Side 12 af 20 FørsteFørste ... 29101112131415 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 290

Emner: Den store "Det undrer mig tråd"

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    516

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig, at man i Brabrand føler sig berettiget til at melde ud som i de to artikler her: http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=70134,70152 , når man tænker på, at det ikke er mere end to år siden, at de selv var part i det her: http://www.sjweb.dk/lfcg/view2n.stm?...005/0618/index

    Bevares, det var da meget sjovt at netop Holbæk ikke rykkede op dengang, men alligevel må det være svært at tænke tilbage på den kamp, og så udtale sig på den måde, og stadig tro man kan bevare sin selvrespekt.

    Hvilket i øvrigt minder mig om, at det også undrer mig, at Holbæk, som for nogle år siden blev udråbt som en af Danmarks fem rigeste klubber (eller noget i den dur), da de fik deres mange millioner for vores salg af Christian Poulsen, ikke har formået at drive den til mere en en enkelt oprykning fra Danmarksserien til 2. division. Men sådan er der vel så meget, og den kan vi jo tage en anden gang...

    :o)
    Walle
    Copenhagen Lads

    Tolerance og Empati...
    Walle's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at jeg skriver her, men det er nok fordi jeg ikke ved om det ellers skulle være en kæphest eller noget der pissede mig af, så det ligger nok midt derimellem. Det er ikke fordi jeg skal lyde som en politiker hos Dansk Folkeparti - men hvad er det lige der sker med alle de engelske ord der bare for enhver pris skal bruges? Af eksempler kan jeg nævne et tv-program jeg så, hvor en fotograf fortalte om sit liv, han var nordjyde men flyttet til København med alt hvad der dertil hører.
    Men da han skulle fortælle om hans hverdag og hvad han gik med af tanker og idéer havde han en meget omsons omgang med det danske sporg - blandt andet talte han om han havde behov for at folk gav ham "Space" - jaja, det danske "Rum" var der nok ikke nogen der havde forstået. Men han sagde envidere at de på et tidspunkt var ude i en "worst case situation (Scenario mente han måske?)" men hvad bare med at sige at man var tæt på at være i den værst tænkelige situation? Generelt undrer det mig lidt med de udskiftninger af ord/passager som nogle benytter. Jeg skal da ikke holde mig fri for at sige Fuck istedet for Det var sørens. Men det helt overdrevne brug han benyttede undrede mig da.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #168
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ›Det undrer mig at jeg skriver her, men det er nok fordi jeg ikke
    ›ved om det ellers skulle være en kæphest eller noget der pissede
    ›mig af, så det ligger nok midt derimellem. Det er ikke fordi jeg
    ›skal lyde som en politiker hos Dansk Folkeparti - men hvad er det
    ›lige der sker med alle de engelske ord der bare for enhver pris
    ›skal bruges? Af eksempler kan jeg nævne et tv-program jeg så,
    ›hvor en fotograf fortalte om sit liv, han var nordjyde men
    ›flyttet til København med alt hvad der dertil hører.
    ›Men da han skulle fortælle om hans hverdag og hvad han gik med af
    ›tanker og idéer havde han en meget omsons omgang med det danske
    ›sporg - blandt andet talte han om han havde behov for at folk gav
    ›ham "Space" - jaja, det danske "Rum" var der
    ›nok ikke nogen der havde forstået. Men han sagde envidere at de
    ›på et tidspunkt var ude i en "worst case situation (Scenario
    ›mente han måske?)" men hvad bare med at sige at man var tæt
    ›på at være i den værst tænkelige situation? Generelt undrer det
    ›mig lidt med de udskiftninger af ord/passager som nogle benytter.
    ›Jeg skal da ikke holde mig fri for at sige Fuck istedet for Det
    ›var sørens. Men det helt overdrevne brug han benyttede undrede
    ›mig da.

    Det undrer mig at folk kan blive irreterede over brugen af engelske udtryk. I mine øjne beriger og varierer de bare sproget og det er da fantastisk at man både kan sige målmand og keeper og selv kan vælge mellem rollemodel og forbillede.
    Europapokal

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #169
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Ekstrabladet.dk undrer mig.

    Under overskriften: Ja, Line Baun - det er s'gu en abe!
    Får vi denne nyhed serveret:
    Zoologisk have i Münster præsenterede tirsdag fotos af en af havens nye beboere, en seks uger gammel gorilla - Og det er sådan set det.

    Men så twister ekstrabladet.dk lige historien!

    TV2 bør næsten overveje at præsentere seerne for det ovenstående foto i Go' morgen Danmark, så studievært Line Baun Danielsen ganske risikofrit kan udbryde,'er det en abe?' og få ret. Den ellers rutinerede vært gjorde sig noget uheldigt bemærket for små tre uger siden, da hun havde glemt at pudse brillerne og kaldte en sort mand for en abe, da hun og medværten Ole Stephensen guidede seerne gennem en række vejrbilleder fra hele verden.


    Denne lille twist fylder over halvdelen af artiklen, og det undrer mig da en del, da det intet har med den aktuelle "nyhed" at gøre, overhovedet. Det er bare sådan en sjov ting, de lige fandt passende, her en uge efter vi andre havde glemt alt om Line Baun-historien.


  8. #170
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    85

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Godt så - jeg undrer mig. Jeg undrer mig over, hvad jeg skal med 2(!) brystvorter. De er ingenting til - ser underlige ud - og så holder de en del af brystpartiet hvidt, når jeg solbader. underlige gevækster undrer mig!

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    …at bands som Je m'appelle Mads & Bounty Niller, Hej Matematik, JaConfetti og Alphabeat åbenbart er så gode at de hele tiden skal spilles på P3, mage til ligegyldige vrøvle tekster og frygteligt keyboard tamperi burde man skulle lede længe efter.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  10. #172
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undre mig MEGET at:

    Når der står en skurk og pløkker 300 skud afsted mod Superman praller det stille og roligt af en efter en på hans bryst..

    Når så skurkens pistol er tom for patroner vælger skurken at kaste den tomme pistol afsted mod Superman.. Hvad gør Superman så? Han dukker sig!??! (WTF?)

    Det kan jeg godt ligge søvnløs over....

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at så mange mennesker gider bruge en uge af deres sommerferie på at ligge i en mudderpøl i Roskilde.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ›Det undre mig MEGET at:

    ›Når der står en skurk og pløkker 300 skud afsted mod Superman
    ›praller det stille og roligt af en efter en på hans bryst..

    ›Når så skurkens pistol er tom for patroner vælger skurken at
    ›kaste den tomme pistol afsted mod Superman.. Hvad gør Superman
    ›så? Han dukker sig!??! (WTF?)

    ›Det kan jeg godt ligge søvnløs over....

    Du har måske ikke tænkt på at pistolen måske var lavet af kryptonit og bagefter malet sort?

  15. #175
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ›Det undrer mig at så mange mennesker gider bruge en uge af deres
    ›sommerferie på at ligge i en mudderpøl i Roskilde.
    Det undrer derimod mig, at der findes unge mennesker i Danmark, der ikke under sig selv den fantastiske oplevelse festivalen er, med 50.000 mennesker, der på fredelig vis nyder hinanden, musikken og en masse rare øl.
    Det er ganske enkelte fantastisk hyggeligt, og så er det endda lige i baghaven af København.

    Men indrømmet; jeg er ikke utilfreds med at jeg valgte at springe dette års festival over....(-;

    Mvh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    42

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig hvor lidt kendskab folk har til den nye kommunalreform.

    Jeg har et studiejob hvor jeg besvarer opkald på 118, og det hænder tit at jeg skal finde et nummer til lægevagten som nu er opdelt i regioner, og jeg overdriver ikke når jeg siger, at 8 ud af 10 ikke har et clue om hvilken region de selv bor i. De fleste af dem har ikke hørt at amterne er nedlagt og nogle ved ikke engang hvad deres nye kommune hedder.

    Har de været frosset ned?

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #177
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    2

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig, at hvis jeg vasker en hvid sok sammen med en rød bluse som har en hvid stribe på, at sokken så bliver lyserød og den hvide stribe på blusen forbliver hvid efterfølgende.

  20. #178
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ... at der overhovedet er efterspørgsel på usikker sex med prostituerede?!

    Fy for helvede!

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...icle316908.ece
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  21. #179
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at fugle, når de sidder i den ene side af vejen og vil over i den anden side, vælger at risikere livet ved at flyve 20 cm over jorden lige foran bilerne. Hvorfor flyver de dog ikke bare over?

    WII
    Tilskuer

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #180
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Tænk, at der eksisterer hele fem "BIF - sagde eller skrev de virkelig dét"-tråde. Den sidste er blot 100 indlæg fra at blive fyldt, så mon ikke nr. seks snart ser dagens lys.

    Det undrer mig, at der kan være meget materiale, som passer ind i denne trådserie. Men hey, ingen brok herfra - det er fandens god underholdning. Men det undrer mig nu alligevel en kende, at bidragene er så hyppige.

    .
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 12 af 20 FørsteFørste ... 29101112131415 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •