Side 1 af 16 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 657

Emner: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Ligaen er slut for i år, temperaturen er helt tålelig her til lands, pigerne har smidt overtøjet og frem for alt så begynder det stille og roligt at florere med indlæg her på SL, der foreslår denne og hin spiller til klubben. Alt sammen fine indikationer på, at sommerens transfervindue snart åbner, og den underholdende sæson med forslag til, rygter og drømmerier om og ikke mindst faktiske spillertilgange – og afgange nærmer sig. Trådens overskrift er i øvrigt hentet fra vores sportsdirektørs glade melding om forventningerne til sommerens transfers.

    Endnu gang opretter vi derfor en samlet tråd her på SL, som man kan smide alskens indlæg om spillere til og fra klubben i. Der gælder de samme retningslinier som i de forgangne halvår:

    1. Faktiske spillerindkøb eller salg/afgange kan bære en tråd i sig selv, og folk er velkomne til at oprette. Dubletter vil blive samlet i den første (eller bedste) tråd om emnet eller slettet.

    2. Vedvarende rygter om en spiller, der skal til eller fra klubben, og hvor der er lidt kød på historien kan normalt også bære en tråd i sig selv, og folk er velkomne til at oprette. Dubletter vil blive samlet i den første (eller bedste) tråd om emnet eller slettet.

    3. ALLE ANDRE SPILLERRYGTER skal smides i denne tråd. Det gælder også ønsker, drømme eller spekulationer, store som små. Bliver de smidt i andre tråde, flyttes de til denne eller slettes. Eksisterende tråde om fx Allbäcks afløser kan naturligvis stadig benyttes.

    4. Skulle der være nogen med en særligt interessant vinkel på en spiller, kan de oprette en selvstændig tråd. Det vil normalt indebære, at man har en længere, interessant vinkel på, hvorfor denne eller hin spiller skal hentes. Man skal dog være forberedt på, at Debatredaktionen kan vurdere anderledes. I så fald vil ens tråd formentlig blive slettet.

    Så meget om reglerne. Her er en kortfattet oversigt over emner, der i skrivende stund er i spil her på SL. Jeg skal prøve at opdatere indlægget løbende, men folk må bære over med evt. langsommelig opdatering.

    Spillere der (måske) forlader FCK
    Michael Silberbauer – er tabt for FCK. Han fortsætter karrieren i hollandske FC Utrecht

    Marcus Allbäck – er her ikke efter sommerferien. Allbäck - også kendt som Mackan eller Smukke Marcus – skal til Örgryte og spille aftægtsfodbold.

    Jesper Christiansen – skal måske og måske ikke til West Bromwich Albion.

    Atiba Hutchinson – synes selv at han er parat til at smutte videre, men der er ingen konkrete rygter om et skifte.

    Ståle Solbakken – skal ingen steder ;-) men ønsker sig offensive indkøb.

    Til gengæld skal vi have ny assistenttræner, da Peter Nielsen stopper i FCK. Hvem det bliver, vides ikke i skrivende stund.

    Ailton Jose Almeida – var i vinters ønsket i Helsingborg IF (sådan da). Om vores lille brasilianer med den noget svingende FCK-karriere stadig er varm i Sverige er ikke godt at vide.

    Endelig er der Morten Bertolt der ikke er sikker på, om han er en del af klubbens videre planer eller ej.

    Spillere der kommer til FCK
    Der er ikke købt ind indtil videre.

    Spillere der er i søgelyset (kun presserygter)
    Klubben kigger tilsyneladende mod Norge, hvor Espen Ruud render rundt i Odd Grenlands forsvar. Det er der jo ikke meget offensiv forstærkning over. Til gengæld…

    …er vi måske interesserede i 20-årige Tarik Elyounoussi, der er angriber i norske Fredrikstad. Tarik er i skrivende stund noteret for 4 mål i 7 kampe i denne sæson. Vi er dog ikke ene om interessen, da en dansk midterklub og midterklubber fra den hollandske Æresdivision, Premier League og andre steder kigger på Tarik. Prisskiltet skulle nok kunne skræmme de fleste danske interesserenter væk.

    Spillere der ønskes til FCK
    Denne sektion indeholder som altid mere eller mindre realistiske/vanvittige forslag. Jeg har prøvet at samle lidt op blandt forskellige forslag på SL, og jeg har linket til indlæg, hvor jeg har fundet den pågældende spiller foreslået. Jeg undskylder på forhånd, hvis alles gode forslag ikke er med, men man kan jo selv hjælpe til og foreslå i tråden og evt. linke til tidligere forslag. Endelig skal jeg sige, at forslag som ”Måske vi kan lokke Karim Benzema til klubben, hvis han vil væk fra Lyon” er siet fra. Det samme er forslag om at tilknytte folk i Niels Lodberg-klassen.

    That being said…

    Jeg ved, at Razak Omotoyossi sikkert har været nævnt, men jeg kan ikke finde noget om ham lige nu, så nu nævner jeg ham bare for en god ordens skyld. Om ikke andet for at kunne fantasere om et noussi-yossi angreb i FCK (jf. Tarik spekulationerne ovenfor). Anyhoo...

    En mener – lidt i spøg måske – at den gamle kending Sibusiso Zuma kunne være et bud på Allbäcks afløser. Og nu vi er ved gamle kendinge, så er der en, der hiver Verdens Flinkeste Mand frem fra sit franske eksil.

    En anden foreslår Farlige Frank a.k.a. FCMs Frank Kristensen. Frank er dog lige blevet langtidsskadet igen (surprise), og står derfor næppe først i transferkøen. Det var ellers et godt bud på en ny Ulrik Laursen transfer.

    Andre bud på kommende angribere inkluderer Martin Bernburg, Søren Larsen, Mika Forsell, Dennis Sørensen, Kenneth Perez, Eidur Gudjohnsen og Jon Dahl (alle hentet fra tråden om Allbäcks afløser). Søren Larsen kan vi dog efter mandens eget udsagn godt glemme alt om.

    En gammel kending fra transferspekulationerne er også gravet frem igen, i form af finnen Shefti Kuqi, der stadig slår sine folder i engelsk sekundafodbold. En anden gammel kending her på SL er Torstein Helstad fra Norske Brann Bergen.

    Polske Pavel Brozek har været nævnt. Samme forslagsstiller – der synes yderst velbevandret i kategorien ”lettere ukendte østeuropæiske angribere” – foreslår også rumænske Marius Niculea.

    En har kigget mod det eksotiske Belgien, hvor Joseph Akpala scorer masser af mål, og kan man scoute belgisk fodbold, så kan man også kigge sig for i Østrig. Den har en debattør gjort og fundet Stefan Maierhofer.

    Også Rade Prica (Sunderland), Mikkel Beckmann (Lyngby) og Baba Collins (FCM) har været nævnt. Det samme er tilfældet med græske Angelos Charisteas fra FC Nürnberg.

    Nu vi er ved Nürnberg (hvor Jan Koller jo også spiller), så lader det til at der er flere spillere, der falder i SLs smag, bl.a. Marek Mintal. Mange har også fremhævet Jan Koller.

    Victor Agali fra Hansa Rostock er også nævnt som en mulighed, og mens vi er ved afrikanere i tyske klubber, så er der en der foreslår Salomon Okoronkwo fra Hertha Berlin.

    Endelig er der en der mener, at bør skynde os (i helikopter?) til Aarhus og gafle svenske Goran Slavkovski foran næsen på AGF. Aarhusklubben med de store armbevægelser og de små resultater fik dog indtil videre ikke fat på Slavkovski, men måske vi så kan flyve til Italien og hente ham.

    Så meget om angribere: Silberbauers sandsynlige exit får en debattør til at genoptage drømmen om Chippen i FCK. En anden nævnt udlandssvensker er Pontus Farnerud.

    Jeg må i samme anledning hellere huske at hive dette forslag om Patrick Berger frem, siden jeg nu i en lidt sarkastisk tone mente, at sådanne forslag skulle gemmes til en generel transfertråd. Patrick Berger er nu ikke længere aktuel, da han skifter til Sparta Prag, jf. dette indlæg i tråden. Endelig er der dem, der foreslår FCMs Mikkel Thygesen som afløser for Silberbauer.

    Nå - en anden er nede og pille ved forsvarskæden med forslaget om at få AaBs Michael Jakobsen til at droppe et par CL-kampe og komme til FCK.

    Til samme kæde nævner en anden muligheden for at hverve Kasper Bøgelund. En går skridtet videre og peger på muligheden af kinesisk import i form af Sun Xiang.

    Og til sidst – hvis vi sælger Jesper Christiansen så tror jeg, ganske som denne herre, at vi henter Kevin Stuhr-Ellegaard i Randers FC.

    Det var vist det lige nu. Hej hej og glædelige transferspekulationer til alle. Må hvem end vi henter få hurtigere og mere succes end Ailton!
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen
    Spillere der er i søgelyset (kun presserygter)
    Espe
    ›Klubben kigger tilsyneladende mod Norge, hvor n Ruud
    render
    ›rundt i Odd Grenlands forsvar. Det er der jo ikke meget offensiv
    ›forstærkning over. Til gengæld…
    Espen Ruud meldes så nu på vej til OB
    http://www.varden.no/article/2008052...2708914/1001/_

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Ud over en enkelt kamp mod FC, er det ikke overvældende, hvor meget jeg selv har set til ham, men baseret på denne ene kamp, og andre folks tidligere tilkendegivelser, vil jeg gerne slå et slag for Derek Boateng i den hvide trøje.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Imponerende gennemgang og optakt til et forhåbentlig spændende transfervindue.

    Er dog skuffet over at jeg ikke kan få lov til at foreslå Torres, Ronaldo, George Best osv ;-)

    Men skidt pyt, så længe vi ikke henter Gravesen skal det hele nok gå...

    Er Koller egentlig realistisk ? Fansene i Nurnberg buher af ham, vi har Pospech og Sionko, passer ind i Ståles "filosofi" osv. Ville ikke genere mig at hente kæmpen...
    Fan af postmoderne fodbold...

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #5
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    ››
    ›Men skidt pyt, så længe vi ikke henter Gravesen skal det hele nok gå...


    Hvorfor egentlig det?

    Har ikke orket at læse alle svar igennem for et svar på dette udsagn, men jeg synes da netop at Graversen skriger til himlen mht hvad vi mangler og savner i FC lige nu. Der bliver i nogle svar talt om at 'genstarte' spillere, og det er særdeles passende mht Graversen.

    Han er gledet totalt ud i kulden. Han havde ikke succes i sin gamle klub Everton som udlån og er uønsket i Celtic. Det nærmest råber på en 20+ mill transfer sum.

    Jeg mener at han (når han performer) har det der skal til for en midtbanedynamo. Han har sans for de lange pasninger, viser initiativ, kan sparke til en bold og har fightervilje (sidstnævnte ting værdsætter jeg højt).

    Spørgsmålet er selvfølgelig om han er en ren joker at købe, om han gider prøve at komme på ret køl igen osv osv. Det er ikke for mig at sige, men jeg ville fil'me ikke have noget i mod at have en Graversen, der gerne vil til tops igen, på midtbanen for FC.

    Over & Out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    102

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    ›››
    ››Men skidt pyt, så længe vi ikke henter Gravesen skal det hele nok gå...
    ››
    ›Hvorfor egentlig det?

    ›Har ikke orket at læse alle svar igennem for et svar på dette udsagn, men jeg synes da netop at Graversen skriger til himlen mht hvad vi mangler og savner i FC lige nu. Der bliver i nogle svar talt om at 'genstarte' spillere, og det er særdeles passende mht Graversen.

    ›Han er gledet totalt ud i kulden. Han havde ikke succes i sin gamle klub Everton som udlån og er uønsket i Celtic. Det nærmest råber på en 20+ mill transfer sum.

    Jeg mener at han (når han performer) har det der skal til for en midtbanedynamo. Han har sans for de lange pasninger, viser initiativ, kan sparke til en bold og har fightervilje (sidstnævnte ting værdsætter jeg højt).

    ›Spørgsmålet er selvfølgelig om han er en ren joker at købe, om han gider prøve at komme på ret køl igen osv osv. Det er ikke for mig at sige, men jeg ville fil'me ikke have noget i mod at have en Graversen, der gerne vil til tops igen, på midtbanen for FC.

    ›Over & Out

    ›CPH12
    Det undre også mig at han ikke er blevet nævnt... det eneste sted jeg har set det, blev han omtalt som noget negativt!! I mine øjne ville han være noget nær det bedste, vi realistisk kan drømme om at lokke til klubben!

    Problemet er dog som du nævne hans rolle som "joker", gider han overhovedet at spille bold mere, eller vil han bare te sig som en idiot, og koste buler af penge i lønninger?!.. Umiddelbart ville jeg tro at FCK kunne have potentiale til at få ham på ret køl, vi har gjort det med tidligere "problembørn" som Sionko (kender ikke detaljerne om hans problemer i skotland, men har indtryk af, at de var omfattende), og hans modvilje mod pressen, vil utvivlsomt blive accepterert af Don Ø og Co. Som en ekstra sikkerhed, kunne man jo evt hente ham på en 1 årig kontrakt, med option for forlængelse, på den måde kunne vi sparke ham ad helvede til, hvis det blev en gentagelse af problemerne i hans tidligere klubber.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Endnu gang opretter vi derfor en samlet tråd her på SL, som man kan smide alskens indlæg om spillere til og fra klubben i. Der gælder de samme retningslinier som i de forgangne halvår:

    Tak for det. Det er fint med en smule update og oversgt over aktuelle udvikling i de mange tråde og dette tiltag overskueliggør alt andet lige hele debatten vedr. potentielle af- og tilgange.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    71

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Kanon update! Pisse godt arbejde.


  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    måsk
    måsk
    ›Jesper Christiansen – skal e
    og e ikke til West
    ›Bromwich Albion.

    Jeg tror bestemt at vi sælger JC. Man ser jo gang på gang at Morten Olsen favoriserer bænkevarmere i udlandet frem for årets målmand i danmark. JC må snart indse at han skal til udlandet for at spille på landsholdet. Det samme ved Thomas Sørensen, så der er nok ikke den store chance for at han kommer hjem og erstatter JC i FCK. Realistisk tror jeg på Kevin, men jeg håber på Kasper Schmeichel.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Er der nogen der kender Rene Mihelič i Maribor?

    Jeg købte ham i FM08 (i know, spar kommentarene :), hvor han viste sig yderst potent på den offensive midtbane. Det fik mig til at google ham, med begrænset succes.

    her er hans profil på Maribor. Det ser ud til at han har haft en stribe gode kampe med mål og assist.

    Han er 19 år (5-juli-1988) og skulle ifølge wiki have 1 landskamp på cv'et og være kaptajn for Maribor. Det må da betyde at han har nogle af de lederegenskaber som Don Ø snakkede om.

    Der var desværre ikke noget at finde på YouTube :-(

    Men hvis der skulle være nogen med tilhørsforhold til Slovenien og Mihelic, må i meget gerne supplere med oplysninger.

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Jeg har altid syntes at den mest oplagte erstatning for Linderoth ville være Daniel Andersson i Malmø FF. Han har godt nok rundet de 30, men bør have 3-4 gode sæsoner i benene. Han har til gengæld international rutine fra sveries landshold (61 kampe) og mange år i Italien (150 kampe).

    Lad os nu se at få fyldt den plads ud!!

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Det er så svært at vide, hvad der menes med int. klasse. Jeg husker tydeligt da Don Ø optrådte i "Det' bar' fodbold" (dengang Frimann og Werge var værter på programmet), og blev lidt fornærmet over Frimanns spørgsmål, der gik på, om man ikke kunne gå efter at tage skridtet videre, nu det økonomiske fundament var til det. Don Ø svarede bidsk, at man aldrig kunne tilknytte spillere som Beckham og Ronaldo, men at man jo allerede havde spillere i klassen lige under - som f.eks. Røll og Zuma. Bevares, jeg ser da gerne at der købes en spiller der har samme tekniske niveau som Zuma - eller Elrio for den sags skyld - men de har aldrig været i klassen lige under Beckham og Ronaldo. Så det der sigtes til, er formentlig spillere i Sionko- og Pespech-klassen. Hvilket da også er et fint niveau. Markedet er bare ret begrænset, hvis transferpolitikken (nu indeholdende spillere fra Tjekkiet - de skandinaviske østeuropæere) skal følges.

    Det er faktisk lidt skræmmende, at FCK-hjernevasken er begyndt at få effekt. Fra tid til anden sidder man jo og accepterer præmissen for transferpolitikken - jamen det er sgu da smartere, at gå efter mere sikre satsninger. Problemet er selvfølgelig bare, at de sikre kort ikke sikrer stort andet end stabilisering af det niveau, der allerede er opnået (2006/2007 sæsonen som undtagelsen, der bekræfter reglen). Og helt ærligt, hvis man ikke kan opnå samme resultat med det budget der er til rådighed, ved at satse bare lidt mere (også på "usikre" satsninger som åbenbart er alt andet end skandinavere, skandinaviserede spillere og tjekker), da har man sateme ikke gjort det godt nok.

    Nå, back on track, ovenstående blev stimuleret af snakken om Murcy, der pludselig skulle være interessant for os. Præcis som Demba var det. Ajax har lige løst tre spillere, hvoraf den uden CL-erfaring, absolut kunne bruges i FCK. Jeg ved ikke om FCK ville være attraktive nok - men det er heller ikke sagen. Derimod er det, at jeg ikke tror at der overhovedet kigges i den retning. Hells, spilleren (Rydell Poepon) har netop underskrevet med et notorisk bundhold (Sparta), der er kendt for ikke at have råd til gode spillere, og derfor lejer dem i større klubber. Nu var Poepon så transferfri - hvilket er lidt af et scoop for en angriber der er hurtig, fysisk stærk, har scoret 10 ligamål i den netop afsluttede sæson og så sent som i foråret, var med til at sænke det danske u21-landshold (bl.a. med en scoring).
    Apropos spillere med fortid i Sparta Rotterdam, har AaB haft held med deres satsning fra samme klub, nemlig Steve Olfers. Og selvom jeg ikke kan se netop ham som forstærkning af FCK, er det måske trods alt et tegn på, at det ikke er en helt umulig opgave. Ligesom at det ikke ville være en helt umulig opgave, at have hentet Anthony Obodai - en defensiv midtbanespiller med fighterevne, CL- og landsholdserfaring, lederevner og mindst ligeså meget talent som Femi. Eller Dominique Kivuvu inden han for alvor slår igennem - også til den defensive midtbane. Hvis AaB kan, kan FCK også. Eller, det er så spørgsmålet, men FCK burde kunne, that is.

    Skulle vi i øvrigt have brug for en arbejdsom og teknisk dygtig midtbanespiller, render Nourdin Boukhari også rundt dernede. Han er ikke vanvittig hurtig, men han kunne, tror jeg, passe ret godt ind i Ståles koncept, skulle han danne makkerpar med en Linde-type på den centrale midtbane. Og skal man søge en backup til kanten, kan man jo hente Simon Poulsen om et halvt års tid. Da vil han være sat til salg. Alternativt må Jan Kristiansen da også aktual - god teknik, godt langskud (der måske kan løse lidt op for det problem, Ståle er så irriteret over - nemlig at vores modstandere ofte har held med at pakke sig), god tilgang til opgaverne (virker det som) og vil formentlig gerne væk.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    74

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Edit: Stepihl kom mig i forkøbet med et mulehår :-)

    Nu er Prica ifølge Ekstra Bladet sat til salg i Sunderland.
    http://ekstrabladet.dk/sport/udenlan...cle1014937.ece

    Passer godt på den profil der ønskes til angrebet, og vil være et oplagt køb, såfremt han ønsker at vende tilbage til suppen allerede et halvt år efter han rejste.
    Yippee-ki-yay, motherfucker

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    Han virker nemlig desværre som et oplagt køb. Jeg er helt sikker på, at han ville floppe i FCK. Jeg synes ikke han ligner en der har det ekstra der skal til, for at gøre sig gældende som angriber i FCK - og jeg tror han vil få svært ved at være targetman i en klub, hvor modstanderne både pga. hans status som FCK'er og som tilbagevendt tidl. topscorer, vil sidde lige i ryggen på ham, bare bolden er i omegnen er 10 meter fra ham. I modsætning til en Demba-type (ikke dennes ustabilitet, men fysiske overskud) der puffede Brede og Gravgaard væk efter behag, har Prica ikke overbevist mig på den front (der desværre ellers er den vigtigste).

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Den store transfertråd 2008: Vi henter international klasse!

    ›Han virker nemlig desværre som et oplagt køb. Jeg er helt sikker
    ›på, at han ville floppe i FCK. Jeg synes ikke han ligner en der
    ›har det ekstra der skal til, for at gøre sig gældende som
    ›angriber i FCK - og jeg tror han vil få svært ved at være
    ›targetman i en klub, hvor modstanderne både pga. hans status som
    ›FCK'er og som tilbagevendt tidl. topscorer, vil sidde lige i
    ›ryggen på ham, bare bolden er i omegnen er 10 meter fra ham. I
    ›modsætning til en Demba-type (ikke dennes ustabilitet, men
    ›fysiske overskud) der puffede Brede og Gravgaard væk efter behag,
    ›har Prica ikke overbevist mig på den front (der desværre ellers
    ›er den vigtigste).

    Jeg mener nu, at Prica i AaBs EC kampe specielt mod Sampdoria og Totenham viste, at han i den grad formår at spille næste alene mod et stærkt forsvar. Når man dertil ligger AaBs rigtige spillestil (ikke den TV3 og Lynge har frem manet) da Prica var i klubben, er der ingen tvivl om at han kan fungere som decideret targetman.

    Personligt er jeg mere i tvivl om hvordan en Prica vil fungere som opspilstation når modstanderen er presset langt tilbage, og pladsen er knap. Han virker langsom på mig, spiecielt i spilopfattelsen. At han er stærk og god med hovedet er der ingen tvivl om, men en tagetman i FCK skal kunne mere. Teknikken og den første berøring skal være topklasse og her ser jeg ikke Prica, som den ultimative model FCK kan komme i besiddelse af.

    Når man tager CV og scoutingsystemet in mente, bør man dog huske at Prica nok er det ypperste man kan forvente.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 16 123411 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 555
    Sidste Meddelelse: 01.09.08, 08:43
  2. Svar: 741
    Sidste Meddelelse: 17.07.08, 21:00

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •