Side 18 af 20 FørsteFørste ... 8151617181920 SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 290

Emner: Den store "Det undrer mig tråd"

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Apropos ødelæggelse ....

    http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=936610

    PET: Al-Qaeda-forbindelse i terrorsag
    Man skal ikke dømme folk før de er dømt, men jeg står tilbage med en meget stor undren over nogen kan finde på den slags. Jeg ved godt, at kombinationen af utilpassede unge og en voldsforherligende ideologi er en klassiker inden får dårlige komboer. Men jeg er stadig stærkt forundret ...........
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  2. #257
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Denne reaktion undrer mig en smule:

    Citat Oprindeligt indsendt af EB
    Brændte sig selv i protest

    Det slog klik for en rumænsk mand, da han i går satte ild til sig selv uden for en regeringsbygning i den spanske by Castellon. Manden var desperat, fordi han netop var blevet frarøvet de 400 euro han havde sparet op til, at han selv og hans familie kunne rejse hjem til Rumænien.

    Manden stod midt på gaden sammen med sin kone, da han pludselig hældte benzin ud over sit tøj og derefter tændte en lighter. I løbet af et splitsekund stod han i meterhøje flammer, og der gik flere sekunder, før hans kone og tililende betjente fik slukket ilden.

    En ambulance blev tilkaldt og manden blev kørt med udrykning på hospitalet med tredjegradsforbrændinger på 70 procent af kroppen. Hans tilstand beskrives i dag som kritisk.
    Jeg mener, hvad skulle det da nogensinde gøre gavn for?

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #258
    Runez er offline FCK there can be only one
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    274

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ›Denne reaktion undrer mig en smule:



    ›Jeg mener, hvad skulle det da nogensinde gøre gavn for?

    Det kunne være kult skabende for brøndby fans

  5. #259
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ....at fluer eller andre insekter ikke kan finde ud af at kravle / flyve ud af et vindue, de lige er kommet ind ad.....fatter brik af det!!
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    At den græske betegnelse for "angst for lange ord" er:

    "Hippopotomonstrosesquippedali ofobi"
    Tilskuer

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #261
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Selvom det er Brøndby tilhængere, der skriver på deres respektive hjemmesider, undrer det mig,

    at der hver dag produceres så meget "BIF - sagde eller skrev de virkelig det!" materiale på deres debatfora som der reelt gør.

    Mvh MCN

  10. #262
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Brød uden kerner, er et koncept der undrer mig.

    Hvem er det, der efterspørger den slags? Det gør jo bare brødet kedeligt og kønsløst...

    Mvh, Simon
    Sidst redigeret af Mandrilen : 06.09.07 kl. 15:37
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #263
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Hvem er det, der efterspørger den slags? Det gør jo bare brødet kedeligt, og kønsløst...
    mange børn gider ikke spise andet, hvis der ikke var efterspørgsel var der heller ikke kernefrit brød...
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #264
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    291

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ›mange børn gider ikke spise andet, hvis der ikke var
    ›efterspørgsel var der heller ikke kernefrit brød...

    Helt korrekt, kan selv huske fra da jeg var mindre at jeg brokkede mig over der var kerner på brødet og nogle gange sad jeg også og pillede det af. Vil egentlig stadig heller have brød uden kerner, og jeg er 14 år nu, og hvis du spurgte i min klasse er jeg også sikker på at størstedelen ville vælge uden kerner. Om det er mig og min klasse der er underlig ved jeg ikke, men sådan er det ihvertfald i min klasse.

    ¤GoofyBAUER¤
    "hvad ævler du om støt klubben i medgang og modgang til døden skiller"-SSO d. 24/05/07

  15. #265
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig rigtig meget at mine fingre og min hjerne (og også andres, kan jeg se i Skakten), oftest vælger at skrive "ikek" fremfor det "ikke" som jeg gerne vil skrive.
    Hvad fa'en sker der...?
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #266
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig, at Burhan G tit ligner en, der lige har fået stukket en stor fed sur sok, lige op i ansigtet.
    Der må da snart være en fotograf, der fortæller ham, at det er en lidt... utjekket posering.


  18. #267
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"




    Morten Olsen: Jeg fortsætter uanset hvad

    Det undrer mig at dette bliver accepteret, hvis man som landstræner misser to slutrunder i træk. Så er det ligemeget om man er Morten Olsen, dronningen af saba, fætter guf eller sjoske den adrætte stearinslysjonglør .... så er det altså RAUS!
    Sidst redigeret af +Christoffer+ : 09.09.07 kl. 09:30
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #268
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    291

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at når trådstarteren i denne tråd, så tydeligt gør opmærksom på at det er UDENLANDSKE fodboldtrøjer det handler om, at der alligevel er nogen som absolut skal nævne nogle af de danske trøjer om de har. F.eks. med Anda her som lige skulle nævne at han/hun også har diverse FCK trøjer. Det er ikke fordi jeg er specielt efter Anda, for der er også andre der gør det, men brugte bare hendes indlæg som eksempel. Så hvis i gerne vil fortælle om jeres hjemlige trøjer, så start en tråd med "Hvilke danske fodboldtrøjer har du?", hvis der altså ikke i forvejen findes en der hedder det.

    ¤GoofyBAUER¤
    Sidst redigeret af GoofyBAUER : 09.09.07 kl. 10:43
    "hvad ævler du om støt klubben i medgang og modgang til døden skiller"-SSO d. 24/05/07

  21. #269
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undre mig en del, at 100 meter løberer altid stopper men at løbe helt igennem et par meter før mål?, de kæmper jo om 100 dele og kan næppe være helt udmattede, hvorfor gør de det, det undre mig ???
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #270
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at SAS-piloternes formand til pol.dk har udtalt: http://politiken.dk/indland/article377329.ece
    (Han har så også i et andet pol.dk link, som jeg pt. ikke er istand til at finde, sagt at de havde svært ved at skaffe reervedele (forstået: I starten, da de købte dem. SAS var blandt de allerførste der fik Bombardier -8 Q400 leveret). Iøvrigt sagt
    midt i al polemikken og før man har fundet ud af årsagerne til det der skete i Aalborg. Han kunne (burde?) have faret med lempe, for bl.a eb.dk har taget en vis passage ud af konteksten af det, Mogens Holgaard sagde og konstaterer at det er en "farlig flytype".
    Ikke at han skulle fortie noget, men der skal sælges aviser og nyhederne/tv-avisen skal have "flotte seer-tal" og det der er sket, er om noget en publikums-magnet af rang. Ergo undrer det mig at han var så hurtigt ude med snakken, tilsyneladende uden at have tjekket med sit "bagland"/arbejdsgiver først. Eller noget.

    mvh
    Kasper
    Sidst redigeret af Caligula76 : 10.09.07 kl. 23:18

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •