Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 43

Emner: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    208

    Re: Billetter til UEFA - sæsonkort

    ›Men der er da ingen grund til at sende en kvittering hjem til en
    ›- som man to sekunder efter man har købt sin billet modtager i
    ›sin mailboks - og så tage 13 kr. for det.
    Der er den enkle grund, at de netop tager de 13 kr. for det, og dermed tjener en lille smule mere pr. sæsonkort.
    Jeg tror ikke at det pågældende brev har nogen som helst praktisk betydning og funktion udover at hæve den samlede pris med over 10%.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    27

    Re: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

    Jeg har lige tjekket min kvittering for Lenskampen og kan se at ikke har betalt noget forsendelsesgebyr til den kamp.
    Fedt at man lige får sneget et ekstra gebyr ind på den måde.
    Hasta la victoria siempre

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    129

    Re: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

    Tænkte lige at jeg ville dele min email korrespondance med billetlugen:

    Til Billetlugen,

    Jeg har som sæsonkort-holder netop købt billetter til FCK’s hjemmekampe mod Panathinaikos og Atletico Madrid. Til min store overraskelse var det ikke muligt at købe begge disse billetter i samme transaktion, jeg måtte derimod betale for dem i to omgange. Dette betyder tilsyneladende at jeg skal betale alle gebyrerne to gange, hvilket jeg finder aldeles uacceptabelt.

    Ydermere finder jeg det mærkeligt at jeg skal betale et forsendelses gebyr (2x13 kr.) for en billet jeg IKKE får tilsendt. Jeg får derimod tilsendt en kvittering der er magen til den jeg selv kan printe ud. Ligeledes stiller jeg mig uforstående overfor at 20% af salgsprisen går til et ekspeditions gebyr, når jeg selv står for alle betalinger og ekspeditioner på jeres hjemmeside.

    Hilsen

    Nikolaj Petersen

    Svar

    Hej

    Der bliver fremsendt en kvittering som giver dig et bevis på at du har købt din nummererede plads i PARKEN til den pågældende kamp. Det er ikke den samme kvittering som du modtager på mail.

    Hvis du ikke modtager din kvittering skal du kontakte Billetlugen så vi kan få den genudskrevet og sendt igen.

    Med venlig hilsen

    Billetlugen

    Jeg svarer

    Tak for det hurtige svar.

    1) Hvis i alligevel skal sende alle en kvittering som i beder folk om at tage med, hvorfor sender i så ikke bare en billet?

    2) Du svarer ikke på mit hovedspørgsmål: Hvorfor er det ikke muligt at købe de to billetter samtidig, således at jeg skal betale alle gebyrer to gange?

    Hilsen

    Nikolaj

    Svar

    Hej Nikolaj

    Se svar i nedenstående:


    1) Hvis i alligevel skal sende alle en kvittering som i beder folk om at tage med, hvorfor sender i så ikke bare en billet? En billet i vores system er ikke nummereret da I skal kunne købe med rabat via en kode. Vi kunne godt lave en fiktiv billet med række og sædenummer, men den vil ikke være anderledes end kvitteringen. Problemet med en "billet" er at nogen så vil tro at de kan komme ind med den unden deres sæsonkort. Derfor vil vi meget klart signalere at det er sæsonkortet er adgangsgivende. Kvitteringen anvendes hvis kortet er defekt eller FCK får et scannerproblem i indgangen.


    2) Du svarer ikke på mit hovedspørgsmål: Hvorfor er det ikke muligt at købe de to billetter samtidig, således at jeg skal betale alle gebyrer to gange? Vi har vendt og drejet løsningsmodellerne og en dobbeltbillet kombineret med mulighed for køb af billetter til hver enkelt kamp giver for mange fejlkøb. Det har vi desværre tidligere oplevet ifm. billetkøb. Det går desværre ud over alle dem som godt kan finde ud af ikke at købe en dobbeltbillet samt en billet til en anden kamp.

    Jeg svarer

    Hvordan kan det så være at i IKKE krævede noget forsendelses gebyr til kampen mod Lens?! Der er tale om præcis det samme produkt, jeg skal bare betale 13 kroner mere. Ligeledes går jeg ud fra at i sender begge kviteringer i samme brev, og så behøver jeg vel ikke betale forsendelsesgebyr to gange?

    Nikolaj

    Fortsættelse følger....
    Sidst redigeret af nhtp : 17.10.07 kl. 08:30
    ------------------------------------
    | '|___
    |_|***| <------ Nikolaj 'på SKOEN' HTP

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

    Det groteske her er, at når man køber en billet til en koncert i Vega, kan man spare de 13,- på deres udemærkede printselv billet funktion. Det gælder åbenbart ikke på alle deres billetsalg....

    -cphdreaming, der troede at man betalte forsendelsen i billet-og ekspeditions gebyr

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    496

    Re: Billetter til UEFA - sæsonkort

    ›Nææ det kan man mene - men brevet er originalt og findes kun i 1
    ›exemplar. En udskrift kan man lave 1000 gange. Kopierer man
    ›brevet er det bevidst snyd og så falder hammeren.

    I både brevet og i e-mailen står der jo sæsonkort-nummer på. Det giver derfor ingen mening at kopiere hverken brevet eller e-mailen, da det vil være komplet ubrugelige uden et sæsonkort med matchende sæsonkort-nummer.

    Jeg har derfor meget svært ved at se hvordan det tilsendte brev adskiller sig fra e-mailen.
    En medbragt udkrift af e-mailen har præcis samme validitet som brevet!

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    121

    Re: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

    Er der nogen der har benyttet sig af muligheden for at troppe op i Parken og købe billetterne, det var muligt fra i går klokken 12.00? Og er der i givet fald en gebyrbesparelse at hente ved at gøre dette?

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    154

    Re: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

    ›Er der nogen der har benyttet sig af muligheden for at troppe op
    ›i Parken og købe billetterne, det var muligt fra i går klokken
    ›12.00? Og er der i givet fald en gebyrbesparelse at hente ved at
    ›gøre dette?

    Det tror jeg ikke du skal regne med!! snarere tværtimod!!1

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

    sådan er det og være trofast fan af forretningen PS&E

    de mest trofaste fans bliver flået for penge, både sæsonkort pris og når vi skal købe 'tillægs-billetter' bliver vi flået.

    Man til gode ser overhoved ikk de faste folk. man pisser derimod på dem fordi man ved at de nok skal købe billetterne
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

    ›Hej

    ›Der bliver fremsendt en kvittering som giver dig et bevis på at
    ›du har købt din nummererede plads i PARKEN til den pågældende
    ›kamp. Det er ikke den samme kvittering som du modtager på mail.

    ›Hvis du ikke modtager din kvittering skal du kontakte Billetlugen
    ›så vi kan få den genudskrevet og sendt igen.

    ›Med venlig hilsen

    ›Billetlugen


    Det er direkte løgn. Da jeg ikke modtog nogen kvittering ringede jeg til Billetlugen, der oplyste mig at jeg bare skulle printe min emailkvittering ud og tage den med. De ville med andre ord ikke sende en ny til mig men mente altså at emailen var nok...

    Desuden mener jeg at det er ulovligt at komme et ekstra gebyr på (dankortgebyr på ca. 1½kr) efter man har accepteret at købe. Ikke at jeg bliver markant fattigere af det, men ifølge en Kontant-udsendelse for nogen tid sinde på dr var det ikke en lovlig fremgangsmåde.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    206

    Re: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

    Så er de 13,- kr. væk. *imødeser massekrav til Billetlugen*

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

    ›Så er de 13,- kr. væk. *imødeser massekrav til Billetlugen*


    Så kan alle dem som købte MED gebyr i går vel regne med at få de 2x13 kroner tilbageført?

    -Henrik
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    129

    Re: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

    Hvad satan i helvede! Jeg synes godt nok også at det var lidt irreterende at min mail korrespondance stoppede brat efter jeg påpegede at gebyret ikke var der mod Lens.

    Nikolaj 'Skriver straks endnu en gang' HTP
    ------------------------------------
    | '|___
    |_|***| <------ Nikolaj 'på SKOEN' HTP

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

    ›Hvad satan i helvede! Jeg synes godt nok også at det var lidt
    ›irreterende at min mail korrespondance stoppede brat efter jeg
    ›påpegede at gebyret ikke var der mod Lens.

    ›Nikolaj 'Skriver straks endnu en gang' HTP


    Lad os straks vide om de automatisk tilbagefører eller om vi alle skal klage vores nød til dem!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    Mio

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    129

    Re: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

    Helt sikkert! Jeg er der som en flue om en lort...

    Nikolaj 'metaforens konge' HTP
    ------------------------------------
    | '|___
    |_|***| <------ Nikolaj 'på SKOEN' HTP

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    129

    Re: Billetter til UEFA Cup - sæsonkort

    Så er der nyt! Til billetlugens ros skal det siges at de rent faktisk ringede til mig personligt. De har haft et møde med ledelsen, og jeg kan næsten regne ud at jeg ikke er den første der har klaget.

    Summasummarum er at de 26 kroner bliver tilbageført til alles konto. Der skulle blive sendt en mail rundt imorgen til dem der er berørte.

    I fremtiden vil kvitteringen blive sendt som en mail, og ikke med posten, så dermed har vi forhåbentlig set det sidste til det gebyr :-)

    Jeg fortalte ligeldes at jeg underede mig over at gebyret ikke blev opkrævet i forbindelse med Lens kampen. Det undrede han sig over, idet han mente at gebyret også blev opkrævet dengang, og ville undersøge nærmere.


    Nikolaj 'så er den ged barberet' HTP
    ------------------------------------
    | '|___
    |_|***| <------ Nikolaj 'på SKOEN' HTP

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny UEFA Cup-finale kan være på vej til Parken
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 22.09.06, 13:10
  2. Ekstra UEFA-cup-plads til Danmark inden for rækkevidde
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 16.09.06, 09:04
  3. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 20.02.06, 18:45
  4. Billetter til BT cup ?
    By Hans in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.01.04, 19:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •