Side 8 af 20 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 290

Emner: Den store "Det undrer mig tråd"

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ››Det undrer mig at jeg ser så mange snakke i mobil mens de cykler.
    ››Hvis det er så vigtigt så stå dog af og hvis det ikke er vigtigt
    ››så vent dog til du kommer frem. Hvem gider at snakke med en som
    ››sidder og pruster fordi de er i gang med at cykle. Der er jo
    ››heller ikke nogen som gider at snakke med nogen mens de er på
    ››lokum.

    ›Jeg er helt uenig, en af mobiltelefonens store fordele er netop
    ›at man kan foretage sine opkald mens man laver noget andet. Hvad
    ›folk laver når jeg taler med dem interesserer mig ikke det
    ›mindste.

    ›At jeg så til tider finder det temmelig anstrengende at blive
    ›involveret i andre menneskers privatliv når de i tog, busser osv
    ›diskuterer alle deres personlige problemer højlydt over telefonen
    ›er en anden snak.

    helt basalt er det jubelidioti at snakke i mobil mens man cykler. jeg ser den ene dødsensfarlige situation efter den anden udspille sig på de københavnske cykelstier, fordi folk ikke ka styre deres mobil-telefonitis. de mister koncentrationen, ka ikke styre ordentligt osv.

    renlivet vanvid, simpelthen.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone


  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ›Her må jeg protestere og erklære mig helt enig med Gravedigger.
    ›Jeg har en kammerat, som ikke holder sig tilbage med at gå på
    ›toilettet, mens han taler i mobil. Jeg synes helt ærligt, at det
    ›enormt uhøfligt at sidde og pisse og skide, mens man taler med
    ›andre - især når modtageren får det meste af lydene direkte ind i
    ›øregangen.
    ›Samme kammerat mener også, at det er helt ok, at han fx sidder og
    ›æder chips, mens han taler i mobil. Hvis nogen har prøvet at høre
    ›et andet menneskes smaskelyde gennem et telefonrør, vil de være
    ›enig med mig i, at det faktisk er ret klamt.



    Ening. Men der er altså også fandens til forskel på at have en der skider og en der cykler i røret!
    Ja, det er ulækkert at høre rungen fra badeværelset og ploppende eskrementer eller højlydt smasken, men at brokke sig over lidt vind og/eller prusten fra en cyklist i dårlig form kan jeg ikke være enig i.

    Og for lige at kommentere k b hagens indlæg der kom mens jeg skrev dette, så er jeg da enig i at det er tåbeligt, da de fleste ikke kan cykle, holde øje med trafikken og tale i telefon samtidig, men nu var det ikke dét aspekt der var udgangspunktet for undrenen.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    115

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Jeg er helt uenig, en af mobiltelefonens store fordele er netop at man kan foretage sine opkald mens man laver noget andet. Hvad folk laver når jeg taler med dem interesserer mig ikke det mindste.
    Netop denne fordel er ved at udvikle sig til en pestillens.

    Af en eller grund er det meget vigtigt at man tager sin mobiltelefon med det samme når den ringer, også selv om man er i gang med noget andet.
    Selv det at man fører en samtale med en anden person forhindrer ikke at man tager telefonen.
    Vis nu lidt pli og vent til det rent faktsik er passende at tage telefonen.

    Det både undrer mig og pisser mig af.
    Sidst redigeret af Martin Andersen : 18.04.07 kl. 12:26
    MARtin

    flot og gennemklog og tilpas tyk mand i sin bedste alder


  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,411

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at man efterfølgende kan idømme en spiller, i dette tilfælde Adriano, to spilledages karantæne for noget som kun havde givet et gult kort hvis det var blevet set af dommeren - nemlig skuespil.

    mvh,
    -smølle


  6. #110
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    68

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Hvad vi skal med en bar lavet af is i København? Hvor fedt er det at stå og drikke en drink, mens man pisse fryser, og samtidig se på kvinder i højhalsede trøjer?
    En Kristen Gentleman

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    265

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at nogle mennesker nærmest har et sygeligt forhold til kongehuset. Det undrer mig især at medierne gerne sender for "begivenheden", specielt kanaler som gerne aflyser programmer, for at have plads til dækningen af en nyfødt pige.

    Udover det, så undrer det mig at vi har et kongehus i 2007.
    Sidst redigeret af Frede : 03.09.07 kl. 16:38
    Kvist!


  9. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Enig i ovenstående; det undrer mig dog også at folk forsat kan hidse sig op over det. HVER eneste gang der er et bryllup, en barnedåb el andre "begivenheder" indenfor Kongehuset, bruger folk energi på at brokke sig over det.

    Jeg forstår det ikke. Jeg er fuldstændig ligeglad med Kongehuset, og dybest set synes jeg da også det er noget hysteri - men hvis nogen mennesker mener det er utrolig vigtigt, så fred være med det.
    Jeg holder mig fra den slags - og lever i lykkelig uvidenhed...(-:

    Mvh, Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Og mens jeg nu er igang; forleden dag havde BT en forside, hvor BS Christiansen erklærede "at han aldrig havde læst en bog".
    For det første har jeg svært ved at set det interessante i "nyheden", for det andet forstår jeg ikke at folk vil udstille sig selv med sådanne udsagn.
    Men måske er der nogen der ser det som en god ting...

    Det undrer mig dog i så fald - for siden hvornår har det været en kvalitet at være uvidende?
    (men okay det er selvfølgelig BT...)

    Mvh,Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    101

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig, hvad der ligger til grund for, at nogen har sprayet MADS ER EN PIK på fortovet et par opgange fra mig, ovre på Ægirsgade. Og ja, det er med store, røde bogstaver og er umuligt at undgå at få øje på.

    Er det en forsmået kvinde, der synes MADS er den ækleste stodder på kloden? Har MADS solgt slatten tjald til en utilfreds kunde? Eller er det en Blå Avis-handel, som fik et mindre heldigt forløb?

    MADS på Ægirsgade, jeg er skide nysgerrig!

    Mvh
    Storm

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ›MADS på Ægirsgade, jeg er skide nysgerrig!

    Uh, jeg elsker selv den slags. Ikke langt fra hvor jeg bor bliver der renoveret en gammel kontorbygning, der nu omdannes til ejerlejligheder. Hele gavlen er dækket af en stor reklame med lykkelige lyse mennesker i deres nye lejlighed med åbent køkken og med store bogstaver står der "LEJLIGHEDER I NEW YORKER STIL".

    En eller anden har så denne kommentar på fortovet foran byggepladsen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    I den forbindelse (de to forgående indlæg) må jeg nævne Gl. Kalkbrænderivej for en 10-15 år siden.
    Jeg tog tit turen fra Nordhavn Station og... nå ja, lidt deropad. På det første stykke af vejen (hvor der nu ligger boliger) var der byggeplads i mange år, der var hegnet ind af store træplader. Den eneste "grafitti" der var på det lange stykke var teksten:

    ALDRIG MERE LINSESUPPE!!!

    Det er vi en del der har skreget af grin over mange gange i mange år... (måske kunne det også have haft noget med turens formål at gøre).
    Men dét undrede også mig i lange tider. (Vi plejede at forstille os at det var én der havde røget hash, og var gået i dødsfråderen (som man jo siger), finkæmmet sin lejlighed for spiseligt, og til sin store skuffelse kun havde fundet linsesuppe, givet fanden i det, og havde ædt den og fået det power-svagt, tung-spulet og i vrede havde skrevet det...)
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #117
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig,

    at mel kan gå fra at være tørt 'pulverkonsistens' til at blive et delikat næringsmiddel, når bare det bliver bagt i en ovn sammen med vand.

    Desuden undrer det mig, at jeg konsekvent skal forsøge at logge på 10 gange, før sidelinien vil acceptere mig som bruger, selvom jeg hver gang får beskeden: 'tak fordi du loggede dig på, MCN'

    Mvh MCN

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    13

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at fodboldspillere der får et slag/spark på kroppen, ikke kan rejse sig før de får hældt vand ud over det pågældende område. Man hører ofte udbrud som "kom ind med noget vand, Poul har slået sig".

    Fænomenet kan observeres lige fra serie 6 til CL. Er der mon noget særligt helbredende i vandet?

    Det undrer mig også at målmanden ofte pøser sine handsker til i vand. Er det nemmere at være målmand når handskerne er våde?

  21. #119
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig, at en undertrøje fra JBS i sort kryber uhørt meget mere i længden end den hvide udgave af selvsamme model, uanset at de bliver vasket, tørret og i det hele behandlet fuldstændig på samme vis... Den eneste forskel er vitterlig farven - hvorfor bliver sort mindre i vask end hvid? når det kommer til undertrøjer fra JBS i hvert fald, jeg har ikke oplevet tilsvarende når det kommer til strømper, skjorter eller andre tekstiler.

    og - at pollentallene måles i København og Viborg.

    Jeg er helt på det rene med, at det naturligvis skal måles i København; en stor by med mange blege, bebrillede, lattedrikkende, allergiramte indbyggere, og deraf størst interesse for tallet netop her - men hvorfor så Viborg? Hvorfor ikke Århus? Argumentet kunne være (tror jeg; indrømmet, jeg ved INGENTING om marker, pollen mv.), at Viborg ligger længere inde i landet, og der dermed er flere marker/større græsarealer/flere træer dér, men hvorfor så København? Hvorfor ikke Roskilde eller anden lidt mindre by længere fra "store" have som Øresund, der svarer mere til Vibrog end København gør?

  22. #120
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN
    Desuden undrer det mig, at jeg konsekvent skal forsøge at logge på 10 gange, før sidelinien vil acceptere mig som bruger, selvom jeg hver gang får beskeden: 'tak fordi du loggede dig på, MCN'
    Sæt flueben i Husk-mig-boxen, når du logger på. Ellers oplever man ganske rigtigt at blive logget af konstant (hvert femte/tiende minut, eller noget i den stil). Det oplevede jeg selv, når jeg loggede på fra kontoret.



    Citat Oprindeligt indsendt af Boffer
    Det undrer mig, at en undertrøje fra JBS i sort kryber uhørt meget mere i længden end den hvide udgave af selvsamme model, uanset at de bliver vasket, tørret og i det hele behandlet fuldstændig på samme vis...
    Har du checket mærkaten, om de nu også består af nøjagtig samme procentdele af diverse tekstiler? Ofte er der faktisk forskel på mængden af bomuld/elastan/andet, alt efter om det er sort eller hvid - ikke nødvendigvis hos JBS (har intet JBS i garderoben at undersøge), men generelt.



    Og - i henhold til trådoverskriften: Det undre mig at denne side endnu ikke er opdateret.

    .
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 8 af 20 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •