Viser resultater 1 til 11 af 11

Emner: Würtz vil ikke sammenlignes

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    29

    Würtz vil ikke sammenlignes

    Jeg faldt lige over en artikkel, hvor Würtz føler sig presset over sammenligningen med Tobber. http://www.coppadiem.dk/vis_artikel.asp?AjrDcmntId=277

    Mit spørgsmål er bare, kan han tillade sig det? Han spiller i den klub, hvor der er størst fokus på spillerne. Der ligger til stadighed en forventning, om vi altid ligger i toppen, da Tobber var i truppen var han en meget stabil føre i maskinrummet. Måske den bedste gennem tiderne.

    Det er forventlig at Würtz skal kunen leve med det pres, og dermed også med sammenligningen med Tobber. Sådan er det i en topklub, hvor vi som fans forventer det bedste hver gang.

    Jeg håber for holdet og for Würtz at han levere en første klasses indsats på lørdag, så kan det være spørgsmålene om, hans klasse ift. Tobber forstummer.
    Ther can be only one....ForZa FCK

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Würtz's vil ikke sammenlignes

    Selvfølgelig ligger der et større pres på ham end i Aalborg og det pres skal der naturligvis være i København. Og hvis man ikke kan håndtere det, er man ikke god nok. Men jeg vil nu give ham ret i at man ikke skal sammenligne ham med Linderoth. Linderoth var af en helt anden klasse, en spiller der jo egentlig var for god til FCK. Så selvfølgelig ligger der er stort pres på ham og han skal da spille godt. Men man kan ikke tillade sig at forvente at han skal spille på samme niveau som Linderoth gjorde. Ikke endnu i hvert fald.
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    75

    Re: Würtz vil ikke sammenlignes

    Jeg kan da godt forstå han ikke vil sammenlignes med Linderoth! Det vil jo være som at sammenligne en tændstik med en flammekaster sådan som Würtz har gjort den indtil videre i FCK.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    633

    Re: Würtz vil ikke sammenlignes

    Folk var også mega utilfredse med Linderoth det første halve år. Han blev i den grad stemplet som fejlkøb.

    Würtz skal nok slå til.

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,274

    Re: Würtz vil ikke sammenlignes

    Jeg kan ikke se Würtz brokker sig over det pres det indebærer at spille for en klub som FC København. Han siger da netop at han havde forventet det pres der er på ham nu, han er bare træt af at blive sammenlignet med Linderoth. Så vidt jeg kan forstå på ham er han snarere træt af sammenligningen fordi han ikke gider koncentrere sig om Linderoth, end det er fordi han er træt af presset. Det kan jeg sagtens forstå.


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Würtz vil ikke sammenlignes

    Jeg tror ærlig talt lidt at presset, omend Würtz siger at han forventede det, er kommet bag på ham. Det er selvfølgelig en urimelig sammenligning mellem Würtz og Linderoth, men det er klart at den ligger lige for når Würtz har underpræsteret. Würtz er købt med store forventninger, hvorimod f.eks. Sionko har lettere ved at imponere os alle, da ikke mange kendte ham på forhånd. Jeg personligt savner et lidt mere chance-betonet spil fra Würtz. Han flytter for mange bolde. Men ja manden skal selvfølgelig have tid.

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    442

    Re: Würtz vil ikke sammenlignes

    ›Jeg tror ærlig talt lidt at presset, omend Würtz siger at han
    ›forventede det, er kommet bag på ham. Det er selvfølgelig en
    ›urimelig sammenligning mellem Würtz og Linderoth, men det er
    ›klart at den ligger lige for når Würtz har underpræsteret. Würtz
    ›er købt med store forventninger, hvorimod f.eks. Sionko har
    ›lettere ved at imponere os alle, da ikke mange kendte ham på
    ›forhånd. Jeg personligt savner et lidt mere chance-betonet spil
    ›fra Würtz. Han flytter for mange bolde. Men ja manden skal
    ›selvfølgelig have tid.

    Med i ligningen skal, at han spiller en meget vanskelig plads (måske den vanskeligste), hvor kravene til en veludført præstation er et mix af både defensive og offensive kvaliteter, samt et godt overblik uden bold. Sidstnævnte kommer ikke fra dag ét af den simple grund, at manden ikke kender sine medspillere godt nok. Han er ung, har haft 3 måneder i København og spillet 16 kampe i alt - med andre ord er stadig ny i min bog.
    Casper
    .casper's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    24

    Re: Würtz vil ikke sammenlignes

    Der findes ikke to ens spillere, så jeg forstår ham ganske fint.

    At han i løbet af foråret kommer op på det, der et eller andet sted forventes af ham, ser jeg sgu frem til. Hvis vi bare kunne holde på hele holdet mindst til jul næste år, tror jeg sgu der ligger noget kanon i skuffen fra drengene næste efterår (var der nogen der sagde Champions League?)
    Det mest ægte og rammende jeg MEGET, MEGET længe har læst --> http://www.information.dk/158061

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    154

    Re: Würtz vil ikke sammenlignes

    Man kan vel tænke over om det overhoved er Wütrz der skal overtage pladsen efter Linderoth. Det er vel Hjalte der er den erfarne af de to i midten, og Würtz der er den unge som skal udvikle sig. Hvis der var en anden makker til ham tror jeg man ville se ham udvikle sig bedre. Mener at man burde have en spiller med samme udstråling og karakterisme som Linderoth og så Hjalte eller Würtz ved siden af.

    I det tilfælde ville jeg klart foretrække Würtz. Selvom Hjalte har for vane at lave gode mål et sted ude på vestegnen og lavede to mål i en kamp i Odense for nogle år siden og det han gør oftest at falde over bolden så den ryger et pænt stykke over mål, hvilket er meget belastende at se på som tilskuer. Så forstår udmærket at Würtz ikke vil sammenlignes med Linderoth. Hvem ville bryde sig om at blive sammenlignet med en anden, og så blive stemplet som fejlkøb hvis man ikke gør det ligeså godt som den foregående!?!


    Baxxter

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Würtz vil ikke sammenlignes

    Würtz har primært spillet godt når han har spillet forskudt på den centrale midtbane. Som han spiller nu side-ordnet med Hjalte så opnår han ikke sit optimale niveau.

    Der er vel ingen tvivl om at hvis Würtz viser det potentiale som han tydeliggjorde i samspillet med Winsnes så vil han klart være en givinst for FC. Jeg er derfor af den overbevisning, at et indkøb af en stærk offensiv cantral midtbanespiller, der også kan aflaste defensivt, vil være løsningen der på sigt kan frigøre Würtz.

    Men en sådan spiller kommer jo nok aldrig til FCK i Ståles regeringstid, dertil kunne holdet risikere at spille for flot og offensivt.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    33

    Re: Würtz vil ikke sammenlignes

    ›Man kan vel tænke over om det overhoved er Wütrz der skal
    ›overtage pladsen efter Linderoth. Det er vel Hjalte der er den
    ›erfarne af de to i midten, og Würtz der er den unge som skal
    ›udvikle sig. Hvis der var en anden makker til ham tror jeg man
    ›ville se ham udvikle sig bedre. Mener at man burde have en
    ›spiller med samme udstråling og karakterisme som Linderoth og så
    ›Hjalte eller Würtz ved siden af.

    ›I det tilfælde ville jeg klart foretrække Würtz. Selvom Hjalte
    ›har for vane at lave gode mål et sted ude på vestegnen og lavede
    ›to mål i en kamp i Odense for nogle år siden og det han gør
    ›oftest at falde over bolden så den ryger et pænt stykke over mål,
    ›hvilket er meget belastende at se på som tilskuer. Så forstår
    ›udmærket at Würtz ikke vil sammenlignes med Linderoth. Hvem ville
    ›bryde sig om at blive sammenlignet med en anden, og så blive
    ›stemplet som fejlkøb hvis man ikke gør det ligeså godt som den
    ›foregående!?!



    Jeg mener alt i alt at Würtz har gjort det godt nok ind til nu i FCK. Han har både haft gode og mindre gode præstationer, men hvem har ikke det........
    Han fortjener ikke at blive sammenlignet med Linderoth, da de slet ikke er samme type spillere. Jeg er sikker han nok skal blive et godt køb i længden.
    Stol på Ståle !!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvorfor vil I ikke se City?
    By Tubsy in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 19.02.09, 16:09
  2. Bo Svensson vil ikke lave en ny ”Hjalte”
    By Jan the FC-man in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 27.11.05, 01:59
  3. Vil Ulvene ikke ha guldet til heden?
    By flemmingclausen1980 in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.04.05, 23:27
  4. Vil AaB eller vil AaB ikke vinde på søndag?
    By Morientes in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 21.05.04, 12:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •