Side 6 af 44 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 657

Emner: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Hvad med en Ivan Klasnic??

    skibbet ud i Werber Bremen efter hans sygdom..

    Transferfri... dog muligvis for dyr i drift
    Grunden til at Klasnic forlader Werder Bremen menes, foruden hans strid med klubbens læger, som han mener behandlede ham forkert, at være finansielle årsager - hvilket vel betyder, at han ønsker en højere løn. Dette sammenholdt med, at Olympiakos, Besiktas og Glasgow Rangers menes at være interesserede gør, at han er ret urealistisk.

    http://www.kicker.de/news/fussball/b...artikel/379070

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Det er så svært at vide, hvad der menes med int. klasse. Jeg husker tydeligt da Don Ø optrådte i "Det' bar' fodbold" (dengang Frimann og Werge var værter på programmet), og blev lidt fornærmet over Frimanns spørgsmål, der gik på, om man ikke kunne gå efter at tage skridtet videre, nu det økonomiske fundament var til det. Don Ø svarede bidsk, at man aldrig kunne tilknytte spillere som Beckham og Ronaldo, men at man jo allerede havde spillere i klassen lige under - som f.eks. Røll og Zuma. Bevares, jeg ser da gerne at der købes en spiller der har samme tekniske niveau som Zuma - eller Elrio for den sags skyld - men de har aldrig været i klassen lige under Beckham og Ronaldo. Så det der sigtes til, er formentlig spillere i Sionko- og Pespech-klassen. Hvilket da også er et fint niveau. Markedet er bare ret begrænset, hvis transferpolitikken (nu indeholdende spillere fra Tjekkiet - de skandinaviske østeuropæere) skal følges.

    Det er faktisk lidt skræmmende, at FCK-hjernevasken er begyndt at få effekt. Fra tid til anden sidder man jo og accepterer præmissen for transferpolitikken - jamen det er sgu da smartere, at gå efter mere sikre satsninger. Problemet er selvfølgelig bare, at de sikre kort ikke sikrer stort andet end stabilisering af det niveau, der allerede er opnået (2006/2007 sæsonen som undtagelsen, der bekræfter reglen). Og helt ærligt, hvis man ikke kan opnå samme resultat med det budget der er til rådighed, ved at satse bare lidt mere (også på "usikre" satsninger som åbenbart er alt andet end skandinavere, skandinaviserede spillere og tjekker), da har man sateme ikke gjort det godt nok.

    Nå, back on track, ovenstående blev stimuleret af snakken om Murcy, der pludselig skulle være interessant for os. Præcis som Demba var det. Ajax har lige løst tre spillere, hvoraf den uden CL-erfaring, absolut kunne bruges i FCK. Jeg ved ikke om FCK ville være attraktive nok - men det er heller ikke sagen. Derimod er det, at jeg ikke tror at der overhovedet kigges i den retning. Hells, spilleren (Rydell Poepon) har netop underskrevet med et notorisk bundhold (Sparta), der er kendt for ikke at have råd til gode spillere, og derfor lejer dem i større klubber. Nu var Poepon så transferfri - hvilket er lidt af et scoop for en angriber der er hurtig, fysisk stærk, har scoret 10 ligamål i den netop afsluttede sæson og så sent som i foråret, var med til at sænke det danske u21-landshold (bl.a. med en scoring).
    Apropos spillere med fortid i Sparta Rotterdam, har AaB haft held med deres satsning fra samme klub, nemlig Steve Olfers. Og selvom jeg ikke kan se netop ham som forstærkning af FCK, er det måske trods alt et tegn på, at det ikke er en helt umulig opgave. Ligesom at det ikke ville være en helt umulig opgave, at have hentet Anthony Obodai - en defensiv midtbanespiller med fighterevne, CL- og landsholdserfaring, lederevner og mindst ligeså meget talent som Femi. Eller Dominique Kivuvu inden han for alvor slår igennem - også til den defensive midtbane. Hvis AaB kan, kan FCK også. Eller, det er så spørgsmålet, men FCK burde kunne, that is.

    Skulle vi i øvrigt have brug for en arbejdsom og teknisk dygtig midtbanespiller, render Nourdin Boukhari også rundt dernede. Han er ikke vanvittig hurtig, men han kunne, tror jeg, passe ret godt ind i Ståles koncept, skulle han danne makkerpar med en Linde-type på den centrale midtbane. Og skal man søge en backup til kanten, kan man jo hente Simon Poulsen om et halvt års tid. Da vil han være sat til salg. Alternativt må Jan Kristiansen da også aktual - god teknik, godt langskud (der måske kan løse lidt op for det problem, Ståle er så irriteret over - nemlig at vores modstandere ofte har held med at pakke sig), god tilgang til opgaverne (virker det som) og vil formentlig gerne væk.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #78
    stepihl er offline Løns, Ulde, og Højer...
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    74

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    http://ekstrabladet.dk/sport/udenlan...cle1014937.ece

    Da Prica nu er sat til salg, virker det som i ideel løsning med henblik på at hente en spille i landsholdsklasse med stryke i luftsspillet. Men undtagelse af det ledermæssige aspekt ligner han en oplagt afløser for Allbäck.

    Hvorvidt han så hæver overliggeren er et andet spørgsmål.

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    74

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Edit: Stepihl kom mig i forkøbet med et mulehår :-)

    Nu er Prica ifølge Ekstra Bladet sat til salg i Sunderland.
    http://ekstrabladet.dk/sport/udenlan...cle1014937.ece

    Passer godt på den profil der ønskes til angrebet, og vil være et oplagt køb, såfremt han ønsker at vende tilbage til suppen allerede et halvt år efter han rejste.
    Yippee-ki-yay, motherfucker

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Han virker nemlig desværre som et oplagt køb. Jeg er helt sikker på, at han ville floppe i FCK. Jeg synes ikke han ligner en der har det ekstra der skal til, for at gøre sig gældende som angriber i FCK - og jeg tror han vil få svært ved at være targetman i en klub, hvor modstanderne både pga. hans status som FCK'er og som tilbagevendt tidl. topscorer, vil sidde lige i ryggen på ham, bare bolden er i omegnen er 10 meter fra ham. I modsætning til en Demba-type (ikke dennes ustabilitet, men fysiske overskud) der puffede Brede og Gravgaard væk efter behag, har Prica ikke overbevist mig på den front (der desværre ellers er den vigtigste).

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    ›Han virker nemlig desværre som et oplagt køb. Jeg er helt sikker
    ›på, at han ville floppe i FCK. Jeg synes ikke han ligner en der
    ›har det ekstra der skal til, for at gøre sig gældende som
    ›angriber i FCK - og jeg tror han vil få svært ved at være
    ›targetman i en klub, hvor modstanderne både pga. hans status som
    ›FCK'er og som tilbagevendt tidl. topscorer, vil sidde lige i
    ›ryggen på ham, bare bolden er i omegnen er 10 meter fra ham. I
    ›modsætning til en Demba-type (ikke dennes ustabilitet, men
    ›fysiske overskud) der puffede Brede og Gravgaard væk efter behag,
    ›har Prica ikke overbevist mig på den front (der desværre ellers
    ›er den vigtigste).

    Jeg mener nu, at Prica i AaBs EC kampe specielt mod Sampdoria og Totenham viste, at han i den grad formår at spille næste alene mod et stærkt forsvar. Når man dertil ligger AaBs rigtige spillestil (ikke den TV3 og Lynge har frem manet) da Prica var i klubben, er der ingen tvivl om at han kan fungere som decideret targetman.

    Personligt er jeg mere i tvivl om hvordan en Prica vil fungere som opspilstation når modstanderen er presset langt tilbage, og pladsen er knap. Han virker langsom på mig, spiecielt i spilopfattelsen. At han er stærk og god med hovedet er der ingen tvivl om, men en tagetman i FCK skal kunne mere. Teknikken og den første berøring skal være topklasse og her ser jeg ikke Prica, som den ultimative model FCK kan komme i besiddelse af.

    Når man tager CV og scoutingsystemet in mente, bør man dog huske at Prica nok er det ypperste man kan forvente.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    ›Jeg mener nu, at Prica i AaBs EC kampe specielt mod Sampdoria og
    ›Totenham viste, at han i den grad formår at spille næste alene
    ›mod et stærkt forsvar. Når man dertil ligger AaBs rigtige
    ›spillestil (ikke den TV3 og Lynge har frem manet) da Prica var i
    ›klubben, er der ingen tvivl om at han kan fungere som decideret
    ›targetman.

    - Arh, især i kampen mod Tottenham var det da tydeligt, at englænderne var i walk-over-mode, indtil de var kommet bagud. Da der blev taget fat, fik eller vandt han jo ikke en centimeter.

    ›Personligt er jeg mere i tvivl om hvordan en Prica vil fungere
    ›som opspilstation når modstanderen er presset langt tilbage, og
    ›pladsen er knap.

    - Hvilket jo netop er min pointe (den om at modstanderne sidder tæt på vores targetspillere). Og så kan det fint være at han er god på låget og i øvrigt er fysisk stærk - det nytter bare ikke det store, hvis han ikke kan omsætte det til at have en effekt. Hvilket jeg ikke tror, han kan. Jeg ved godt at Demba er såvel ustabil som efterhånden ret upopulær i FCK-kredse, men det er det, han kan (når han ellers gad - hvilket han tilsyneladende gjorde mod FCK). Skabe pladsen (både for ham selv og sine medspillere) selv når han er presset. Det er de evner der skal søges i en targetspiller - om end både tilgangen til opgaverne og stabiliteten gerne må opprioriteres en smule.

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    ›Det er de evner der skal
    ›søges i en targetspiller - om end både tilgangen til opgaverne og
    ›stabiliteten gerne må opprioriteres en smule.

    Tillad mig at undre mig over at stort set alle kigger efter store targetspillere. Det rimer temmeligt dårligt med hvilke typer angribere Ståle har været ude efter indtil videre.

    Han har rådet over Allbäck, og efter alt at dømme er Júnior købt som hans afløser - som den fysisk stærke angriber. Men bortset fra Júnior har Ståle indtil videre (sammen med CV) købt Berglund, Aílton og Nordstrand - alle tre spillere som har deres absolutte styrke i spillet langs jorden. Og tilmed har han også brugt Grønkjær i front - som vel også må siges at have sin primære force langs græsset.

    Så kan nogle mene at det er mærkeligt at Ståle går efter den type angribere, men det gør han tilsyneladende. Kandidater til at træde ind i angribergruppen skal altså sandsynligvis findes blandt små, hurtige og teknisk dygtige typer. Det dér med at det skal være en ledertype, tror jeg ikke man skal lægge så meget i - det er nok mere sandsynligt at man vil forsøge at finde sådan én til midtbanen som Silberbauers afløser.

    Venligst,
    Bo N K

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    ›Tillad mig at undre mig over at stort set alle kigger efter store
    ›targetspillere. Det rimer temmeligt dårligt med hvilke typer
    ›angribere Ståle har været ude efter indtil videre.

    - Jamen du har så min tilladelse til at undre dig :-)

    ›Han har rådet over Allbäck, og efter alt at dømme er Júnior købt
    ›som hans afløser - som den fysisk stærke angriber. Men bortset
    ›fra Júnior har Ståle indtil videre (sammen med CV) købt Berglund,
    ›Aílton og Nordstrand - alle tre spillere som har deres absolutte
    ›styrke i spillet langs jorden. Og tilmed har han også brugt
    ›Grønkjær i front - som vel også må siges at have sin primære
    ›force langs græsset.

    - For det første; at Grønkjær har sin force i spillet der ikke nødvendigvis foregår i to meters højde, er jo ikke ensbetydende med, at Ståle har forsøgt at udnytte detop den af hans styrker, når han har været placeret i angrebet i eller lige bag den forreste. Tværtimod har der været lagt stor vægt på, at han også kunne dominere i luftrummet. For det andet kan det da sagtens være, at Junior qua hans størrelse er udtænkt som targetspiller, men han virker ikke umiddelbart til at kunne gøre sig gældende som sådan (jeg skal selvfølgelig ikke kunne spå om, hvad sommerpausen kan gøre ved den del). Ståle har vel netop brug for en mand i angrebet, der kan fungere som målskive for høje og lange bolde fra forsvaret - og det har han vel egentlig også ytret ønske om? Altså, en spiller, der har samme fysiske overskud, som Allbäck indtil han blev skadet. Jeg er sådan set ligeglad med, hvor høj og tung targetspilleren er - Rydell Poepon som jeg selv har nævnt, er ikke meget større end Allbäck (men har mange af de samme kvaliteter) - men han skal vel kunne udfylde nogenlunde den rolle, holdet har manglet i godt et år?

    Jeg tror ikke Ståle og CV går ud og henter yet another Nordstrand-/Berglund-/Ailton-type i denne omgang. Det skulle da lige være, hvis man kunne få fingrene i et åbenlyst scoop som Rosenberg eller Zidan - men eller ikke.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,395

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Folk er sgu ikke kede af det;-) Klasnic, Okoronkwo, Jan Koller osv. Hmm... Jaja, det er jo et forum for alle...

    Efter Schalke har meldt ud at Løvenkrands og Larsen skal af h... til, virker dette da rimelig oplagt. Jeg ved godt at Larsen helst vil fortsætte i udlandet, men der kan umuligt være den store interesse - det er jo ikke fordi manden har over-præsteret...

    Og så så jeg for øvrigt at Prica er sat til salg i Sunderland..............

    Zan

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    ›- For det første; at Grønkjær har sin force i spillet der ikke
    ›nødvendigvis foregår i to meters højde, er jo ikke ensbetydende
    ›med, at Ståle har forsøgt at udnytte detop den af hans styrker,
    ›når han har været placeret i angrebet i eller lige bag den
    ›forreste. Tværtimod har der været lagt stor vægt på, at han også
    ›kunne dominere i luftrummet.

    Jeg er med på at det ofte har set sådan ud i praksis. Men jeg er noget mindre sikker på at det egentlig har været pointen med at rykke ham frem. Har du nogensinde hørt Ståle sige eksplicit at hans styrke i luften var et argument for at bruge ham fremme?

    I det hele taget tror jeg folk tager noget fejl af Ståles ønske om at spille med lange, høje bolde. Jeg er ret sikker på at det er en Plan B - men desværre en Plan B som meget hurtigt kommer i anvendelse fordi Plan A (hurtigt spil fremad langs jorden) relativt sjældent lykkes.

    ›For det andet kan det da sagtens
    ›være, at Junior qua hans størrelse er udtænkt som targetspiller,
    ›men han virker ikke umiddelbart til at kunne gøre sig gældende
    ›som sådan (jeg skal selvfølgelig ikke kunne spå om, hvad
    ›sommerpausen kan gøre ved den del). Ståle har vel netop brug for
    ›en mand i angrebet, der kan fungere som målskive for høje og
    ›lange bolde fra forsvaret - og det har han vel egentlig også
    ›ytret ønske om? Altså, en spiller, der har samme fysiske
    ›overskud, som Allbäck indtil han blev skadet.

    Igen er det i hvert fald ikke noget jeg selv har hørt Ståle ønske eksplicit. Og for så vidt synes jeg egentlig heller ikke at man ret ofte har set Allbäck forlænge høje bolde med hovedet. Nok var han god med hovedet inde i feltet - men til at forlænge?

    Venligst,
    Bo N K

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    ›Jeg er med på at det ofte har set sådan ud i praksis. Men jeg er
    ›noget mindre sikker på at det egentlig har været pointen med at
    ›rykke ham frem. Har du nogensinde hørt Ståle sige
    eksplicit at hans styrke i luften var et argument for at
    ›bruge ham fremme?

    - Ståle er vel, til trods for hans mangler, i stand til at se, hvad der sker i praksis? Og nej, jeg har ikke hørt Ståle sige noget eksplicit - men det hænger vist i ligeså høj grad sammen med, at jeg ikke forstår ham ret godt. Hverken i teorien eller i praksis. However: Jeg er sikker på, at Grønkjær pondus også i luftrummet, har været basis for de relativt mange optrædener på den plads.

    ›I det hele taget tror jeg folk tager noget fejl af Ståles ønske
    ›om at spille med lange, høje bolde. Jeg er ret sikker på at det
    ›er en Plan B - men desværre en Plan B som meget hurtigt kommer i
    ›anvendelse fordi Plan A (hurtigt spil fremad langs jorden)
    ›relativt sjældent lykkes.

    - Det er jeg enig med dig i. Men Ståle har brug for resultater, hvorfor det ikke er holdbart at smide Gravgaard, Grønkjær eller whoever derop, når lokummet brænder.

    ›Igen er det i hvert fald ikke noget jeg selv har hørt Ståle ønske
    ›eksplicit. Og for så vidt synes jeg egentlig heller ikke at man
    ›ret ofte har set Allbäck forlænge høje bolde med hovedet. Nok var
    ›han god med hovedet inde i feltet - men til at forlænge?

    - Han har til gengæld lavet et hav af brysttæmninger fra afleveringer der er smækket op i feltet, og som inden skaden i foråret 2007 var en ret effektiv måde at få spillet meget hurtigt op i eller omkring modstandernes felt. Det har der ikke været den store succes med, det sidste års tid. I øvrigt mener jeg nok, at snakken omkring Allbäcks afløser, har indeholdt ønsket om de samme evner. Det kan så godt være, at det er CV der har stået for den del.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    ›Folk er sgu ikke kede af det;-) Klasnic, Okoronkwo, Jan Koller
    ›osv. Hmm... Jaja, det er jo et forum for alle...

    ›Efter Schalke har meldt ud at Løvenkrands og Larsen skal af h...
    ›til, virker dette da rimelig oplagt. Jeg ved godt at Larsen helst
    ›vil fortsætte i udlandet, men der kan umuligt være den store
    ›interesse - det er jo ikke fordi manden har over-præsteret...

    ›Og så så jeg for øvrigt at Prica er sat til salg i Sunderland..............

    ›Zan

    Hehe du har tydeligvis ikke læst hele tråden, for Prica er lige blevet gennemdiskuteret ;) Men ja, overliggeren er nok sat lidt højt, og nok også for højt.

    Men Mathias har nogle gode pointer, bl.a. at FCK ikke altid bør spille safe og købe spilleren som har spillet i skandinavien, er tjekke eller har spillet meget i skandinavien. Der må meget gerne tænkes udenfor den CV/Ståle-boksen!

    Der henvises til Aab i denne sammenhæng, og ja der er det lykkedes en del bedre, men de største profiler har nu været danskerne og en skandinav i A. Johansson. En spiller som Nomvethe og Olfers har nu heller ikke været dårlige, og så hellere Olfers end U Laursen i FCK. Forskellen? FCK har betalt 18 mio. for Laursen, og mit bedste gæt er at Olfers er blevet hentet på en fri transfer (et gæt). Når en spiller hentes på fri transfer giver det plads til at der nogle gange gøres fejlkøb... Men FCK gør sig i at købe etablerede spillere i middelmådige klubber og ender med fx u laursen/ailton/berglund til overpris og lige så stor chance for de flopper - som man så tydeligt kan se sker.

    Fck´s egen succeshistorie på dette punkt må være Libor sionko, men han må sku også være beviset på at det kan lade sig gøre.

    Skræmmende er det også at se hvordan FCM i to år er blevet nr. 2. (foran FCK i år). Med en stamme af rimelig rutinerede spillere krydret med unge afrikanere og hvad de ellers har kunne få fat i... FCM tjener styrtende på at sælge spillere samtidig med de to år i træk er endt som nr 2. Jeg mener ikke at FCK skal være lige så udprægede, men hvad med at få et mere vidtgående scouting arbejde igang samt nogle camps rundt omkring i afrika eller brasilien? Hellere det end endnu et lalandia eller whatever.

    Nå, det var vist lidt for meget om transferpolitik.. Tilbage til emnet..

    Mener at Prica er omkring hvad vi kan forvente, og såfremt det kan lykkedes tror jeg også CV henter ham. Ville personligt ikke have noget imod det, han har i mine øjne bevist sit værd, både i suppen og europæisk.

    Søren Larsen eller Løvenkrands ville selvfølgelig heller ikke være dårligt, men de skal betales en del tror jeg.

  22. #89
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    ››
    ›Men skidt pyt, så længe vi ikke henter Gravesen skal det hele nok gå...


    Hvorfor egentlig det?

    Har ikke orket at læse alle svar igennem for et svar på dette udsagn, men jeg synes da netop at Graversen skriger til himlen mht hvad vi mangler og savner i FC lige nu. Der bliver i nogle svar talt om at 'genstarte' spillere, og det er særdeles passende mht Graversen.

    Han er gledet totalt ud i kulden. Han havde ikke succes i sin gamle klub Everton som udlån og er uønsket i Celtic. Det nærmest råber på en 20+ mill transfer sum.

    Jeg mener at han (når han performer) har det der skal til for en midtbanedynamo. Han har sans for de lange pasninger, viser initiativ, kan sparke til en bold og har fightervilje (sidstnævnte ting værdsætter jeg højt).

    Spørgsmålet er selvfølgelig om han er en ren joker at købe, om han gider prøve at komme på ret køl igen osv osv. Det er ikke for mig at sige, men jeg ville fil'me ikke have noget i mod at have en Graversen, der gerne vil til tops igen, på midtbanen for FC.

    Over & Out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!


  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    102

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    ›››
    ››Men skidt pyt, så længe vi ikke henter Gravesen skal det hele nok gå...
    ››
    ›Hvorfor egentlig det?

    ›Har ikke orket at læse alle svar igennem for et svar på dette udsagn, men jeg synes da netop at Graversen skriger til himlen mht hvad vi mangler og savner i FC lige nu. Der bliver i nogle svar talt om at 'genstarte' spillere, og det er særdeles passende mht Graversen.

    ›Han er gledet totalt ud i kulden. Han havde ikke succes i sin gamle klub Everton som udlån og er uønsket i Celtic. Det nærmest råber på en 20+ mill transfer sum.

    Jeg mener at han (når han performer) har det der skal til for en midtbanedynamo. Han har sans for de lange pasninger, viser initiativ, kan sparke til en bold og har fightervilje (sidstnævnte ting værdsætter jeg højt).

    ›Spørgsmålet er selvfølgelig om han er en ren joker at købe, om han gider prøve at komme på ret køl igen osv osv. Det er ikke for mig at sige, men jeg ville fil'me ikke have noget i mod at have en Graversen, der gerne vil til tops igen, på midtbanen for FC.

    ›Over & Out

    ›CPH12
    Det undre også mig at han ikke er blevet nævnt... det eneste sted jeg har set det, blev han omtalt som noget negativt!! I mine øjne ville han være noget nær det bedste, vi realistisk kan drømme om at lokke til klubben!

    Problemet er dog som du nævne hans rolle som "joker", gider han overhovedet at spille bold mere, eller vil han bare te sig som en idiot, og koste buler af penge i lønninger?!.. Umiddelbart ville jeg tro at FCK kunne have potentiale til at få ham på ret køl, vi har gjort det med tidligere "problembørn" som Sionko (kender ikke detaljerne om hans problemer i skotland, men har indtryk af, at de var omfattende), og hans modvilje mod pressen, vil utvivlsomt blive accepterert af Don Ø og Co. Som en ekstra sikkerhed, kunne man jo evt hente ham på en 1 årig kontrakt, med option for forlængelse, på den måde kunne vi sparke ham ad helvede til, hvis det blev en gentagelse af problemerne i hans tidligere klubber.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 44 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 555
    Sidste Meddelelse: 01.09.08, 08:43
  2. Svar: 741
    Sidste Meddelelse: 17.07.08, 21:00

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •