Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: OPTAKT til udekampen mod OB

    ›Dejligt at se, at Ståle ikke har mistet sin befriende trang til
    ›at eksperimentere.


    Omvendt så ligner Kvist en sikker starter, og jeg tror også han blir rigtig god her i resten af sæsonen. I min bog er Hutch den perfekte match til Kvist - han fylder nok til at Kvist ikke blir ladet i stikken, og han er kreativ - men mest i kombinationsspillet eller på kanten (dvs mod max 2 modspillere ad gangen).

    Nu er det ikke for at gnide rundt i de samme teser igen og igen, men hvis vi kunne prøve at etablere nogle løbemønstre og ikke bare stå og vente og først løbe med bolden, så tror jeg det kunne blive enormt godt. To super fløje der kan næsten det hele - men som skal spilles hurtigt for at dominere.

    Atiba lader til at varme bolden for meget, men i sig selv er det at holde i bolden på den offensive midtbane ikke altid lige let - og man kan se at det ikke er fordi han ikke kigger efter dybdeløbene. De kommer bare ikke. Det gælder også backs. Lille plus til Oscar for at bare tonse umotiveret derop engang imellem. Langskud er dog det eneste Atiba ikke rigtig ser ud til at nogen sinde blive god til. Desværre. Jeg tror dog Silberbauer tar hans plads, da han arbejder mere, og det skal vi mod OB. Ellers taber vi midten.

    Kvist er køligere end et køleskab, og har ingen problemer med at holde selv de mest aggressive modstandere væk. Han har også et godt blik for at spille den hen til den frie mand, men han kan godt tage lidt flere chancer hvis vi allerede har rykket vores spil op. Skud fra distancen er han oftest også frisk til at forsøge, men synes ikke de særligt ofte blir særligt farlige - men det kan han vel arbejde lidt på. Han er også ved at mestre den lange diagonal-aflevering - og så kan jeg snart ikke se hvorfor han ikke skulle kunne være en fuldgod erstatning for Linderoth inden for et år - selvfølgelig helst et halvt :-) Han er klart det største lyspunkt på vores hold for tiden - og så er han EGEN AVL. Længe siden efterhånden.

    Ellers synes jeg ikke rigtig der er så meget at sige. Vi skal spille bredt og hurtigt så vi kan komme udenom den brede OB-midtbane, men uden at forcere den. Kan vi komme ind og kombinere bag ved Esben Hansen i midten vil det være perfekt.
    Defensivt bør vi ikke lade spillere som netop Esben Hansen være i boldbesiddelse særligt længe. Jeg er lidt bange for hans lange afleveringer ud forbi vores backs til deres ganske udemærkede fløje. Specielt nu hvor vi mangler lidt på fysikken og i hovedspillet i den centrale defensiv. Nymann er enormt hurtig, og vi må håbe at Wendt får en kamp however unlikely, for ellers har OB en joker igennem 90 minutter de kan prøve med lange afleveringer til.

    Hovedsagen er at vi VED hvad OB står for. Men som de andre kampe vi indtil videre har spillet i år, så er vi selv vores værste fjende.

    Jeg håber vi spiller op med Junior som targetmand og så en hængende angriber. Mest fordi at spiller vi sådan, betyder det oftest at Ståle vil spille bredt. Om det så er "mere direkte" som der proklameres er så ikke til at vide, men det kan det jo sagtens være. Om den hængende angriber er Mackan der er den bedste af de tre i kombinationerne og i at holde i bolden, Ailton der selv kan bidrage med mest med bolden i fødderne, eller Nordstrand der er en slags mellemting med stort overblik, dog desværre ikke altid lige bevægelig. Jeg synes ikke Allbäck skal starte, men det er ikke fordi han er på vej ud, for gammel osv osv, men fordi jeg synes de to andre kunne være interessante på nuværende tidspunkt. Jeg tror desværre ikke det blir Ailton/Junior hvis vi skal spille bredt, for så skal vi ikke bruge så meget kreativt centralt, men jeg synes vi "mangler" at se hvad d'herrer brasilianere kan få ud af det over en længere periode. Nordstrand ligner det oplagte valg, ikke mindst fordi han kan hjælpe defensivt mod en stærk OB-midtbane - og så er han - stadig - vores topscorer (ja, vi har en topscorer!).

    Christiansen
    Pospech - Zanka - Laursen - WENDT
    Sionko - Silberbauer - Kvist - Grønkjær
    ------ Nordstrand
    Junior ------

    Efter 65 minutter ind med Hutch for Grønkjær og Ailton for Nordstrand.
    Vi vinder 2-0 på mål af Junior og Nordstrand - hvor en af dem får en assist fra Silber der bryder op igennem midten, den anden udnytter en løs chance.
    Allbäck ind for Junior hvis det ikke går. Desværre tvivler jeg på vi har to angribere på bænken.

    Nøglespilleren er vedkommende der starter sammen med Kvist centralt.
    For OB blir det Esben Hansen.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

    ›- Med Würtz og Hjalte væk havde det måske været LIDT smart at
    ›tage Neestrup og/eller Laudrup med for at have bare én
    midtbanespiller på bænken! Han må klø sig i sit skaldede
    ›hoved, Ståle, hvis Kvist eller Silber eller Sionko bliver skadet!

    Lige dét problem mener jeg nu godt kan løses. Enten ved at rykke Grønkjær ned på kanten og skifte en angriber ind eller for den sags skyld ved at sætte Wendt en tur op på venstre wing. Lidt afhængigt af kampens udvikling. Jeg tror sådan set det er værre hvis Pospĕch af den ene eller den anden grund må gå ud, for hvad gør man så?

    Det undrer mig så i øvrigt en smule at Ståle vælger 'Europacup'-opstillingen mod OB, men det er mest fordi jeg troede det ville være oplagt at give Junior mulighed for at spille mod sin gamle klub. Mht. Grønkjær i front tror jeg egentlig det er en ganske god idé; når vi tidligere har haft svært ved at få modstandernes forsvar ud at løbe, har det været yderst effektivt at bruge ham fremme.

    Men for at det skal fungere, kræver det så også at der kommer masser af løb fra midtbanen til at 'fylde op' i boksen når Grønkjær flakker rundt. Og med specielt Hutch, Sionko og Silberbauer på midten burde vi rent mandskabsmæssigt have folkene til det.

    Så hvis vi bare kigger på opstillingen og navnene, synes jeg egentlig ikke det ser så skørt ud. Det betyder dog ikke at det ikke alligevel kan blive en ørkenvandring - når man tænker på hvilken form truppen synes at være i for tiden, og hvor lille posen med indøvede opspilsvarianter er.

    Venligst,
    Bo N K

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    565

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

    ›Da der blev spillet 11 mod 11 var det tydeligt at det ene hold
    ›var alle reserverne: Coe, Hansen, Antonsson, Wendt, Laudrup,
    ›Neestrup, osv. mod den forventede startopstilling:

    Jesper Christiansen
    ›Zdeněk Pospěch - Mathias "Zanka" Jørgensen -
    ›Ulrik Laursen - Niclas Jensen
    ›Libor Sionko - Michael Silberbauer - William Kvist - Atiba Hutchinson
    ›Marcus Allbäck - Jesper Grønkjær



    Jeg som Ståle optimist skal nok VIRKELIG grave dybt for at finde mere optimisme hvis han starter med den opstilling og den IGEN går galt :(

    Sys det var oki at prøve den i Esbjerg, det fungerede simpelthen bare ikke !!! så skal man ikke prøve 2 uger efter igen :-( !!! COME ON STÅLE giv os noget magi !!! (Til gengæld hvis den lykkedes og vi får åbnet OB's Defensiv så manden jo GENIAL !!! )
    EN GANG FC ALTID FC...

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER

    TODI VI SAVNER DIG ... :'(... den største af dem alle :(

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

    hvis det er sådan som det frygtes her inde at gønkjær starter i angrebet. så håber jeg inderligt at vi ligger ud i en 4-3-3 i stedet for en 4-4-1-1.
    jeg tror vi kunne blive super farlige hvis man stillede op som følger

    ¨-------------Jesper Christiansen-------------
    Pospech ---- Zanka ------- Laursen ---WENDT

    -------Silber--------Kvist--------Atiba--------

    sionko ------------------------------ Grønkjær
    ------------ ------Allback--------------------

    det giver en hel del løbe arbejde til pospech/wendt de di skal op og hjælpe midtbanen så ikke vi kommer i undertal frem ad.. og sionko/grønkjær så ikke vi kommer i undertal baglens... men jeg tror denne opstilling kunne tage OB på sengen. og for mig at se er det den ideelle opstilling til de valgte spillere. i stedet for en 4-4-2 hvor grønkjær hænger... det er på kanterne man kan slå OB
    Sidst redigeret af zeez : 13.04.08 kl. 10:07 Årsag: look på opstilling
    written by Zeez

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    99

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

    Det lyder da spændende med en 4-3-3, men come on, jeg tror sandsynligheden for junior-ailton i startopstillingen er større end at vi stiller med en 4-3-3.

    men lad os nu se. vi må bare håbe den trods-reaktion kommer snart, så vi kan se lidt fight.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: OPTAKT til udekampen mod OB

    ›Jeg håber vi spiller op med Junior som targetmand og så en
    ›hængende angriber
    .

    Bare som en lille service:

    To skribenter har - uafhængigt, tilsyneladende - meldt om den formation der blev brugt ved lørdagens træning. Altså den med Grønkjær og Allbäck på toppen.

    Det er komplet usandsynligt, at Ståle skulle bruge dén formation om lørdagen og så stille med fx Junior og Nordstrand i selve kampen. Formationen bliver med 99% sandsynlighed kun ændret, hvis en af de foretrukne bliver skadet. Sådan har det i øvrigt alle dage været: Man skal bare tage til lørdagstræning, hvis man vil vide hvad opstillingen søndag er.

    Jeg skal bestemt ikke forhindre dig eller andre i at håbe, spekulere og fabulere om andre opstillinger mod OB, men det virker nu alligevel lidt som spild af jeres tid, når det med garanti bliver Grønkjær/Allbäck forrest :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    294

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

    Som udenforstående synes jeg dog det bliver spændende at se duoen Silber/Kvist. Det er to af jeres mest dynamiske og kreative spillere. Spørgsmålet er om de bliver for klejne overfor Esben Hansen og Hans Henrik Andreasen, men Silber/Kvist er en yderst interessant central parring. Hvis Ståle bare ville give dem en 4-5 kampe i streg tror jeg virkelig det kunne blive godt med Sionko og Hutchinson/Grønkjær på flankerne.

    Men det vil han vel heldigvis ikke.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,548

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

    Silberbauer har jo før vist, at han godt kan agere oprydder på midtbanen. Og modsat mange af vores andre midtbanespillere, er han tilmed ikke for fin til at gå ned i en glidende tackling.

    Men Grønkjær i angrebet er da helt håbløst. Hvorfor købe angribere, hvis man ikke gider bruge dem?

    Fatter heller ikke, at Atiba skal spille hver evig eneste gang.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

    ›Som udenforstående synes jeg dog det bliver spændende at se duoen
    ›Silber/Kvist. Det er to af jeres mest dynamiske og kreative
    ›spillere. Spørgsmålet er om de bliver for klejne overfor Esben
    ›Hansen og Hans Henrik Andreasen, men Silber/Kvist er en yderst
    ›interessant central parring. Hvis Ståle bare ville give dem en
    ›4-5 kampe i streg tror jeg virkelig det kunne blive godt med
    ›Sionko og Hutchinson/Grønkjær på flankerne.

    ›Men det vil han vel heldigvis ikke.

    Jeg tror ditto på, at Kvist og Silberbauer har den fornødne fight og fremadrettethed til at de kan danne et godt par på midten. Vi undgår ihvertfald det evindelige bold-flytteri, som Würtz pt. gør det mest i.
    Men ja det vil kræve, at man nu giver dem en reel chance og det er ikke 65 minutter i Odense.

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,719

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

    ›Det kan du da godt have ret i, men det er vel rimelig ligegyldigt
    ›at tage disse spillere med, hvis han alligevel under ingen
    ›omstændigheder ville sætte dem ind. Og sådan er det jo.
    ›Så hellere give dem tid i 2. div.

    Det er jo den gamle historie om, at vi bare ikke bruger "de unge". Jeg har nævnt det før: Det giver jo igen mening at rykke folk "officielt" i A-truppen, hvis man alligevel ikke har planer om at bruge dem. Men det er en helt anden snak.
    Aktuelt ville jeg bare synes, at det gav endog ret god mening med Neestrup og Laudrup* med i Odense, når der blandt de i alt 17 mand, vi sender afsted kun er 2 (to) centrale midtbanespillere! Ydermere ville det som sagt pga. U/21 reglen være gratis, og "yderydermere" er der jo ingen, der siger, at vi SKAL bruge dem* - blot have med i reserve, hvis der skulle ryge en (især central) midtbanespiller!
    *) Og jeg noterer mig så Wilkens' korrektion mht. at Mads Laudrup har karantæne. Det ændrer nu ikke det store ved pointen, og vi kunne stadig sende i al fald Neestrup med. Må sgu egentlig også være mærkeligt for ham som den tredie aktuelt disponible centrale midtbanespiller i truppen end ikke at komme med i truppen!

    ›Måske skulle vi lige klappe hesten en gang. Det kunne jo være, at
    ›der rent faktisk var tvivl om en spiller eller to (fx Grønkjær og
    ›Niclas).

    Så havde de næppe spillet på A-holdet ved den sidste og afgørende træning lørdag. Og det giver jo stadig ikke mening at tage FIRE angribere med, når man kun har tænkt sig at bruge den ene og med 99% sikkerhed sender to (og mindst èn) af dem på tribunen.

    ›Det kunne jo være, at startopstillingen ikke var 100%
    ›besluttet endnu.

    Det tror jeg nu godt, du kan regne med, den er, hvis vi skal følge m.o. gennem adskillige år. Ellers jf. dette indlæg.

    Ydermere ligger der i beslutningen vel også
    ›noget "nu står vi sammen - og alle tager til Odense og
    ›bakker op om holdet".

    Men Neestrup (og Laudrup) hører ikke til "alle"?

    ›Jeg er klar over, at din respekt for den skaldede nordmand ligger
    ›på et meget lille sted, men at kalde ham sindsyg fordi han tager
    ›17 mand med til Odense er nok lige lidt over målet.

    Nu er det her, ligesom al anden kritik af Ståle fra min side, ikke baseret på én enkelt kamp eller hændelse, men et mønster gennem lang, lang tid. Et mønster i dette tilfælde, at vi i modsætning til de øvrige superligaklubber stort set IKKE benytter os af muligheden for at have op til tre U/21 markspillere "gratis" med på bænken. Og et tilsvarende mønster, at Ståle konsekvent udtager 16-17 mand for så at måtte lade 1-2 mand ryge på tribunen. Det er jeg egentlig ret overbevist om, har større negativ effekt på den/de enkelte, der rammes, end det eventuelt gavnlige ved [som du siger] "nu står vi sammen - og alle tager til Odense og bakker op om holdet".
    Cheers,
    Holger
    - født på en sommernat i sprællemandens tegn
    Holger's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,719

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

    ›Jeg kan så lige informere om at Laudrup har karantæne. Ellers er
    ›jeg enig i alt hvad du skriver, Holger :-)

    Nå ja, if you say so, Wilkens! Jeg stoler på dig og din kilde :-)
    Men ... det er ikke nævnt nogetsteds hverken her eller her på den - ok, indrømmet - sjældent synderligt informative hjemmeside. Tipsbladet fredag har heller ikke Mads Laudrup på weekendens karantænelister, hverken for FCK i superligaen eller for KB i 2. divison øst!
    Så hvor FANDEN skulle man egentlig vide fra, at unge Mads har fået raget en karantæne til sig?
    Før du siger det altså :-) Still, jeg tror på dig og bemærker da også, at Laudrup ikke spillede for KB/FCK2 i dag mod Slagelse!
    Cheers,
    Holger
    - født på en sommernat i sprællemandens tegn
    Holger's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,719

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

    ›Lige dét problem mener jeg nu godt kan løses. Enten ved at rykke
    ›Grønkjær ned på kanten og skifte en angriber ind eller for den
    ›sags skyld ved at sætte Wendt en tur op på venstre wing. Lidt
    ›afhængigt af kampens udvikling.

    Det hænger bare dårligt sammen med, at Grønkjær iflg. Ståle pt. ikke har luft til 90 minutter, så han vil næppe være ideel at flytte ned på midtbanen efter f.eks. en times spil :-)
    Derudover er det nu først og fremmest den centrale midtbane, jeg er bekymret for. Der kan du hverken sætte Wendt eller Grønkjær i givet fald. Og jeg erkender muligheden for at rykke Atiba ind centralt (og så Grønkjær eller Wendt ned/ind på venstrekanten). Men det ville jo betyde to omrokeringer i stedet for én mand direkte ind fra bænken. Og jf. et af forårets store problemer, ville jeg mene at jo færre omrokeringer, jo bedre.

    Jeg vil så ikke afvise, at Ståle kunne finde på at bringe Antonsson ind på den centrale midtbane i givet fald :-)

    ›Jeg tror sådan set det er værre
    ›hvis Pospĕch af den ene eller den anden grund må gå ud, for
    ›hvad gør man så?

    Hvis Anton ikke ryger på tribunen, er han vel den mest "naturlige" at sætte ind der. Ellers ryger Kvist derned, eller måske endda Silberbauer, hvilket i begge tilfælde bringer os tilbage til problemet på den centrale midtbane.

    ›Så hvis vi bare kigger på opstillingen og navnene, synes jeg
    ›egentlig ikke det ser så skørt ud. Det betyder dog ikke at det
    ›ikke alligevel kan blive en ørkenvandring - når man tænker på
    ›hvilken form truppen synes at være i for tiden, og hvor lille
    ›posen med indøvede opspilsvarianter er.

    Nope. Opstillingen synes jeg absolut giver mening omend ingen illusioner om afvigelser fra bondefobolden. Still, det handler nu udelukkende om at vinde for enhver pris, så i dag - og resten af foråret - vil jeg fravige både krav og fantasi om anstændigt og marginalt seværdigt forbold fra København.
    Cheers,
    Holger
    - født på en sommernat i sprællemandens tegn
    Holger's Avatar

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,195

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

    ›Aktuelt ville jeg bare synes, at det gav endog ret god mening med
    ›Neestrup og Laudrup* med i Odense, når der blandt de i alt 17
    ›mand, vi sender afsted kun er 2 (to) centrale midtbanespillere!
    ›Ydermere ville det som sagt pga. U/21 reglen være gratis, og
    ›"yderydermere" er der jo ingen, der siger, at vi SKAL
    ›bruge dem* - blot have med i reserve, hvis der skulle ryge en
    ›(især central) midtbanespiller!

    Come on - du ved lige så vel som jeg, at Neestrup ALDRIG vil komme ind i denne kamp no matter what. Spillere som Hutch og Sionko er der større chance for spiller centralt end at Neestrup kommer ind.

    ›Må sgu egentlig også
    ›være mærkeligt for ham som den tredie aktuelt disponible
    ›centrale midtbanespiller i truppen end ikke at komme med i
    ›truppen!

    Tror jeg såmen ikke. Han er muligvis skuffet, men overrasket er han næppe. Havde Bertolt stadig været i klubben, ja så havde jeg givet dig ret i, at det havde været underligt at udelade ham.

    ›Så havde de næppe spillet på A-holdet ved den sidste og afgørende
    ›træning lørdag. Og det giver jo stadig ikke mening at tage FIRE
    ›angribere med, når man kun har tænkt sig at bruge den ene og med
    ›99% sikkerhed sender to (og mindst èn) af dem på tribunen.

    Han har jo taget samtlige spillere med, som kunne være aktuelle i kampen. Deri hører ikke spillere som Neestrup, men det gør alle 4 angribere.

    Og nej, på trods af Neestrup og Laudrups status som spillere i A-truppen, så hører de i min verden ikke til "alle". Og så kan du da have ret i dine betragtninger om, at det er underligt at disse er i A-truppen, hvis de alligevel ikke er i betragtning til 1.holdet. Men det handler vel først og fremmest om at få træning på højeste niveau-

    ›Nu er det her, ligesom al anden kritik af Ståle fra min side,
    ›ikke baseret på én enkelt kamp eller hændelse, men et mønster
    ›gennem lang, lang tid. Et mønster i dette tilfælde, at vi i
    ›modsætning til de øvrige superligaklubber stort set IKKE benytter
    ›os af muligheden for at have op til tre U/21 markspillere
    ›"gratis" med på bænken. Og et tilsvarende mønster, at
    ›Ståle konsekvent udtager 16-17 mand for så at måtte lade 1-2 mand
    ›ryge på tribunen. Det er jeg egentlig ret overbevist om, har
    ›større negativ effekt på den/de enkelte, der rammes, end det
    ›eventuelt gavnlige ved [som du siger] "nu står vi sammen
    ›- og alle tager til Odense og bakker op om holdet"
    .

    Ja Ståle gør vel ca. ligesom alle andre trænere ville have gjort. At udtage 16-17 mand til en udekamp er helt normalt. Og ikke at benytte sig af de "gratis" pladser er imo aldeles fornuftigt og 100% naturligt, når man som situationen er pt ALDRIG ville bruge dem, og når 2. div ligger og kæmper en hård kamp om at undgå nedrykning. Lå vi klart i spidsen og var 2. div ikke i fare, så var der selvfølgelig også blevet brugt disse "gratis" pladser.

    Jeg er klar over, at du ikke er vild med Ståle, men come on. Den her kritik er sgu for åndsvag.

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

    ›Ja Ståle gør vel ca. ligesom alle andre trænere ville have gjort.
    ›At udtage 16-17 mand til en udekamp er helt normalt. Og ikke at
    ›benytte sig af de "gratis" pladser er imo aldeles
    ›fornuftigt og 100% naturligt, når man som situationen er pt
    ›ALDRIG ville bruge dem, og når 2. div ligger og kæmper en hård
    ›kamp om at undgå nedrykning. Lå vi klart i spidsen og var 2. div
    ›ikke i fare, så var der selvfølgelig også blevet brugt disse
    ›"gratis" pladser.

    ›Jeg er klar over, at du ikke er vild med Ståle, men come on. Den
    ›her kritik er sgu for åndsvag.

    Erhm, selv da KB 2dø lå godt ... erhm, lå bedre brugte Ståle konsekvent ikke de gratis pladser på bænken, så det er altså ikke korrekt.
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,195

    Re: Optakts- og kamptråd: OB - FC København

    ›Erhm, selv da KB 2dø lå godt ... erhm, lå bedre brugte Ståle
    ›konsekvent ikke de gratis pladser på bænken, så det er altså ikke
    ›korrekt.

    Nu har vi i denne sæson været i en position, hvor vi har haft overskud til eksperimenter. Dog har vi tidligere set både Laudrup og vist også Neestrup på banen. Laudrup fx i Silkeborg - så de må have siddet der "gratis" under Ståle. Og både Zanka og især Oscar har siddet en del på bænken "gratis", så vidt jeg husker.

    Faktisk burde Ståle vel reelt have ros for ikke at bruge "Zanka" gratis, som han sagtens kunne. Men derimod give ham chancen - vel og mærke i klubben "der aldrig giver unge chancen".

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42
  2. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  3. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26
  4. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Nordvest FC
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 30.04.09, 07:47
  5. Optakts- og kamptråd: Næstved - FC København
    By Spurs in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 10.03.08, 07:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •