Side 4 af 23 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 865

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... dobbeltmoral! Practice what you preach......

    https://www.dr.dk/nyheder/politik/ve...lske-banditter

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Premier League.

    Jeg synes, at det er ganske ulideligt at se på, når der bliver spillet så dårligt fodbold af på papiret gode fodboldspillere, som det typisk sker i Premier League. Uanset om det så sker ved, at der skal spilles langt hurtigere end spillerne evner, eller forsvarsspillerne bliver ofre for, at man åbenbart ikke træner forsvarsspil derovre eller noget helt tredje eller fjerde, så forstår jeg ganske enkelt ikke det interessante ved det. For mig er der eksempelvis intet fascinerende ved, at der er et hav af chancer i en kamp, eller for den sags skyld at et hold på kort tid kan hente modstanderens store forspring, når de hændelser udelukkende skyldes, at modstanderen dummer sig konstant og meget konsekvent.

    Et rent gæt må være at spillere kun bliver tiltrukket af ligaen på grund af de enorme penge, der bliver lagt i den, eller fordi det er hans eneste mulighed, for på alle andre måder må det da være meget sjovere for en fodboldspiller, hvis han kan komme til Italien, Spanien, Tyskland eller Frankrig.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    572

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Offentlig transport og/eller cykelhjelme.. Basta
    Imod moderne stemningsdiktatur

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,427

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ‪Well, det er en skidt dag for mænd der sidder og råber i radioen ad folk de ikke kan lide, hvorefter de peger på deres kjole og paryk og siger at det bare er “satire”.

    Men jeg kan ikke lide 24syv, alle deres rabiate værter, deres social media-strategi der som regel bare er moderne skolegårdsmobning, og nu deres whiny måde at spille offerkortet på — nå, nu er det pludselig ok at være krænket?

    I bliver ikke savnet herfra.


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,249

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ‪Well, det er en skidt dag for mænd der sidder og råber i radioen ad folk de ikke kan lide, hvorefter de peger på deres kjole og paryk og siger at det bare er “satire”.

    Men jeg kan ikke lide 24syv, alle deres rabiate værter, deres social media-strategi der som regel bare er moderne skolegårdsmobning, og nu deres whiny måde at spille offerkortet på — nå, nu er det pludselig ok at være krænket?

    I bliver ikke savnet herfra.
    Så vil jeg følge op med navnet “Radio Loud”. Det navn bærer i dengrad præg af at man forsøger at være ung med de unge. Og dette forsøg på at være unge med de unge, er på niveau med kommuner der danser Gamnam style for appelere til unge familier og få dem til at flytte til kommunen.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,249

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    At Tv2 skal vise "El Classico". Tv2 er den eneste kanal der er i stand til at sænke debatniveauet under Viasats standart.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,427

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Fyrværkeri. Nu har jeg sgu efterhånden set det. Røvsygt og røvirriterende.


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,427

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Streamede hjemmekoncerter under denne infernalske lukning af verden. De bidrager ikke med andet end at gøre mig endnu mere deprimeret over, at den ægte vare ikke engang er i nærheden af at være mulig at komme til.


  13. #9
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Streamede hjemmekoncerter under denne infernalske lukning af verden. De bidrager ikke med andet end at gøre mig endnu mere deprimeret over, at den ægte vare ikke engang er i nærheden af at være mulig at komme til.
    Så enig og for at fortsætte tråden (og med fare for at pisse alt for mange af, men det er jeg ligeglad med:-)): alt det der fællessang på TV. I mine øjne et forfærdeligt forsøg på at illudere sammenhold og ‘danskhed’ som om vi levede under besættelsen. Det tangerer fandme Kim Larsen hyldesten og dem, der græd efter vores såkaldte terroroplevelse foran krudttønden uden at have det fjerneste med hændelsen at gøre.

    Det er kvalmt og kan kun stoppes for sent, men Hey, nu er den ellers meget dygtige Hr Faber blevet hele Danmarks hyggeonkel.

    MCN

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,427

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Ligemeget hvad folk så ellers måtte have i baghånden af stråmænd om det, og ligemeget hvad folk ellers måtte have på lager af "don't do the crime if you can't do the time"

    – så kan jeg fandme ikke lide, når et opholdsforbud med tilhørende strafhjemmel, der skal forhindre hundredevis af mennesker i at samles om drinks og sol og skabe smittefare, bliver brugt af politiet til at opkræve pænt høje bøder af lokale beboere, der opholder sig på ellers tomme legepladser.


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,611

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... folk, som tages i at fortælle en usandhed og som bliver konfronteret med det, men som relativt kort tid efter fortæller den samme usandhed igen og igen til andre.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    296

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Hvem er hun???

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #13
    CR er offline Munkene fra Freiburg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    462

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Well, det kan I sikkert heller ikke, men jeg bryder mig virkelig ikke om tanken at Fc Muh tager skabet i går. Mage til bonderøve.


  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,427

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... Movember, og gruer allerede nu for den måned. Bedøvende ligemeget i den sammenhæng, om det går til at hente donationer. Jeg hader at glo på de klamme overskæg.
    Og beklager, men alle der poster dem på Facebook bliver spærret indtil 3. december. Det skulle få alle "Se mig barbere mit klamme overskæg af hehe"-billederne med.


  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... håndsæbe der er skummet på forhånd. Hvad skal det til for? Det er skuffende og flad fornemmelse, at opdage at der i sæbedispenseren findes sæbe som er pre-skummet. Det er nu engang rart, at få en go' klat tyk sæbe og gnide/gnubbe i hænderne så der står ud med sort vand i vasken.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  23. De følgende 8 brugere er enige:

Side 4 af 23 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 475
    Sidste Meddelelse: 29.05.24, 21:55
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •