Viser resultater 1 til 15 af 30

Emner: Jesper Grønkjærs forcer bliver ikke udnyttet!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Jesper Grønkjærs forcer bliver ikke udnyttet!

    Synes det er sjovt at se hvordan Jesper Grønkjær af nogle brugere herinde bliver hængt ud som den helt store "synder" efter gårsdagens 1-0 nederlag til BIF. Han spillede ganske vist ikke nogen prangende kamp, men efter min mening ligger problemet i, at man gang på gang skyder lange bolde op til ham, istedet for at spille ham i fødderne. Især i 1. halvleg var det helt grotesk med alle de lange bolde. Når Wendt modtog bolden skød han konsekvent en lang bold op til Grønkjær og straks var der to Brøndby spillere over ham. Grønkjær er ikke dårlig i sit hovedspil, men dette er bestemt ikke hans største force. Han skal have bolden i fødderne, så han kan udfordre sin direkte modstander. Dette fik han stort set ikke mulighed for igår, men en af de få gange han gjorde så man så også hans sublinitet - Rytter blev nødt til at trække et gult kort.

    Grønkjær er alt for god til den danske liga og ubetinget ligaens største stjerne, hvilket jeg synes han allerede har bevist (CL-kampen mod Celtic + diverse suppe kampe inden hans skade) Han er samtlige backs i ligaen overlegen, derfor synes jeg altså det er så pisse ærgeligt (undskyld sproget) at vi ikke udnytter hans forcer og spiller ham bolden i fødderne f.eks. i kampen igår.

    De lange bolde op mod angrebet fungerer simpelthen bare ikke når vi mangler Mackan. Uden Mackan har vi bare ikke en til at tage kampen op mod et hovedstøds-stærkt forsvar som Brøndbys. Vi manglede ham virkelig igår til at søge lidt ned i banen og modtage en svær lang bold, for så at få den under kontrol og spille den videre i FØDDERNE til en fremstormende midtbane. Og så lige en sidste ting - nu er det vist blevet bevist, at det ikke fungerer med Hutchinson som angriber. Brug nu to "rigtige" angribere istedet og flyt Hutch ned på midtbanen, så skal vi nok også få mere ud af Grønkjær!
    Sidst redigeret af Lion King : 16.03.07 kl. 20:23
    #1



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Grønkjærs attitude?
    By Julian in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 20.11.06, 18:12
  2. Jesper Bech: - Jeg er ikke for stor til FCK
    By MBS in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 01.08.06, 15:01
  3. Modstanderens forcer
    By KS (bif) in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 17.01.05, 15:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •