sådan set ok. Men da vi nok ikke slår nogen fra 1. seedningslag alligevel, ville en klub som Tottenham måske have været federe - mulighed for et point samt en god udebanetur (såfremt det blev til det)

    Brügge er den eneste gode trækning.

    Rosenborg er noget rigtig peez. De spiller godt, og så kender de to klubber efterhånden hinanden så godt, at det ligegyldig hvad bliver en mega tæt kamp...

    Saint-Etienne er det bedst rangerede hold i det dårligste seedningslag... Øv.

    Det eneste "positive" er, at alle puljerne ser ud til at være godt blandede, så der er ingen, der vil være en oplagt bedre placering..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    133

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    Det eneste man ikke kan være 100% tilfreds med er at trække Saint Etienne fra 5-seedningslag. Det er næsten lige så slemt som Wolfsburg og St. Liege AV AV.

    Men jeg mener at der er store muligheder for FC i denne pulje. Det bliver spændende at se hvem vi har ude og hjemme og hvornår...

    /Simon
    FORZA FCK

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    ›Min umiddelbare holdning: Lortepulje.

    Valencia er sådan set ok. Men da vi nok ikke slår nogen
    ›fra 1. seedningslag alligevel, ville en klub som Tottenham måske
    ›have været federe - mulighed for et point samt en god udebanetur
    ›(såfremt det blev til det)

    Brügge er den eneste gode trækning.

    Rosenborg er noget rigtig peez. De spiller godt, og så
    ›kender de to klubber efterhånden hinanden så godt, at det
    ›ligegyldig hvad bliver en mega tæt kamp..

    Saint-Etienne er det bedst rangerede hold i det dårligste
    ›seedningslag... Øv.

    ›Det eneste "positive" er, at alle puljerne ser ud til
    ›at være godt blandede, så der er ingen, der vil være en oplagt
    ›bedre placering..

    Slet ikke enig. Brugge og Rosenborg var noget nær det bedste, vi ku håbe på fra de seedningslag. Når man så ser nogle af de andre puljer eksempelvis Benfica, Olympiakos, Galatasaray i samme gruppe
    Sevilla, Stuttgart, Sampdoria i samme gruppe, så synes jeg vi er sluppet billigt.

    Mit nærmest ustyrlige had til og lyst til at se os hamre Nordens Stolthed spiller også en temmelig stor rolle her.
    Sidst redigeret af Tommo : 07.10.08 kl. 12:12
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.


  16. #11
    alsvik Slettet

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    Det er uden tvivl den gruppe som giver størst mulighed for avancement - og alle hold er inden for overkommelig rækkevidde (sådan rent geografisk).

    Som jeg skrev i den anden tråd (som åbenbart er blevet lukket?*) kan vi jo håbe at vi møder Valencia i vores sidste kamp, hvor de er gået sikkert videre!

    Og at vi havnede i gruppe med Rosenborg, giver os mulighed for at få afgjort slagt om norden.

    Club Brügge skal vi jo gerne slå ud i forhold til UEFA-point - og de er langt at foretrække i fht. Standard Liege.

    * hvorfor lægger man ikke dobbelttråde sammen, istedet for at slette den ene? Det er da spild af min og andres tid at vi sidder og skriver indlæg som forsvinder ...

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    Slet ikke enig. Brugge og Rosenborg var noget nær det bedste, vi ku håbe på fra de seedningslag.
    Enig mht. Brügge, men mht. Rosenborg, så mener jeg kun, at Man City ville være værre.. Vi så mod BIF, hvor super professionelle nordmændende er, og det bliver en helt åben kamp, hvor begge hold kender hinanden godt. SS plejer derudover at være rimelig god mod hold, der har let til at føle sig som favoritter, og som ikke kender en disse til KBH..

    Jeg havde meget gerne set Rosenborg skiftet ud med enten Udinese, Feyenoord, Sporting Braga, Slavia Praha eller Sampdoria, som alle ville blive interessante nye benkendtskaber, og hvor chancen for sejr - i min bog - ville være lige så stor.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    Saint-Etienne er det bedst rangerede hold i det dårligste
    ›seedningslag.. Øv..

    Deres koefficient består udelukkende af den franske landekoefficient, så skal vi ikke lige klappe hesten.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    -›Saint-Etienne er det bedst rangerede hold i det dårligste
    -›seedningslag.. Øv..

    -Deres koefficient består udelukkende af den franske landekoefficient, så skal vi ikke lige klappe hesten.

    Jojo det er korrekt, men det er jo blot et udtryk for at holdet ikke har spillet internationalt de seneste 5 år fordi de kommer fra en stærk liga. Jeg er overbevist om at tophold fra eksempelvis Polen eller Slovenien ville være klart at foretrække frem for Saint-Etienne.

    At få hold fra en af Europas stærkeste ligaer som det såkaldt "svage" hold, er da ærgerligt. Umiddelbart det eneste hold der ødelægger en ellers perfekt lodtrækning. Personligt krydsede jeg fingre for at vi fik Nijmegen i stedet, da valget stod imellem de to.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: FCK kom i gruppe G i UEFA Cuppens gruppespil, 2008

    Jeg håbede at trække et britisk hold men skidt pyt. At trække Rosenborg er simpelthen for vildt! Det svarer næsten til at trække Brøndby i en Europæisk turnering.

    Den kamp skal sateme vindes!!!

    PS: Valencia, Brugge og St Etienne er heller ikke skidt. Alt andet end hold som Galatasseray, Feyenoord, CSKA Moskva osv
    Fan af postmoderne fodbold...

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 102
    Sidste Meddelelse: 08.11.10, 10:33
  2. FCK trak Manchester City i UEFA Cuppens 1/16-finale (2008)
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 21.12.08, 01:31
  3. F.C. København i UEFA Cuppens Gruppe B
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 19.12.07, 22:59
  4. Ser du gerne, at BIF kommer i UEFA-cuppens gruppespil?
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 27.09.06, 14:13
  5. Hvilke danske hold kommer i Uefa cuppens gruppespil?
    By Kim-N in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 25.08.06, 20:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •