Side 5 af 20 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 290

Emner: Den store "Det undrer mig tråd"

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Sidder man ikke ned, på stolerækker, i mørke, for derefter at tage hjem ?
    det undre mig hvis man gør det, de fleste går vel ud før eller efter forstillingen og spiser, eller går på café ???
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Visse ritualer indenfor sport, undrer mig.

    1) Opstillede fotos af boksere der nedstirrer hinanden, fodboldspillere der balancerer med en bold, tennisspillere der kysser 1 pokal - eller svømmere der bider i en medalje. Sig mig, mister vi troen på nyhedsmedierne, hvis disse prægtige sportsfolk ikke fotograferes efter NØJAGTIGT disse hundrede år gamle regler !!???

    2) Når fodboldholdene har overstået formalia før en kamp og der gives mulighed for lidt hurtig opvarmning uden bold, før kampen fløjtes igang, så ser man altid 9 ud af 10 spillere udføre følgende ritual: 5-8 hurtige skridt fremad, hop op fra samlet fodstilling, udførelse af fingeret hovedstød uden bold. HVORFOR?? Isoleret set giver det absolut ingen mening.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    267

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ›I forlængelse af Woody II's indlæg vedr. påklædning (i teatret),
    ›undrer det mig meget at folk de stadser sig ud for at gå i
    ›teatret. Sidder man ikke ned, på stolerækker, i mørke, for
    ›derefter at tage hjem ?

    ›Sært at man gider tage jakkesæt på for det - man tar vel heller
    ›ikke høj hat på til tandlægen?

    I forlængelse af dette undrer det mig, at danskere generelt er så dårlige til at klæde sig pænt på - det være sig for at gå i teatret eller alt muligt andet.

    Det er da en fornøjelse at være et sted, hvor folk har gjort noget ud af deres påklædning og vil se bedst muligt ud.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ››I forlængelse af Woody II's indlæg vedr. påklædning (i teatret),
    ››undrer det mig meget at folk de stadser sig ud for at gå i
    ››teatret. Sidder man ikke ned, på stolerækker, i mørke, for
    ››derefter at tage hjem ?
    ››
    ››Sært at man gider tage jakkesæt på for det - man tar vel heller
    ››ikke høj hat på til tandlægen?

    ›I forlængelse af dette undrer det mig, at danskere generelt er så
    ›dårlige til at klæde sig pænt på - det være sig for at gå i
    ›teatret eller alt muligt andet.

    ›Det er da en fornøjelse at være et sted, hvor folk har gjort
    ›noget ud af deres påklædning og vil se bedst muligt ud.

    Måske er jeg bare ikke gammel nok til at værdsætte de mere klassiske dyder,
    men hvis vi endelig snakker 'gøre noget ud af tøjet'
    så tror jeg nærmere jeg ville foretrække en fest med udklædninger,
    i en tilpas balance mellem gennemtænkt kostume og vaskbart/udsmideligt tøj samt rigeligt med alkohol.

    Meeen, den går sikkert ikke i teatret.... de er fandme også så emsige.

    Mvh. Morten
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at kondomer med whiskey-smag eksiterer. Jeg har svært ved at se pointen ....


    Whiskey Flavoured Condoms
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at kondomer med whiskey-smag eksiterer. Jeg har svært ved at se pointen ....
    Det er bare til du hiver en alkoholiker med hjem, så giver det lige pludselig masser af mening ;O)
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det er bare til du hiver en alkoholiker med hjem, så giver det lige pludselig masser af mening ;O)
    Er stadig forundret!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,411

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at folk ikke siger fra i forhold de de priser der tages for stadionkoncerter med aldrende navne i Danmark. Rolling Stones koster fra 650 kr. for de dårligste pladser til 1.500 kr. for de bedste. Jeg ved ikke hvad den største joke er - at man tillader sig at tage 650 kr. for en plads oppe i hjørnet hvor bandet er umuligt at se, eller at man tillader sig at tage halvanden tusind kroner for en rockkoncert.

    Men det undrer mig for så vidt ikke at man gør det, når nu man kan. Det der undrer mig er at folk lykkeligt betaler det, og at koncerterne sælges ud på mindre end en halv time hver gang. Velkommen til at billetterne koster 5.000 om et par år, så.

    mvh,
    -smølle


  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at folk kører rundt med en "børn i bilen" advarselstrekant klistret bag på familie-containeren???

    Hvad er lige formålet? Er det så andre bilister lige tænker "okay! så undlader jeg at køre ind i den bil, for der er børn med, men derimod vælger jeg at køre ind i den foran" ??

    Når man er tæt nok på til at kunne læse skiltet er det enten for sent eller også har man styr på begivenhederne. Det undrer mig virkelig!

    Har du et svar?

    Mvh
    Bechs

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    792

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ›Det undrer mig at folk kører rundt med en "børn i
    ›bilen" advarselstrekant klistret bag på
    ›familie-containeren???

    ›Hvad er lige formålet? Er det så andre bilister lige tænker
    ›"okay! så undlader jeg at køre ind i den bil, for der er
    ›børn med, men derimod vælger jeg at køre ind i den foran" ??

    ›Når man er tæt nok på til at kunne læse skiltet er det enten for
    ›sent eller også har man styr på begivenhederne. Det undrer mig
    ›virkelig!

    ›Har du et svar?

    ›Mvh
    ›Bechs


    Jeg vælger at tolke det som, at man skal være lidt ekstra opmærksom på dem, da de med bilen fyldt med skrigende og forstyrrende børn ikke kan koncentrere sig om trafikken. Svarende til et "Pas på, hold afstand, jeg er spritstiv og kan derfor pludselig lave uforudsigelige manøvrer"-skilt, som jo så ikke benyttes, da det er ulovligt at køre spritstiv. Men det er det jo ikke at have børn i bilen, hvorfor et advarselsskilt kan være tilrådeligt. :-)
    - They call me Mr. Knowitall, I will not compromise. I will not be told what to do, I shall not step aside!
    DiabloDiego#15's Avatar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    7

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig, at to sudanske kvinder skal stenes til døden pga. utroskab (Politiken i dag). De havde ingen advokat og retsagen foregik på arabisk, som kvinderne ikke forstod.
    Hvordan kan det været muligt i år 2007 ?

    Samtidig skal det nævnes, at deres mandlige medskyldige slipper for straf.

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    101

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig dagligt - faktisk to gange dagligt - at folk styrter afsted efter fx A-busser, metro og s-tog på ringbanen. Hvad fanden er pointen i at halse afsted som sindssyge marathonløbere, når der maksimalt er 5 minutter mellem hver afgang? Gør max 5 minutter virkelig så stor en forskel, at der bare SKAL kværnes vanvittigt op og ned af trapperne? Og når toget/bussen så har den frækhed at knalde dørene i og køre rettidigt videre, hvad er så pointen i at stå med knyttede næver og råbe og skrige og vende det hvide ud af øjnene?

    I guder. Slap dog af! I når sgu nok det hele alligevel; vi er ikke i Jylland med timedrift på togene.

    Mvh
    Storm


  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig, at man har bygget et nyt flot fodboldstadion i Randers, Essex Park med kun tre tribuner. Det er selvfølgelig et økonomisk spørgsmål, men det undrer alligevel, at det ikke har kunnet lade sig gøre, at udarbejde et stadionbyggeri der inkluderede hele pakken (læs: fire tribuner).

    Desuden undrer det mig, at tribunen til venstre på billedet er ca. 10 meter kortere end banen. Var budgettet bare ikke til at få de sidste meter med, som man åbenbart kunne med tribunen på den anden langside?


  20. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    101

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig, at man har bygget et nyt flot fodboldstadion i Randers, Essex Park med kun tre tribuner. Det er selvfølgelig et økonomisk spørgsmål, men det undrer alligevel, at det ikke har kunnet lade sig gøre, at udarbejde et stadionbyggeri der inkluderede hele pakken (læs: fire tribuner).
    Forklaringen er tilsyneladende, at man ganske enkelt ikke er færdig med byggeriet endnu. Ifølge projektforslaget kommer den sidste tribune i en senere etape.

    Mvh
    Storm

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at med anvendelsen af de nye chipdankortterminaler, har designet det sådan, at enhver ekspedient kan se de 3 sikkerhedsnumre dit kort har, ved køb på internettet. Jeg mener, burde det ikke være hemmeligt?

    At det så aldrig fungerer er en anden side af sagen.

Side 5 af 20 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •