Side 20 af 20 FørsteFørste ... 1017181920
Viser resultater 286 til 290 af 290

Emner: Den store "Det undrer mig tråd"

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    undrer det mig at du ikke har bemærket den eneste måde jeg kunne huske på at emnet allerede har været på bane er pga. jeg selv gjorde det i tidernes morgen :o)

    Ydermere er der også en udemærket søgefunktion hvis vi skal igang med insekterne ;o)
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,754

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig faktisk ufatteligt meget, at der åbenbart findes store mængder af FCK-fans, der håber vi trækker de økonomisk mest attraktive hold, så der kan komme penge i kassen.

    Please fat, at jo lettere hold (hvilket oftest ikke er lig direkte økonomisk attraktivt) vi møder, jo flere koefficientspoint får vi, og jo lettere bliver vores vej til Champions League, hvor vi hurtigt tjener flere penge på en sæson, end 3 sæsoner med UEFA-cup.

    Kort sagt undrer det mig altså, at der stadig findes folk der prioriterer lidt penge i kassen højere, end muligvis at komme længere i UEFA-cuppen.


  4. #288
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    903

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"



    Det undrer mig at hun ser noget i ham.

    *Er på ingen måde royal, men synes bare hun er lidt lækker, og at han er en kegle!


  5. #289
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig, at når jeg har vasket fx. 20 par sorte sokker, kommer jeg altid op med 18 par og 4 enkelte som ikke passer sammen. Hmm gad vide hvad der foregår inde i den vaskemaskine.


  6. #290
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at man i klubben stadig mener at vi kan klare os med 3½ angriber.

    Jeg synes det var tydeligt allerede sidste aar at vi manglede en fjerde rigtig angriber. Vi bruger ofte Grönkjär som angriber og vi er meget saabare overfor skader i angrebet. Da Mackan var ude i en del kampe i efteraaret var det tydeligt og i öjeblikket matches han for haardt fordi Ailton ikke rigtig slaar til. En trup som vores skal have 4 angriber + 1 tallent, navnlig naar vi som nu skal spille europäisk.
    Hislen af TorbenØ.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

Side 20 af 20 FørsteFørste ... 1017181920

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •