Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 35

Emner: Slåskampe efter kampen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    25

    Slåskampe efter kampen

    Jeg står tilbage med en tom fornemmelse efter nederlaget til AaB igår. Nuvel, vi bliver jo nok mestre alligevel.

    Dette er dog ikke grunden til mit indlæg. Grunden til det er meget værre: Efter kampen begav min kæreste og jeg os som sædvanlig hen på Central Park for at nyde nogle fadøl i det gode vejr og i det hele taget nyde at det var lørdag.

    Det gik da også fint de første par timer, men derefter tog tingene en drejning. Folk var tydeligtvis meget berusede og nederlaget havde åbenbart sat nerverne på en spids hos en del af klientellet på baren. Dette medførte, at der blev kastet med øl og udvist truende adfærd. Selvom det i nogle tilfælde fik lykkedes iómkringstående at dæmpe gemytterne udviklede det hele sig til en slåskamp med 25-30 involverede efter mit skøn, muligvis flere.

    Politiet og ambulance blev tilkaldt og Central Park fik i sidste ende besked på at lukke. En person var så hårdt medtaget efter at være blevet overfaldet, at han blev taget med til Rigshospitalet.

    Nu er det så blevet søndag og jeg ser tilbage på, hvad der for det første burde have været en mesterskabsfest (den klarer vi så på onsdag i stedet) og på en hyggelig lørdag aften i selskab med glade FC'ere. Men sådan blev det ikke. I stedet går jeg med en vammel følelse af ubehag efter at have været vidne til folks primitive adfærd i går.

    Jeg krummer tæer når jeg tænker på, hvordan 3 idioter på vej ind over Parkens græstæppe (uden på nogen måde at forsvare den slags idioti) blegner overfor gårsdagens opførsel.

    Pinligt pinligt PINLIGT!

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    72

    Re: Slåskampe efter kampen

    Tre idioter der sjovt nok kom fra Nedre C. Godt de ikke kom fra S12 for så var folk da gået helt op i limningen.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Slåskampe efter kampen

    ›Jeg står tilbage med en tom fornemmelse efter nederlaget til AaB
    ›igår. Nuvel, vi bliver jo nok mestre alligevel.

    ›Dette er dog ikke grunden til mit indlæg. Grunden til det er meget værre:
    ›Efter kampen begav min kæreste og jeg os som sædvanlig hen på
    ›Central Park for at nyde nogle fadøl i det gode vejr og i det
    ›hele taget nyde at det var lørdag.

    ›Det gik da også fint de første par timer, men derefter tog
    ›tingene en drejning. Folk var tydeligtvis meget berusede og
    ›nederlaget havde åbenbart sat nerverne på en spids hos en del af
    ›klientellet på baren.
    ›Dette medførte, at der blev kastet med øl og udvist truende adfærd.
    ›Selvom det i nogle tilfælde fik lykkedes iómkringstående at dæmpe
    ›gemytterne udviklede det hele sig til en slåskamp med 25-30
    ›involverede efter mit skøn, muligvis flere.

    ›Politiet og ambulance blev tilkaldt og Central Park fik i sidste
    ›ende besked på at lukke.
    ›En person var så hårdt medtaget efter at være blevet overfaldet,
    ›at han blev taget med til Rigshospitalet.

    ›Nu er det så blevet søndag og jeg ser tilbage på, hvad der for
    ›det første burde have været en mesterskabsfest (den klarer vi så
    ›på onsdag i stedet) og på en hyggelig lørdag aften i selskab med
    ›glade FC'ere. Men sådan blev det ikke. I stedet går jeg med en
    ›vammel følelse af ubehag efter at have været vidne til folks
    ›primitive adfærd i går.

    ›Jeg krummer tæer når jeg tænker på, hvordan 3 idioter på vej ind
    ›over Parkens græstæppe (uden på nogen måde at forsvare den slags
    ›idioti) blegner overfor gårsdagens opførsel.

    ›Pinligt pinligt PINLIGT!

    Ja det lyder latterligt.

    Det var det samme sidste år efter Silkeborgkampen, folk bliver åbenbart totalt åndsvage i godt vejr, efter et nederlag.

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Slåskampe efter kampen

    Jeg stod efter kampen og måtte lade vandet, efter en længere syndflod af fadøl. Jeg står lige indenfor indhegningen, som er på den anden side af vejen ved central park (på samme side som parken).

    Der står en 3-4 andre gutter og tisser. Pludseligt løber 4-5 knægte (dvs. maks 19 år) ind og knalder den ene gut ned, han bliver trampet og slået på. De løber væk som krystere 2 sekunder efter overfaldet. Fyren der bliver overfaldet får en kæmpe bule i panden og spytter blod ud af munden... alt sammen fordi en bunke konfirmander havde fået deres første fadøl.
    Fc Ålene

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    79

    Re: Slåskampe efter kampen

    for at køre videre på det var der også en episode på nedre c oppe ved vip pladserne(du bag ruden) kunne ikke se hvad der skete men så heller ikke ud til at folk var i godt humør der oppe....

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Slåskampe efter kampen

    ›for at køre videre på det var der også en episode på nedre c oppe
    ›ved vip pladserne(du bag ruden) kunne ikke se hvad der skete men
    ›så heller ikke ud til at folk var i godt humør der oppe....
    Folkene i logen syntes det var en mægtig fin idé, at kaste øl udover nedre c efter aab's scoring til 1-2. Fik selv en fadøl i nakken grundet deres idioti. At vagterne ignorerede det totalt gjorde ikke situationen bedre.
    Fc Ålene

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    79

    Re: Slåskampe efter kampen

    ok forståligt nok så.....

    men som sagt kunne kun se at der var gang i der oppe fra der hvor jeg stod...

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    60

    Re: Slåskampe efter kampen

    Tumperne fra v.i.p logen stod og hældte øllet ud i hovederne på folk, som var det en dåb, der gik heller ikke mange sekunder før bamserne fløj retur, men mærkelig opførsel fra vip fjolserne der bare kunne lukke vinduet og grine af os...... krystere

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Slåskampe efter kampen

    På Øvre C slog en fuld dreng på 17 eller deromkring ud efter andre og spyttede efter dem, efter at han havde kastet en øl i hovedet på ham.

    Han daffede selv med det samme, dog er det sørgeligt at folk fatter så lidt som de gør - man kan dog håbe at det er de tosser der en dag ikke er klog nok til at se sig for i et lyskryds.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    89

    Re: Slåskampe efter kampen

    Det lyder som om det var en rigtig god ide at jeg gik direkte hjem i seng efter gårsdagens nederlag...
    /Mertz

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    91

    Re: Slåskampe efter kampen

    ›gemytterne udviklede det hele sig til en slåskamp med 25-30
    ›involverede efter mit skøn, muligvis flere.

    ›Politiet og ambulance blev tilkaldt og Central Park fik i sidste
    ›ende besked på at lukke.


    Jeg kom først ned på CP senere på aftenen, men fik også afvide at der havde været lidt tumult.

    Umiddelbart kan jeg dog slet ikke genkalde noget der minder om en slåskamp med 25-30 implicirede, nærmere 3-4 stykker der blev stoppet af en del andre, men at stoppe en slåskamp og lægge sig imellem gør det heldigvis ikke til et masseslagsmål.

    Henrik valgte mig bekendt selv at lukke efter den episode, fordi det nu ikke længere var festligt og godt humør der herskede. En skam men forståeligt initiativ.

    Heldigvis syntes jeg at os der har sin faste gang på CP, er gode til at dysse hidsigproppe ned før det reelt udvikler sig til noget.

    Vi napper heldigvis guldet på onsdag i betonen og så er det jo nærliggende at tage ind på CP efterfølgende og feste (til den store guldmedalje)!!!


    Defcon... (Der syntes og folk der slås er nogle tåber, men nægter at lade dem styre tingende!).

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Slåskampe efter kampen

    FCK har aldrig været bedre. Desværre kan man efterhånden ikke sige andet end det modsatte om FCKs fans.

    Dårlig opførsel handler ikke kun at rive sæder af og løbe ind over banen. Det handler først og fremmest om at vise hensyn til andre. Det kan man sagtens gøre i festligt lag, uden at det ødelægger en god stemning.

    At folk i VIP-logen nu syntes, at det er morsomt, at hælde øl ud over "proletariaret" på nedre C kan jeg kun ryste på hovedet over. Hvis det bliver ved må man låse vinduerne af. Mht. slagsmål og risikoen for overfald kan man jo kun beklage det dybt, at det ikke længere er sikkert, at gå til fodbold i Parken.

    Måske man skulle stoppe med, at sælge alkohol til mindreårige, samt til folk, der er synligt berusede. Men det vil jo være et anslag mod den danske drukultur, som vil være "at straffe de mange, fredelige fans pga. nogle få sinkers opførsel". Ja, det kan man jo kun være enig i. På den anden side ville det være rart, om man som almindelig fredelig fans kunne gå en tur i Parken og se en god fodboldkamp uden at frygte for at blive fysisk forulempet eller sågar overfaldet. Eller overhældt med andres folk øl for den sags skyld.

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1

    Re: Slåskampe efter kampen

    Jeg er så ham der måtte en tur på skadestuen, men har det efter omstændighederne godt (hjernerystelse efter at have slået baghovedet i asfalten) Mit problem er at jeg intet kan huske fra episoden, da jeg var bevistløs i et stykke tid. Jeg vil meget gerne høre hvis der er nogen der har set episoden så jeg kan kan kastet lidt lys over begivenhederne. Mine venner har fortalt hvad de har set, men det er sparsomt hvad de kan fortælle da vi ikke var samlet da det skete og da der opstod tumult blev de også slået og sparket. Rygterne siger at det skulle være 6-7 stykker der kom ud fra Central Park og gik amok. Nogle af dem skulle være iklædt hvide trøjer med gotiske bogstaver på ryggen. Er der nogen der ved om der er kameraer på central park der evt. kan identifisere disse personer?

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,426

    Re: Slåskampe efter kampen

    ››Jeg krummer tæer når jeg tænker på, hvordan 3 idioter på vej ind
    ››over Parkens græstæppe (uden på nogen måde at forsvare den slags
    ››idioti) blegner overfor gårsdagens opførsel.
    ››
    ››Pinligt pinligt PINLIGT!

    ›3 idioter der sjovt nok kom fra nedre c..godt de ikke kom fra s12
    ›for så var folk da gået helt op i limningen

    Jeg er nødt til at bede om at få den her skåret ud i pap, for jeg forstår den simpelthen ikke :-/

    mvh,
    -smølle

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Slåskampe efter kampen

    ›Jeg er nødt til at bede om at få den her skåret ud i pap, for jeg
    ›forstår den simpelthen ikke :-/

    ›mvh,
    ›-smølle
    Der hentydes vel til de 2 og ikke 3 der løb ind over banen efter kampen var slut.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Atmosfæren efter kampen
    By Oste in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 14.05.04, 12:44
  2. Efter kampen (i parken!)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 14.05.04, 09:09
  3. Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 10.05.04, 07:45

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •