Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Alias

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Alias

    Nu skal det være, nu skal jeg endelig have købt Alias på DVD. Det er let underholdning, bevares, men jeg må indrømme at jeg er lidt vild med det.

    Alias er i mange andre lande blevet udgivet i en samlet box kaldet "the Rambaldi Box", som ser således ud:






    Er der nogen der har set den et sted i Danmark? Og i så fald til hvilken pris? Det billigste jeg har fundet Alias til, er 199,- pr. sæson i TP. Hos enkelte netforhandlere har jeg kunne finde nogle af sæsonerne til 179,- stykket, men det er eksl. forsendelse.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Alias

    Amazon har den til 135$... Dollaren er lav, men de skal så ha penge for fragt. Og man ka blive bollet i tolden, i og med at den ikke kan sendes i de små kuvert-size pakker.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Alias

    I den engelske filial koster den omkring 1500 så der er ikke så meget hjælp at hente lige på amazon, med mindre du køber 1-4 i én boks og 5 for sig selv i region 2. Så koster det af en eller anden grund 'kun' omkring 1100.
    Sidst redigeret af GatoConBotas : 24.03.08 kl. 18:47
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Alias

    Konen er også tosset med Alias.. men jeg mener nu at have købt dem via cdon... hvor nogle af de tidligere sæsoner har været på tilbud.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: Alias

    CDON.com har den ikke længere. Jeg endte med at købe dem i TP til ca. 1000 kroner.

    Ellers tak for hjælpen.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Paolo di Canio alias Hitler...
    By Zkinke in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 14.12.05, 15:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •