Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 72 af 72

Emner: Kvists nye rolle som højreback

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Kvists nye rolle som højreback

    Så er det jo heller ikke helt ubetydeligt at vi har Williams indkast i 90 min.

    "Langt indkast fra Kvist...Gravgaard forlænger.....Nordstrand kommer stormende og prikker den i mååååååååååååål." (indsæt evt. Allback, Silberbauer eller Ailton for Nordstrand)
    Zanka-Mania

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Kvists nye rolle som højreback

    ›Så er det jo heller ikke helt ubetydeligt at vi har Williams indkast i 90 min.

    ›"Langt indkast fra Kvist...Gravgaard
    ›forlænger.....Nordstrand kommer stormende og prikker den i
    ›mååååååååååååål." (indsæt evt. Allback, Silberbauer eller
    ›Ailton for Nordstrand)

    Du havde jo faktisk næsten ret. Ovenstående scenarie var faktisk lige ved at udspille sig i kampen i aftes. :o)
    Men for mig virker Niclas' kast længere end Kvistens. Så har vi en der kan kaste langt i hver sin side af banen.

    (Hilsen ham fyren i den strippede trøje, du delte bord med på O'learys ;-) )
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Kvists nye rolle som højreback

    Quote "Klap hesten, skipper. Kvist har spillet 2 sæsoner i vores bedste trup. I løbet af 2 sæsoner mener jeg ikke at en marginalspiller (som man er hvis man ikke er fast i start elf) kan gøre krav på alverden fra klubben og egentligt ikke så meget mere end Kvist har fået (jeg kunne forstå hvis han havde været fast mand igennem flere sæsoner og leveret varen). "

    Jamen jeg er helt rolig messedreng, nu var det jo bare min mening jeg gav udtryk for. ;-))
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    191

    Re: Kvists nye rolle som højreback

    ›Kvist bliver landsholds back om 1 år. Hvis ikke, kan han nok
    ›finde på noget om ½ år. Det er intet galt i at prøve Kvist på den
    ›back. Jeg tror han bliver afsindigt god, men det er jo ikke
    ›sikkert han får taget kvaliteterne med over på backpladsen, når
    ›hans bevægelse bliver begrænset, men hvis det lykkedes får vi 1
    ›stjerne spiller.

    jeg meget enig her. meget enig med a. tror også kvist kommer på landsholdet når han først har spillet noget tid på højreback. han har alt hvad der skal til. synes det er fint vi satser på ham og ikke køber ind. folk brokker sig tit over at vi ikke giver talenterne en chance og når vi så endelig gør det som vi gør nu med kvist er det også galt. næh, frem med optimismen og støt kvist!.
    Forevigt STOLTE FCK!.
    Ståle er for sej!.
    Dobbelt så mange medlemmer i FCKFC end bif support. Haha. FCK er over dobbelt så gode!.
    Tak DON Ø!.

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Kvists nye rolle som højreback

    For at blive i det med optimismen: Det gode set fra Kvistens side må da være at de fleste af os er indstillede på at give ham en forholdsvis lang snor på den langtfra selvvalgte uriaspost som højre back. Han kan altså fucke lidt op og vi vil stadig bakke ham op: i værste fald vil folket kræve en reel h.back hvilket blot vil bringe Kvist tilbage i spil som supersub...det er vel næsten en win/win for ham...om det samme er tilfældet for holdet vil tiden vise :)

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Kvists nye rolle som højreback

    Jeg synes han gjorde det godt mod Schalke! Og det var altså overfor en, sammenlignet med modstanderne i Superligaen, ekstremt god og hurtig wing (Peter Løvenkrands).

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Kvists nye rolle som højreback

    Kvist bliver landsholds back om 1 år. Hvis ikke, kan han nok finde på noget om ½ år. Det er intet galt i at prøve Kvist på den back. Jeg tror han bliver afsindigt god, men det er jo ikke sikkert han får taget kvaliteterne med over på backpladsen, når hans bevægelse bliver begrænset, men hvis det lykkedes får vi 1 stjerne spiller.
    Jamen det ville da være fantastisk, hvis det sker - så al mulig Godspeed til William på hans nye plads.

    Men jeg er altså stadig skeptisk omkring hans defensive evner/potentiale på denne plads især i europæiske sammenhæng. Han er en glimrende og hårdtarbejdende presspiller at have på en midtbane, men det er altså ikke de samme kvaliteter, der skal til for at kunne lukke af over for en rapfodet og teknisk god fløjspiller eller kunne placere sig godt defensivt osv.

    Jeg tror, at hans raid op mod kanten nok skal blive ganske okay, men han er altså af natur mere en energisk midtbanespiller, der vil kæmpe om hver en bold, end en rolig forsvarsspilller, der lurer på det helt rigtige tidspunkt til at komme med sit indgreb.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    1,492

    Re: Kvists nye rolle som højreback

    ›Kvist bliver landsholds back om 1 år. Hvis ikke, kan han nok
    ›finde på noget om ½ år. Det er intet galt i at prøve Kvist på den
    ›back. Jeg tror han bliver afsindigt god, men det er jo ikke
    ›sikkert han får taget kvaliteterne med over på backpladsen, når
    ›hans bevægelse bliver begrænset, men hvis det lykkedes får vi 1
    ›stjerne spiller.

    ›mvh
    ›Klaus A

    Det er noget af en satsning at tage når vi står overfor for de europæiske opgaver. Han har været prøvet som backog han er ikke faldet igennem. Men det er da tydeligt at det vil tage ham noget tid at tilvænne sig sin nye rolle. Jeg så hellere at man brugte en af de andre forsvarsspillere på denne position da Kvist har sine forcer på midtbanen. Visse elementer kan han tage med i sit spil som back men jeg havde hellere set at man havde lejet ham ud til en klub som var villige til at satse på ham på midtbanen. Jeg undrer mig over man ikke kan finde ud af det i danmark. Man kan bruge lejeaftaler til at afskibe spillere der er i overskud men også til at udvikle spillere der har stort potentiale. Jeg tror klubben har prøvet at skaffe en højre-back men det er ikke lykkedes indenfor den max-grænse de har sat. Så får man istedet en halvhjertet løsning med Kvist som højre-back. Det er skuffende at konstatere

  11. #69
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    3

    Re: Kvists nye rolle som højreback

    Meget enig i det sidste indlæg, det er en stor skuffelse at klubben ikke har formået at hente en decideret højre back, de har trods alt haft 6 måneder!! Når man kan fyre millioner af på Wurtz og Nordstrand, er det vel også muligt at finde plads i budgettet, til en så vigtig plads på holdet.

    Jeg har tro på Kvist, men mener det er et meget chancebetonet valg, og det undrer at man vælger den løsning, med tanke på Beitar kampene som står for døren.
    Soon to be - Dane again

  12. #70
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Kvists nye rolle som højreback

    ›Meget enig i det sidste indlæg, det er en stor skuffelse at
    ›klubben ikke har formået at hente en decideret højre back, de har
    ›trods alt haft 6 måneder!! Når man kan fyre millioner af på Wurtz
    ›og Nordstrand, er det vel også muligt at finde plads i budgettet,
    ›til en så vigtig plads på holdet.

    ›Jeg har tro på Kvist, men mener det er et meget chancebetonet
    ›valg, og det undrer at man vælger den løsning, med tanke på
    ›Beitar kampene som står for døren.


    Et par ting...: for det første er vinduet ikke lukket endnu. For det andet har det næppe noget særligt at gøre med penge. og for det tredje har Kvist fået besked på at spille pladsen midlertidigt og altså ikke bare from here on out, som nogle mener at ha læst Ståle sige.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    64

    Re: Kvists nye rolle som højreback

    Er egentlig sikker på at han hurtigt vil finde sig til rette på pladsen. For mig at se er det den perfekte chance for at spille sig til en stamplads. Alternativerne er at købe en højreback for billige penge der højst sandsynligt er dårligere end Kvist, at købe en back for mange penge der ikke kender spilkonceptet eller at ændre spilsystemet til 3-5-2. Så alt i alt den rigtige beslutning af Ståle.

  15. #72
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Kvists nye rolle som højreback

    Nåh, så må jeg hellere dementere mig selv... Ifølge Kvist er han blevet bedt om at spille højre back indtil jul.

    http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=136397

    Desværre.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bergvold som den nye back?
    By spiff in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 23.11.06, 15:46
  2. Her er de nye spillere, som NCH er ude efter
    By micrask in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 21.06.05, 13:26
  3. Spindoktor som vores nye indkøb?
    By Lineker in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 10.03.04, 13:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •