Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 26

Emner: Samarbejde mellem FCM og Roskilde

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Samarbejde mellem FCM og Roskilde

    Fra bold.dk:

    Citat:
    En topklub i SAS Ligaen og en sjællandsk divisionsklub vil torsdag offentliggøre, at de indleder et sportsligt og organisatorisk samarbejde.
    Der er et spektakulært samarbejde på vej i dansk fodbold. Torsdag vil en klub fra den bedste del af SAS Ligaen og en sjællandsk divisionsklub indlede et samarbejde, som skal styrke begge parter både sportsligt og organisatorisk.

    - Der er tale om et spændende samarbejde, hvor vi vil udveksle sportslige og organisatoriske erfaringer, siger formanden for en af de to klubber til bold.dk. Han bekræfter samtidig, at der vil blive tale om talentudvikling og muligvis udveksling af spillere.

    Samarbejdets parter og nærmere indhold vil blive offentliggjort på et pressemøde torsdag klokken 10.


    Det lyder da spændende, men hvem kam det være ???
    Mit bud er FCN eller evt. BIF ?
    Kan ikke forstille mig at vi skulle lave et samarbejde med andre klubber grundet vores position i dansk fodbold. Ej heller kan jeg se hvad det skulle gavne BIF, hvilket kun efterlader en enkelt klub, nemlig FCN. Men hvem er det det den pågældende sjællandske top SAS klub laver et samarbejde med ??

    Kan det evt. være Køge nu hvor fusionen men Herfølge er faldet til jorden ... Lyngby måske ???
    Jeg glæder mig til torsdag morgen, for jeg kan ikke lige se hvilke to klubber der skulle være tale om her.
    Hvad er jeres bud ??
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    Gætter på FCN og Ølstykke eller HIK. Det er vel noget med at FCN lader talenter modne på deres hold og får førsteret til deres talenter.

    Umiddelbart vil det nok ikke være med en divisionsklub, der har mulighed for at komme i suppen, da det vil blive vanskeligt at opretholde samarbejdet ved en oprykning af forskellige årsager.

    Hvis ovenstående er en pressemeddelelse udelukker det ihvertfald BIF da de aldrig ville omtale sig så beskedent som en klub fra øverste halvdel.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    Hvis FCN er en topklub i SAS-ligaen, kunne det vel godt være dem, men der står ikke noget om, at det vil være en sjællandsk topklub. FCM arbejder jo en del på talentudvikling er vel ret beset mere topklub end FCN.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    Nu står der ikke noget om at SAS liga klubben er fra Sjælland. Så mit bedste bud på SAS liga klubben er FCM. Det vil være typisk Jens Ørgaard, at finde nye måder, så han kan skaffe talenter til deres akademi.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    ›Nu står der ikke noget om at SAS liga klubben er fra Sjælland. Så
    ›mit bedste bud på SAS liga klubben er FCM. Det vil være typisk
    ›Jens Ørgaard, at finde nye måder, så han kan skaffe talenter til
    ›deres akademi.

    Eller OB, og en vestsjællandskklub.

    -H&A

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    Der står at det er "en topklub i SAS-ligaen".

    Dermed er Brøndby udelukket... ;-)


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    ›Nu står der ikke noget om at SAS liga klubben er fra Sjælland. Så
    ›mit bedste bud på SAS liga klubben er FCM. Det vil være typisk
    ›Jens Ørgaard, at finde nye måder, så han kan skaffe talenter til
    ›deres akademi.

    Nej det gør der sørme heller ikke, det havde jeg læst det som.
    Ob tror jeg ikke på at det er, da de er vel at gå samme vej som os med etableringen af Odense sport og event. (læs mere om det her: http://www.sidelinien.dk/forums/show...ighlight=event)
    Så hvis det ikke er nordsjælland er mit bud også FCM.
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    487

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    Er sikker på FCN er sas liga klubben de mulige divisions klubber ku så være hik Lyngby eller som en helt anden AB der har været lidt lurendrejeri i krogene mht FCN og AB før så det ville ikke være mig den store overraskelse.
    Der er selvfølgelig os både b.93 og skjold. b.93 har altid været kendt for deres talentudvikling så de ville jo ik være helt dårlige og få under en sas liga klubs vinger.

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    ›Er sikker på FCN er sas liga klubben de mulige divisions klubber
    ›ku så være hik Lyngby eller som en helt anden AB der har været
    ›lidt lurendrejeri i krogene mht FCN og AB før så det ville ikke
    ›være mig den store overraskelse,

    Har det ikke været på tale for at AB skulle fosionere med FCN allerede den gang Farum blev til FCN ??? Det mener jeg at kunne huske noget om, men kan ikke se det spektakulære i denne sammenlægning.
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    487

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    Har det ikke været på tale for at AB skulle fosionere med FCN allerede den gang Farum blev til FCN ??? Det mener jeg at kunne huske noget om, men kan ikke se det spektakulære i denne sammenlægning.
    Jo men det har også været oppe igen, det spektakulære kunne være at en hvis hr. Andersen er Manager i AB, og at AB rent faktisk lever livet på nedrykningsstregen i 1 division.
    Skjold og B.93 tog jeg med af simple grunde .. B.93 gammel traditionsklub med speciale i talentudvikling som jeg ser det og desuden må Østerbro stadion snart ikke bruges til divisions fodbold så de mangler nyt sted og spille begge klubber.

    En anden interesant kunne være Næstved som rent faktisk gir den god gas lige for tiden.

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    27

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    ›Jo men det har også været oppe igen, det spektakulære kunne være
    ›at en hvis hr. Andersen er Manager i AB, og at AB rent faktisk
    ›lever livet på nedrykningsstregen i 1 division.
    ›Skjold og B.93 tog jeg med af simple grunde .. B.93 gammel
    ›traditionsklub med speciale i talentudvikling som jeg ser det og
    ›desuden må Østerbro stadion snart ikke bruges til divisions
    ›fodbold så de mangler nyt sted og spille begge klubber.

    ›En anden interesant kunne være Næstved som rent faktisk gir den
    ›god gas lige for tiden.

    Det passer ingen steder da Østerbro Stadion er blevet godkendt til at spille på !!

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    903

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    Gætter på OB og Slagelse. De har før haft lidt samarbejde kørende.

  16. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    40

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    Det skulle være FCM, der er den ene part, ifølge:

    http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,...8377#msg-48377

  17. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    Min spontane tanke var FCK og AB men de andre bud lyder nu til at väre mindst lige saa gode.
    Hislen af TorbenØ.

  18. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,441

    Re: Spektakulært dansk klubsamarbejde på vej

    Fra bold.dk:

    Citat:
    En topklub i SAS Ligaen og en sjællandsk divisionsklub vil torsdag offentliggøre, at de indleder et sportsligt og organisatorisk samarbejde.
    Der er et spektakulært samarbejde på vej i dansk fodbold. Torsdag vil en klub fra den bedste del af SAS Ligaen og en sjællandsk divisionsklub indlede et samarbejde, som skal styrke begge parter både sportsligt og organisatorisk.

    - Der er tale om et spændende samarbejde, hvor vi vil udveksle sportslige og organisatoriske erfaringer, siger formanden for en af de to klubber til bold.dk. Han bekræfter samtidig, at der vil blive tale om talentudvikling og muligvis udveksling af spillere.

    Samarbejdets parter og nærmere indhold vil blive offentliggjort på et pressemøde torsdag klokken 10.


    Det lyder da spændende, men hvem kam det være ???
    Mit bud er FCN eller evt. BIF ?
    Kan ikke forstille mig at vi skulle lave et samarbejde med andre klubber grundet vores position i dansk fodbold. Ej heller kan jeg se hvad det skulle gavne BIF, hvilket kun efterlader en enkelt klub, nemlig FCN. Men hvem er det det den pågældende sjællandske top SAS klub laver et samarbejde med ??

    Kan det evt. være Køge nu hvor fusionen men Herfølge er faldet til jorden ... Lyngby måske ???
    Jeg glæder mig til torsdag morgen, for jeg kan ikke lige se hvilke to klubber der skulle være tale om her.
    Hvad er jeres bud ??

    Ifølge business.dk er det FCM og Roskilde, det drejer sig om.
    Samarbejdet vil blive præsenteret i morgen, torsdag.

    http://www.business.dk/businessbreak...el:aid=2037174

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Samarbejde mellem Fangrupper
    By Rossi in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 29.09.05, 04:00
  2. Samarbejde mellem Santos (ikke Alvaro) og UPE-FCK
    By Stephphen in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 15.09.04, 23:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •